کد خبر 1400461
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
صدر اعظم آلمان

یک روزنامه آلمانی می‌گوید اولاف شولتس ارسال سلاح به اوکراین را به مقدار قابل توجهی کاهش داده است.

به گزارش مشرق، یک روزنامه آلمانی اعلام کرده اولاف شولتس، صدراعظم کشور به وعده خود مبنی بر حمایت از زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین عمل نکرده است.

به گزارش دی ولت، صدراعظم آلمان به طور قابل توجهی عرضه تسلیحات به کی‌یف را کاهش داده و به ارسال وسایل ارتباطی و قطعات یدکی به اوکراین بسنده کرده است. به عنوان مثال، تجهیزات ارسالی برلین به کی‌یف در هفته دوم ژوئیه ۱۰۲ خودروی «بدون زره» بوده است.

این روزنامه گزارش داد که احزاب مخالف و طرفدار اوکراین در آلمان متذکر شدند که اظهارات دولت شولتس در مورد ارسال تسلیحات به کی‌یف با اقدامات آن در تناقض است و رئیس دولت فدرال نمی‌تواند عدم تمایل خود را برای تامین سلاح‌های سنگین به اوکراین توضیح دهد.

گفتنی است زلنسکی به تازگی درخواست کرده تسلیحات بیشتری از غرب دریافت کند.

چندی پیش، صدر اعظم آلمان در پاسخ به انتقادات نسبت به عدم ارسال سلاح سنگین به اوکراین گفت ذخایر سلاح در این کشور در سطوح پایینی قرار دارد. منتقدان، شولتس را به ترسو بودن متهم می‌کنند؛ با این حال نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد تعداد موافقان ارسال سلاح به اوکراین در میان مردم آلمان کاهش یافته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشنا IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 0
    2راه وجود دارد. 1-شکست روسیه و استفاده از منابع گاز و نفت ان برای زمستان سرد اروپا. 2-کمک به شکست اوکراین و مصالحه با پوتین و خرید منابع گاز و نفت روسیه.
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 0
    دردشون اومده . هنوز زمستون نیومده وا دادند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس