مدیرکل حقوقی وزارت ورزش: وزارتخانه مذاکره‌ای با هیچ مربی فوتبال نداشته است

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش به اتهامات مطرح شده توسط یکی از بازیکنان فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، مرتضی فلاح در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اظهارات یکی از بازیکنان سابق فوتبال ایران، عنوان کرد: این اظهارات در حالی مطرح شده که عاری از واقعیت است. مذاکره‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان با هیچ مربی انجام نشده و قطعا اتهامات وارد شده خلاف واقع بوده و حق پیگیری قانونی این اظهارات از طریق این وزارتخانه در مراجع ذیصلاح قانونی محفوظ است.

وی افزود: در حالی که وزارت ورزش و جوانان و سخنگوی محترم دولت صریحا اعلام کرده‌اند در  مسائل فنی و صلاحیت فدراسیون فوتبال هیچ گونه مداخله‌ای به هر ندارند و نخواهند داشت اما برخی افراد بدون توجه به وظایف نظارتی وزارت ورزش و جوانان اتهاماتی را علیه دولت و وزارتخانه مطرح می‌کنند که عاری از واقعیت و مصداق بارز نشر اکاذیب است.

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش خاطرنشان کرد: تاکید می‌شود این وزارتخانه در اجرای مفاد قانون اهداف و وظایف اختیارات خود صرفا نسبت به اعمال وظایف نظارتی و کمک‌های مادی و معنوی نسبت به همه تیم‌های ورزشی و تیم ملی فوتبال در راه آماده‌سازی جام جهانی اقدام می‌کند و هیچ گونه دخالتی در امور فنی فدراسیون‌ها انجام نمی‌دهد. مقوله‌ نظارت و دخالت امری مجزا و قابل ملاحظه حقوقی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس