.

چند روز قبل اولین تصاویر از فیس‌لیفت کیا سلتوس منتشر شد. این کراس‌اوور کوچک حالا با چهره‌ای مدرن‌تر و کابین پیشرفته‌تر آمده تا بیش از پیش نظر مثبت مشتریان در بازار کشورهای در حال توسعه را جلب کند.

به گزارش مشرق، فیس‌لیفت سلتوس با محصولات اخیر کیا همسوتر شده است. در نمای روبرو چراغ‌های LED بازطراحی شده و گرافیک مدرن‌تری دارند. این چراغ‌ها اینک از طریق یک نوار باریک در بالای جلوپنجره به همدیگر متصل هستند. کیا در طراحی سپر سلتوس هم بازنگری کرده و ورودی‌های هوا ساده‌تر شده است. ضمن اینکه سینی محافظ هم که گویا آلومینیومی است، جدید به نظر می‌رسد.

در نمای جانبی تغییر خاصی دیده نمی‌شود. البته باید به افزوده شدن رینگ‌های جدید و امکان انتخاب رنگ متفاوت از بدنه برای سقف اشاره کنیم. در نمای عقب تغییرات محسوس‌تر هستند و شامل مواردی مثل نوار LED میانی، ایستاده‌تر شدن چراغ‌های اصلی و همچنین بازطراحی مواردی مثل در فضای بار، سپر و سینی محافظ می‌شود.  

کیا سلتوس ۲۰۲۳ کراس اور جذاب با احتمال حضور در ایران

در داخل کابین از دو نمایشگر بزرگ ۱۰.۲۵ اینچی استفاده شده است. این نمایشگرها حالا همانند محصولات اخیر کیا، مثل اسپورتیج، درون یک پنل واحد قرار دارند. سیستم تهویه مطبوع از طریق دکمه‌های جدید موجود روی کنسول میانی قابل مدیریت است. اهرم انتخاب وضعیت گیربکس هم جدید بوده و نورپردازی به داشبورد افزوده شده است. هر چند کیا اشاره‌ای نداشته، اما به احتمال زیاد سلتوس با سیستم‌های کمک راننده بیشتری به دست مشتریان خواهد رسید.

در رابطه با پیشرانه‌های فیس‌لیفت کیا سلتوس فعلا اطلاعاتی منتشر نشده، ولی گفته می‌شود یک پیشرانه هیبریدی به لیست اضافه می‌شود. این نسخه به عنوان مدل ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. کیا معرفی کامل سلتوس ۲۰۲۳ را به نمایشگاه خودروی بوسان موکول کرده است. این نمایشگاه ۱۵ جولای آغاز به کار خواهد کرد. درباره قیمت هم هنوز حرفی به میان نیامده، اما به احتمال زیاد همچون قبل حوالی ۲۳ هزار دلار خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    2 0
    منتظریم
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    1 2
    بما چه؟
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      1 0
      واقعا ما تو نون شب موندیم!!
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    1 0
    با قیمت 2 میلیارد
  • صدر IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 0
    اگر گمرک نکشن روش قیمتش تو ایران حداکثر ۷۰۰ میلیون تومان ولی افسوس !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس