کنایه رسانه آرژانتینی به اخراج اسکوچیچ: ایران غافلگیر شد!

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: باید در رفتار، گفتار و کردار خود نسبت به اسکوچیچ صادق باشیم.

به گزارش مشرق، غلامحسین پیروانی درباره شرایط فعلی تیم ملی فوتبال کشورمان و بلاتکلیفی دراگان اسکوچیچ برای ادامه حضور در این تیم در فاصله حدود ۱۳۰ روز تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: مدیریت ناصحیح سبب شده هر ساعت یک نفر بخواهد برای تیم ملی تصمیم بگیرد. متاسفانه زمان را از دست داده‌ایم و اگر همین الان هم بخواهند وضعیت اسکوچیچ را مشخص کرده و کار را شروع کنند، دیر شده است. به همین دلیل لطمه بزرگی خواهیم خورد. خیلی بد حرکت می‌کنیم.

وی افزود: یا اسکوچیچ را می‌خواهیم یا نمی‌خواهیم اما دیگر چرا دوپهلو حرف می‌زنیم؟ باید در رفتار، گفتار و کردارمان صداقت داشته باشیم. نبود این صداقت به تیم آسیب می‌زند و ایمان داشته باشید در جام جهانی دردسر بزرگی خواهیم داشت. حتی اگر قرار باشد مربی بزرگی جای اسکوچیچ بیاورند، به دلیل سبکی که تاکنون با آن کار کرده‌ایم مقابل انگلیس، ولز و آمریکا دوام نمی‌آوریم. هیچ چیز سرجای خودش نیست.

سرمربی پیشین تیم ملی امید کشورمان درباره اینکه آیا اسکوچیچ برای ادامه همکاری با تیم ملی صلاحیت دارد، پاسخ داد: او تاکنون بد نتیجه نگرفته است اما موضوع بزرگ این است که شنیده‌ام ملی‌پوشان ما صحبت کرده و گفته‌اند اسکوچیچ به درد تیم ملی نمی خورد. این دیگر خیلی قشنگ است. نمی‌دانم این موضوع صحیح است یا نه اما اگر صحت داشته باشد، باید فاتحه تیم ملی را بخوانیم. احترام‌ها از بین رفته است. اگر بازیکن چیزی هم از اسکوچیچ دیده باید سلسله مراتب را رعایت کرده و وظیفه خودش را بداند. در این حالت کار درست پیش خواهد رفت.

پیروانی درمورد اینکه آیا با این وضعیت ادامه حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی به صلاح است، توضیح داد: چرا الان به فکر افتاده‌ایم؟ اگر فدراسیون قوی داشتیم و رئیس فدراسیون مشخص بود، به هیچ وجه بازیکن چنین رفتاری نمی‌کرد. الان همه چیز به هم ریخته که هرج و مرج ایجاد شده است و هرکسی برای خودش حرفی می‌زند. امضاء نانوشته غلط ندارد و نمی‌توان قضاوت کرد. اسکوچیچ تاکنون نتیجه گرفته اما اگر مربی قوی تر از او می‌توانیم بیاوریم، ایرادی ندارد هرچه سریع‌تر این مربی را عوض کنیم. البته در صورت تغییر اسکوچیچ باید سعی کنند از مربی ایرانی استفاده شود.

وی ادامه داد: الان دیگر نباید از خارج مربی آورد. می‌گویند کی‌روش برای فوتبال ایران کار کرده است. او دو بار تیم را به جام جهانی رساند و به همین دلیل از کی‌روش تشکر می‌کنیم. همانگونه که از برانکو، حشمت مهاجرانی و اسکوچیچ هم  برای صعود به جام جهانی تشکر می‌کنیم. او تیم ملی را به جام جهانی برد اما یک مربی کنار خودش نگذاشت تا کار یاد بگیرد. در دو دوره جام ملت‌های آسیا با این مربی حذف شدیم. اکنون هم اگر می‌خواهند اسکوچیچ را بردارند، باید مربی ایرانی انتخاب شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درخصوص اینکه آیا در صورت ادامه همکاری اسکوچیچ، بازیکنانی که بر علیه او استوری منتشر کردند برای این مربی با تمام وجود بازی خواهند کرد، گفت: در این وضعیت خود اسکوچیچ باید با افتخار از ایران برود. شاعر گفت «بمیرم به نام و نمیرم به ننگ». با این صحبت‌هایی که مطرح شده، کار کردن او در تیم ملی دیگر صحیح نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    4 0
    اگر بخواهیم اسکوچیچ را اخراج کنیم باید ۶۵۰ هزار دلار بدهیم . بعد باید با یک مربی دیگر با مبالغ بالاتری قرارداد ببندیم . این در حالی است که با آمدن مربی جدبد نه تنها هیچ اتفاقی نمی افتد بلکه تا بازیکنان بخواهند خوشان را با تاکتیک های این مربی تطبیق بدهند فرصتی نیست . آیا بهتر نیست از مردم نظر خواهی شود.
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    3 0
    رفتن اسکوچیچ چه با افتخار و چه بی افتخار هیچ مشکلی را حل نمی کند. اسکوچیچ باید بماند و طارمی و جهانبخش هم از تیم ملی اخراج شوند
  • mojtaba SE ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    3 0
    کاملا مشخص است,که یک عده فقط دشمنی با اسکوچیچ دارن,از جمله قاسم پور که با یک استوری مجازی بهانه ای شد تا با پررو بازی و کله شقی دنبال اخراج اسکوچیچ باشه
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    1 0
    حرف حساب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس