کد خبر 1397376
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
حرف‌های جنجالی خداداد درباره دو بازیکن تیم ملی

خداداد عزیزی با انتقاد شدید نسبت به یارکشی کنونی در تیم ملی درباره شرایط پیش از جام‌جهانی قطر به گفتگو پرداخت.

به گزارش مشرق، مهاجم اسبق تیم ملی که البته ید طولایی در درگیری و مخالفت با مربیان خود نیز داشته، با اشاره به رفتار کنونی ملی‌پوشان مدعی است که اگر او چنین رفتاری داشته در نهایت در تیم آن مربی کار را دنبال نکرده است و همانند بازیکنان کنونی صرف تغییرات به هر شکل، به دنبال حضور در تیم ملی و خصوصا جام جهانی نبوده است.

* تیم ملی چه ربطی به نهاد ریاست جمهوری دارد؟

متاسفانه دلال‌ها شدیدا روی فوتبال و تیم های داخلی و مدیران تاثیرگذار هستند. الان هم تعدادی دلال روی بحث تیم ملی تور پهن کرده‌اند و به همین دلیل هم چنین اتفاقاتی را رقم می‌زنند. مگر می‌شود دو بازیکن تیم ملی را به نهاد ریاست جمهوری ببرند و این دو نفر درباره سرمربی تیم ملی صحبت کنند که سرمربی به درد نیمکت تیم ملی در جام جهانی نمی‌خورد و ما باید مربی دیگری بیاوریم؟ در حالی که بعد از این اتفاق اکثر بچه‌ها گفتند ما مخالف نیستیم. این دو دستگی از جایی ایجاد می‌شود که عده ای از آقایان به هر دلیلی که برای خودشان موجه است به خودشان اجازه می‌دهند بازیکنان تیم ملی را به نهاد ریاست جمهوری ببرند. این قضیه چه ربطی به نهاد ریاست جمهوری دارد؟

* حتما اسکوچیچ برخورد لازم را نداشته است.

اگر این مسئله شایعه است، از کجا آمده؟ من اصراری ندارم که اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی بنشیند اما اگر این اتفاق افتاده باشد که دو بازیکن تیم ملی واقعا به خودشان اجازه داده‌اند که به نهاد ریاست جمهوری بروند و راجع به تعویض سرمربی تیم ملی و آوردن شخص دیگری صحبت کنند، فکر می‌کنم کار از دست اسکوچیچ هم در رفته است و حتما اسکوچیچ دیسیپلین لازم را برای برخورد نداشته است که آن‌ها به خودشان چنین اجازه‌ای را می‌دهند.

* چرا دنبال گزینه خارجی هستید؟

حرف من این است اگر قرار است اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی ننشیند، یک ایرانی بنشیند. چرا دنبال گزینه خارجی هستید؟ چرا سریعا شخصی را علم می‌کنید که قبلا در ایران بوده و همه چیزش برای ما مشخص است؟ چطور شد که الان عنوان می‌کنند که آقای کی‌روش بحث مالی ندارد؟ چرا دوره های قبل بحث مالی داشت اما الان ندارد؟ برای اینکه از مصر کنار گذاشته شد و بحث عراق نتیجه نداشت و الان نیمکت ایران در جام جهانی نیمکت خوبی است بحث مالی ندارد؟  البته نظر شخصی من این نیست که اسکوچیچ را برداریم؛ نه اسکوچیچ پسرخاله من است نه من با مربیان کروات ارتباط خوبی داشتم و دارم. به جز ایویچ و بلاژویچ که به فوتبال ما آمد و کارنامه‌ای قوی بقیه مربیان کرواتی که به کشور ما آمدند با رابطه آمدند.

* علی دایی را روی نیمکت تیم ملی بنشانید

اگر دو بازیکن تیم ملی ما واقعا به خودشان چنین اجازه‌ای می‌دهند که به نهاد ریاست جمهوری بروند در فوتبال را تخته کنید. من زمان بلاژویچ نتوانستم با او کار کنم؛ مرد و مردانه به او دست دادم و گفتم نمی‌توانم با تو کار کنم، خداحافظ. تیم ملی مال من نیست که بگویم این را عوض کنید و شخص دیگری را ببینید. ما مربی داخلی داریم و اگر قرار است اسکوچیچ را عوض کنیم مربی داخلی بیاوریم. ما شناسنامه فوتبال ایران را داریم که در دنیا جایگاه دارد؛ علی دایی را روی نیمکت تیم ملی بنشانید. اسکوچیچ که تیم ملی را جام جهانی برده است؛ اگر قرار است او را جابجا کنیم علی دایی را راضی کنیم. ما علی دایی، امیر قلعه‌نویی و... را داریم که دارای رزومه هستند. علی دایی جایگاه بین‌المللی دارد. چرا روی کسی زوم کرده‌اید که قبلا در فوتبال مستعمره او بودیم؟ چرا دوست دارید همه دوباره کمرها را مقابل او خم کنیم؟ حرف من این است.

* هنوز فضایی به اسکوچیچ نداده‌ایم 

من نمی‌گویم آقای اسکوچیچ حتما باید در جام جهانی باشد؛ من فوتبالی حرف می‌زنم و می‌گویم اسکوچیچ با نتایجی که گرفته حق دارد روی نیمکت تیم ملی بنشیند. ما هنوز فضایی به او نداده‌ایم و بازی تدارکاتی برایش فراهم نکردیم که ببینیم می‌تواند روی نیمکت ما در جام جهانی بنشیند یا خیر. در حالی که ما در دوره‌های قبل هم در جام جهانی با آقای مهاجرانی و آقای جلال طالبی هم بودیم، با مربی خارجی مثل برانکو و کی‌روش هم بودیم و حذف شدیم. چه تضمینی هست که اسکوچیچ باشد و در جام جهانی بالا نرویم یا شخص دیگری بیاید و به مرحله بعد برویم؟ چه کسی تضمین می‌دهد؟ من فوتبالی صحبت می‌کنم؛ اسکوچیچ و بقیه برایم اهمیتی ندارند. من می‌گویم اگر قرار است نیمکت را تغییر بدهیم به یک ایرانی بدهیم.

حرف‌های جنجالی خداداد درباره دو بازیکن تیم ملی

* آقای کی‌روش؛ ما همان ایران هستیم!

مطمئن باشید اگر چهار آدم فوتبالی با علی دایی صحبت کنند علی دایی قبول می‌کند روی نیمکت تیم ملی بنشیند. چرا علی دایی قبول نکند؟ ما علی دایی را داریم؛ نیمکت تیم ملی را به او بدهیم. نمی‌دانم الان چرا کی‌روش انقدر نرم شده و حرف‌های عجیبی می‌شنوم که مطالبه پول هم ندارد. یکباره چه اتفاقی افتاد؟ ما همان ایران هستیم که قرارداد ترکمنچای را بستی و تا قرون آخر آن را هم گرفتی، لیگ را تعطیل می‌کردی و هر جا دوست داشتید اردو می‌گذاشتید و با تیم ها خودتان قرارداد می‌بستید. چه شده که می‌خواهید بدون بحث مالی قرارداد ببندید؟

* دایی مثل آب خوردن رختکن را جمع می‌کند

می‌گویند برای نیمکت جام جهانی آدم بزرگ بیاورید و اسکوچیچ کوچک است؛ می‌گویند اسکوچیچ نمی‌تواند رخکتن را اداره کند و رخکتن با آقای اسکوچیچ همسو نیست. من می‌گویم اگر واقعا اسکوچیچ نمی‌تواند رخکتن را مدیریت کند ما علی دایی را داریم که رخکتن را مثل آب خوردن جمع می‌کند و همه هم از او حساب می‌برند. چرا نمیکت را به ایرانی ندهیم؟ مگر جام جهانی ۹۸ زمانی که ایویچ را با آن اسم و آوازه عوض کردیم و آقای جلال طالبی آمد، بچه ها با مربی ایرانی بد بازی کردند؛ آمریکا را بردیم و مقابل یوگسلاوی و مقابل آلمان هم خوب بازی کردیم.  

* تغییرات نیمکت ربطی به بازیکنان ندارد

در بحث دو دستگی خیلی ها می‌دانند اما کسی عنوان نمی‌کند که به احتمال زیاد این اتفاق افتاده و اگر افتاده اتفاق قشنگی نیست که دو نفر به نهاد ریاست جمهوری بروند و بگویند مربی تیم ملی را عوض کنید. بازیکن نمی‌تواند بگوید مربی تیم ملی تغییر کند یا خیر؛ اصلا به بازیکن مربوط نمی‌شود.

* به اسکوچیچ اختیار تام بدهید

زمانی که بازیکنان وارد زمین فوتبال می‌شوند همه چیز یادشان می‌رود. بازیکنان تیم ملی موظف هستند برای تیم ملی ایران بازی کنند؛ منِ خداداد عزیزی هر چیزی که دارم از فوتبالی است که من از باشگاه به تیم ملی رفتم و از کنار تیم ملی به آلمان و اروپا و آمریکا رفتم و همه درآمدهایم از فوتبال را مدیون تیم ملی هستم. بازیکنان نمی‌توانند برای تیم ملی بازی نکنند؛ جام جهانی رویدادی است که همه دوست دارند در آن باشند و هر کسی بگوید دوست ندارم در جام جهانی بازی کنم دروغ گفته است. اگر قرار است دو دستگی را از بین ببرند باید محکم پای کار بایستند. اگر قرار است اسکوچیچ بماند باید به او اختیار تام بدهند و با بی انضباطی برخورد کند؛ اگر نمی‌تواند برخورد کند باید شخص دیگری بیاورند.

* چرا در دوره ویلموتس نتیجه نگرفتیم؟

من هیچوقت در رختکن تیم ملی نبودم که درباره اینکه اسکوچیچ قدرت برخورد دارد یا خیر نظر بدهم. اگر در رختکن بودم حتما می‌گفتم که آیا می‌تواند جمع کند یا خیر. من هیچوقت در رخکتن تیم ملی و کنار بچه ها نبودم؛ من فقط در بازی ایران - لبنان با دعوت آقاس استیلی به تمرین رفتم و آزمون و جهانبخش و بازیکنان دیگر و آقای باقری را دیدم، آقای اسکوچیچ هم آنجا بود. من اصلا آقای اسکوچیچ را نمی‌شناسم که از او حمایت کنم یا نکنم ولی از نظر فوتبالی، ما بهترین نتایج صعود به جام جهانی را با اسکوچیچ گرفتیم. عده‌ای می‌گویند تیم ملی خیلی خوب بوده که به جام جهانی رفتیم؛ چرا زمان ویلموتس نتوانستیم نتیجه بگیریم؟ اسکوچیچ آمد و نتیجه گرفتیم. نباید از حق بگذریم. تیم ملی با اسکوچیچ به جام جهانی رفته و بهترین نتایج مقدماتی را هم گرفتیم. حالا به او فرصت بدهیم؛ اگر واقعا به این نتیجه رسیدیم که نباید به او فرصت بدهیم، یک مربی ایرانی بگذاریم که فوتبال ما را می‌شناسد.

* بزرگان فوتبال علی دایی را برگردانند

علی دایی ۴-۵ سال است در فوتبال نیست اما رصد می‌کند. من چند سال است در فوتبال نیستم اما مگر می‌شود رصد نکنیم؟ فوتبال عشق من و علی دایی است. عشق و زندگی امثال ما است. علی دایی کاملا به تیم ملی ما اشراف دارد. اگر عده‌ای می‌گویند علی دایی نمی‌آید چرت و پرت می‌گویند. چند نفر از بزرگان فوتبال را جمع کنید که سراغ علی دایی بروند و بخواهند برگردد و به تیم ملی فوتبال کمک کند. تیم ملی برای همه است و برای عده خاصی نیست؛ علی خودش این را می‌داند و از کنار تیم ملی فوتبال ما علی دایی شده است و همیشه هم می‌گوید من در کنار مردم هستم.

* از بیرون برای فوتبال تصمیم می‌گیرند

به نظر من دو دستگی ایجاد شده کمکی به فوتبال ما نمی‌کند. می‌گویند آقای کی‌روش را بیاورید چراکه عده‌ای مخالف هستند و دو دستگی است. کی‌روش دو دستگی را جمع می‌کند؟ علی دایی هم می‌تواند جمع کند. این اتفاقات به نفع ما نیست؛ عده‌ای بیرون از فوتبال برای فوتبال ما تصمیم می‌گیرند و این غلط است.

* مجمع فدراسیون فوتبال را قبول ندارم

حتما فدراسیون ما اختیار لازم را ندارد که تصمیم‌گیری نمی‌کند. از طرفی نوع انتخابات فدراسیون ما برای رئیس فدراسیون در مجمع غلط است؛ نمی‌دانم چه کسی قوانین را گذاشته است. چرا فوتبالی ها نمی‌توانند کاندید شوند؟ علی کریمی هم با هزار بدبختی و مصیبت کاندید شد. من اصلا مجمع فدراسیون فوتبال و شرایط و تبصره هایی را که گذاشنه‌اند، قبول ندارم. ببینید چه کسانی کاندید می‌شوند. از زمانی که فوتبال در این ممکلت راه افتاد جز عابدینی و دادکان یک رئیس فدراسیون فوتبالی به ما معرفی کنید. همه جای دنیا روسای فوتبالی، فوتبالی هستند و برای ما نیستند. الان در کل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جز میرشاد یک فوتبالی به من معرفی کنید.

منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 34
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    8 4
    علی دایی خوبه ولی نه سه ماه قبل از جام جهانی، وقتی چند سال هست مربی گری نکرده. برای جام جهانی بعدی آره.
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      18 3
      با دایی در تهران به عربها باختیم
    • US ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      2 3
      ما که خواهیم باخت و با سر افکندگی برمیگردیم . بهتر است همین خداداد را بکنیم سر مربی و کاسه کوزه را سرش بشکنیم ! بی خود چند میلیون بدهیم به مربی خارجی که چی بشود ؟ به فرض از مرحله اول عبور کردیم مراحل بعد را چه میکنیم ؟ احتمال دارد عده ای فرصت طلب باخت ایران را بهانه ای برای شورش کنند . از الان باید توقع بی جا در ذهن مردم ایجاد نکنیم هی بگوئیم یوزهای ایران و ... یکی از راه های دیگر همان تمارض است. مثلا بگوئید همه بازیکنان کرونا گرفتند یا آش مسموم خورده اند ! با مظلوم نمایی طلبکار هم شده آن را توطئه صهیونیسم و امپریالیسم قلمداد کرده خواهان خسارت شوید یا با محبوسین معاوضه کنید . با وضع بوجود آمده کمتر گردشگری جرات آمدن به ایران را دارد و دو تابعیتی کم آوردیم !
    • US ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      2 1
      کافیست سر کیسه را شل کنید . پشت پرده با انگلیس و امریکا بگوئید حالا که نفت گران شده یه کشتی مهمون ما باشید در عوض بازیکنانتان اسلو موشن دنبال توپ بدوند ! اینطوری هر تیم جلویمان سبز شد با نفت ردش کنیم تا فینال آنوقت اگر با نفت راضی شد که هیچ اگر نشد شب مسابقه یواشکی روغن کرچک در غذاشون بریزید ! اینطوری کاپ جام جهانی جوانمردانه ! به ایران میرسه !
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    10 13
    اتفاقا کیروش هم ممکنه خوب باشه. هم بچه های تیم رو خوب میشناسه، هم تجربه دستیاری آلکس فرگوسن در لیگ انگلیس رو داره(انگلیس حریف ایران) در تیم منچستریونایتد. هم سرمربی رئال مادرید بوده و تیم ملی پرتغال، ترس از تیم های معروف نداره. زمان کیروش با پرتغال مساوی کردیم. ۹۰ دقیقه با آرژانتین با وجود مسی مساوی کردیم. در مقابل تیم ملی اسپانیا به زور یه گل خوردیم و یک گل ما مردود شد. به نظرم خوب بازی کردن طارمی و ... به دوران سرمربی گری کیروش و روحیه دادن هاش مرتبطه
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      1 0
      اونجوری باشه که هرمربی دیگه نبایدعوض بشه بایدبحث شفافیت مالی ومالیات پلکانی درفوتبال انجام شودتابحث ازحاشیه وقلدرمابی به تخصصی وفنی وشاسته بالاترامدن تبدیل شود
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      1 1
      مگه پارسال دستیار فرگوسن بوده ؟چرا از گذشته حرف میزنید عملکرد سرمربی رو باید تو نتایج و رزومه قبلیش بسنجی نه 15 سال پیش که دستیار فرگوسن بوده سواد فوتبالی تو ببر بالا
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    18 4
    علی دایی مربی خوبی نیست.
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      7 2
      میخوام جملتو تکمیل کنم. علی دایی اصلا مربی نیست‌. انسان خوبیه ولی بزارینش سرمربی، بیچارمون میکنه. بخواین اونو بزارین که همین اسکوچیچ خوبه فقط کیروش
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      0 1
      نیازی به مربی نیست اینا جلوی انگلیس آمریکا مثل لودر محکم و قوی بازی میکنند غیرتی میشند مثل والیبال ، اون بازی سوم مهم نیست ...
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    6 2
    بنظر من این توطئه ها زیر نظر کشورهای حاشیه خلیج فارس است آنها راحت دلار پاشی می کنند تا فرهنگ و معصومیت در این از بین برود بروید نگاه کنید خیلی از مدل ها و شاخ ها الان زیر چتر حمایتی دلارهای آنها هستند بهترین ماشین ها و ویلاها را در اختیارشان می گذارند برای عکس های پورتره افزایش استرس حاصل از ناکامی ها در جامعه یک دستاورد بزرگ برای آنها در داخل و تخریب چهره ایران در جهان خواهد بود
  • محمدصالح چگینی قزوین خ سعدی ک شهیدنوروزی ب دوم 33 IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    21 8
    چطورخداداموقعی که قراردادنجومی باکیروش میبستند وکیروش هرجامیخواست وسط اردو میرفت زبانش به یقف دهانش چسبیده بود الان که دوتابازیکن رفتند دفترریاست جمهوری برای ارائه تحلیل وراه حل بهترکه اصلا به خدادادربطی هم نداره اظهارنظردرباره حرکت میکندهیچ کس هم اختیارتام نداردوگرنه هاراگه بشه مثل قبلی شماهاساکت میشیدپروگری ونمیخوام میخوام های شماهافوتبال مملکت رابه گندکشیدبجای اظهارنظرفنی مدیریتی که نداری بازبان حرافتان جلوی اظهارنظربقیه راهم باپررویی میگیری
    • حمید IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      4 8
      در حد خداداد نیستی با این تحلیل مسخرت
    • محمدصالح چگینی قزوین خ سعدی ک شهیدنوروزی ب دوم 33 IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      19 3
      حدمن خاک کف پای شمابرادریاخواهرعزیزم است ولی دلیل برای تحلیلم اگه داریدبفرماییداقتدارمیهن وبرادروخواهران دینی من مهم ترین مسئله است
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      4 3
      درحدکی وفلان که عربده کشی وحرف مجانیه داداش اگه ضدنظرداداشت محمدصالح روداری بیارهمه ماهدفمون بالابردن پرچم کشورمونه که امام زمان همه مااداره اش میکنه
    • شاعر IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      1 2
      مملکت ماایران اریایی به شماعرب پرستان هم ربط نداره شعرتلاوت میکنی
    • BE ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      0 0
      ۲۲:۲۸ اول باتربیت شو بعد منتظر امام زمان باش
    • سعید IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      1 1
      آقای چگینی از حرفات معلومه فوتبالی نیستی. لطف کن تو مسائلی که تخصص نداری نظر نده. مطمئنن امثال خداداد برای اظهار نظر به مراتب از شما محق تر هستن.
    • محمدصالح چگینی قزوین خ سعدی ک شهیدنوروزی ب دوم 33 IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      0 0
      ممنون ازبرادرعزیزم سعید اقاسعیدمن کاری به اقای خدادادندارم ولی اگرکسی درهرپستی یکی بیاره ده تاببره وسابقه حساب بشه درحالیکه ضررش بیشترازسودش باشه وپیشکسوت وحرفه ای خودشوحساب بکنه من مخالفم بایدخرج بودجه رزومه موفق داشته باشه وگرنه بایدیابودجه کم بشه یاجریمه بشن الان والیبال وکشتی ووزنه برداری بایکچندم این بودجه افتخارات جهانی انهم باکادروطنی میاره اگه ظرفیت فوتبال بیشترازین نیست یاکادرعوض بشه ویادلایل بیارن که چرانمیشه یابودجه اش راکم کنن درمورد برادرخداداد ایشان ازبیت المال امرارمعاش دارندازبرنامه های سیما ازمربیگری وبرای فوتبال که امری ملی است حق نداره اینطوری درباره ی اومدن ورفتن بازیکن هابرای حل مشکل به نهادریاست جمهوری درباره ی این رفت وامد اظهارنظرکنه درباره ی شخص هم همینطوربایدتحلیل که چرابهتروچراعدم موفقیت داریم صحبت کنه اختیارتام وربطی به بازیکن نداره حرف بیخوده دلیلش هم بگه اگه نداره نبایددیکتاتوری کنه
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    6 1
    چی کاره ای حرف تحلیلی داری بگو
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    4 1
    دلال ها از وقتی اسکوچیچ آمده روز خوش نگذاشتند و بین برخی بازیکنان هم رخنه کردن شرم آور هست این مدیریت اقایان
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    2 6
    با علی دایی ومربی ایرانی موافقم لایک
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    1 3
    خداداد بدجوری به سمت لنگ غش کرده. میگه تیم ملی بدهید علی دایی، فدراسیون هم سهم عابدینی
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      2 0
      کیسه کشا که منافع ملی رو دارن قربانی میکنند
    • علوی IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      0 2
      شاید به نظر نظر بنده حقیر ورزشی نرسه اما برداران و خواهران گرامی! حقیقتا به تجربه و کمی مطالعه دریافته ام هر آنچه رهبر حکیم ما می‌فرمایند قابل استنتاج در اکثر امور هست.ایشان درباره والیبال تاکید به مربی ایرانی فرمود و میبنیم نتیجه میگیره لذا اقای علی دایی با تیم مشورتی مربیان باسواد داخلی مثل آقایان جلال چراغپور هاشمیان و مهدوی کیا و سرپرستی کریم باقری تیم موفقی خواهد بود انشالله
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 1
    مشکل استقلالیا هستند که می خوان اسکوچیچ با رسانه و دلال بردارن و گرنه نتایج اسکوچیچ در تاریخ فوتبال ایران ینظیر بوده.
  • صالح IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    3 0
    کی روش که واقعا به درد نمیخوره... واقعا عجیب چقدر ما ناسپاس شدیم . اسکوچیچ مارو برد جام جهانی بعد الان نباشهء!!!! حیا کجا رفته... بعد چقدر عجیبه که دو تا بازیکن به خودشون اجازه چنین گستاخی بزرگی رو میدن و میدن ریاست جمهوری و میگن مربی رو عوض کنید. تو رو مربی اورده تو تیم بعد تو میگی مربی باید عوض بشه. طارمی و جهانبش نشون دادن با حرفه ای شدن فاصله بسیاری دارن و از عوامل ضعف تیم هستند. کمیته انضباطی و فدراسیون و شخص اسکوچیچ باید برخورد جدی با اینها داشته باش. کی روش اجازه نمیداد کسی نطق بکشه. مربی باید اینجوری باشه
  • مریم IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    3 2
    چقد تحقیرمون کرد؟ چقد رفتاراش توهین آمیز و استعمارگرانه بود! بازم کیروش؟،،؟؟ از یه سوراخ چندبار گزیده بشیم؟؟
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    2 0
    علی دایی برای ریاست فدراسیون خوبه چون سیره دزدی نمیکنه
  • امیر IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    2 2
    سلام من فوتبالی نیستم ولی اگر قرار است هر نتیجه ای برای تیم ملی گرفته بشه و اگر مربی کنونی ادامه دهنده این راه نباشه ، همان بهتر که از مربی های ایرانی خودمون جلو بریم . اقای قلعه نویی و آقای علی دایی با همکاری هم می‌توانند کاری کنند کارستان . از این شاخه به آن شاخه پریدن هم دردی رو دوا نمیکنه . پاینده و سربلند باشید انشاءالله
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    2 1
    مسایل تیم ملی مهم و جدی است و ربطی به لومپن ها ندارد.
  • GB ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    دوباره موتور گازیهای فرسوده راه افتادند!!
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    آزموده را آزمودن خطاست
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    همه استقلالی ها با اومدن کیروش موافقن و همه پرسپولیسی ها با اومدن کیروش مخالف اینکه چرا بحث کیروش رو پیش کشیدن خیلی مسخره است و بقول علی کریمی داریم رو به عقب میریم. اینکه اسکوچیچ بمونه یا نه نباید الان این تصمیم گرفته بشه اونم نزدیک جام جهانی .اگه قراره بریم کیروش رو بیاریم که دوباره همه رو مسخره کنه و تو همه امور دخالت کنه اخرش هم بگه به کسی مربوط نیست و نتیجه های تکراری بگیریم یعنی ما فقط رو به عقب رفتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس