1.9 میلیون سهامدار عدالت شماره شبا نداده‌اند/ فرصت 2 روزه برای اعلام شماره شبا

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: تاکنون ۱.۹ میلیون سهامدار عدالت شماره شبای بانکی برای دریافت سود سهام عدالت ارائه نکرده‌اند.

به گزارش مشرق، محمود حسنلو در مورد تعداد سهامداران عدالت که هنوز شماره شبای حساب بانکی خود را برای دریافت سود سهام عدالت اعلام نکرده‌اند، اظهار داشت: هنوز ۱.۹ میلیون نفر از سهامداران عدالت شماره شبا نداده‌اند، بنابراین سودهای عملکرد سال ۹۸ و ۹۹ سهام عدالت که به ترتیب در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ به حساب سایر سهامداران عدالت واریز شد، هنوز برای آنها واریز نشده و این سودها نزد شرکت سپرده‌گذاری مرکزی مانده است.

وی در مورد اینکه قرار بود تا آخر تیرماه سود سهام عدالت افرادی که شماره شبا اعلام کنند، واریز شود، گفت: از این تعداد برخی اقدام به ارائه شماره شبای حساب بانکی کرده‌اند که امیدواریم در روز اول یا دوم مردادماه سال جاری سود مانده آنها واریز شود. بنابراین هنوز روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه فرصت وجود دارد کسانی که هنوز شماره شبای بانکی اعلام نکرده‌اند، شماره حساب خود را از طریق سامانه سجام اعلام کنند تا سود برای آنها واریز شود.

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در مورد اینکه چگونه ۱.۹ میلیون نفر شماره شبا اعلام نکرده‌اند، آیا به سن قانونی نرسیده‌اند و یا اینکه اطلاعی ندارند که وی عنوان کرد: البته سهام عدالت از سال ۸۴ توزیع شده است که اکثر افراد به سن قانونی رسیده‌اند، از طرفی برای اعلام شماره شبای بانکی نیازی به سن قانونی نیست، ولی یا سرپرست افراد می‌توانند برای آنها حساب بانکی بازی کرده و شماره شبای حساب بانکی را از طریق سجام اعلام کنند، اما اینکه ممکن است اطلاع نداشته باشند نمی‌دانم چگونه است.

حسنلو این را هم گفت:‌ عمده کسانی که شماره شبا نداده‌اند، از افرادی هستند که روش مدیریت غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند اما افرادی هم هستند که روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را برگزیده‌اند و هنوز شماره شبا نداده‌اند. همچنین ممکن است عده‌ای از افراد به خاطر ارث سهام اندکی به آنها رسیده که هنوز شماره شبای بانکی اعلام نکرده‌اند.

وی افزود: سود سهام عدالت که قرار است اول یا دوم مرداد واریز شود مربوط به کسانی است که شماره شبای آنها در نوبت قبلی واریز سود مشکل داشته یا شماره حساب مشترک یا شماره حساب سپرده بلندمدت بوده که امکان واریز ندارند ، بنابراین باید همه این افراد ظرف یکی دو روز باقیمانده شماره معتبر از طریق سامانه سجام ثبت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    0 0
    وضعیت وراث اموات را مشخص کنید دفاتر پیشخوان در مراجعه اظهار می کنند سایت قضیه بسته است.
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    0 0
    چرا به جاماندگان سهام نمیدید و به یک عده پولدار دادید و خیلی‌ها چون پولداران برایشان مهم نیست و شماره شبا نمیدن ،به جای آنها باید سهام به جاماندگان بدید،چرا اینقدر به فکر پولدارها هستید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس