زلنسکی چند مقام ارشد امنیتی دیگر اوکراین را اخراج کرد

رئیس‌جمهور اوکراین با تأکید بر اینکه دور جدید تحریم‌های اروپا علیه روسیه ناکافی است، گفت که مسکو باید برای جنگ اوکراین هزینه بیشتری پرداخت کند.

به گزارش مشرق، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین روز گذشته (چهارشنبه) هفتمین دور از تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه را که در حال حاضر در حال نهایی شدن است، ناکافی خواند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، زلنسکی در این خصوص گفت: «این (تحریم‌ها) کافی نیست و من به صراحت این مسئله را به شرکای خود می‌گویم.روسیه باید هزینه بیشتری برای جنگ بپردازد تا مجبور شود  به دنبال صلح باشد».

بیشتربخوانید:

جنگنده‌های غربی به اوکراین می‌روند؟

زلنسکی بارها در تریبون‌های مختلف از متحدان غربی خود خواسته‌ است تا سلاح‌های سنگین در اختیار اوکراین قرار دهند تا بتوانند با روسیه نبرد کنند.

چندی پیش رسانه‌ها گزارش کردند در حالی که جنگ در اوکراین پنجمین ماه خود را سپری می‌کند آمریکا و کشورهای اروپایی با کمبود تسلیحات مواجه شده‌اند و این موضوع بر توانایی غرب برای تامین نیازهای تسلیحاتی اوکراین در جنگ با روسیه تاثیر گذاشته است.

روزنامه فایننشال تایمز اخیرا در گزارشی نوشت که جنگ در اوکراین، کمبود شدید ذخیره تسلیحات و مهمات در کشورهای غربی را نشان داد. این کمبودها به خصوص در تسلیحات اساسی همانند مهمات توپ‌ها که محوری اساسی در جنگ اوکراین به شمار می‌آید، بروز کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    2 0
    باشه امری دیگه ای نیست ؟؟ سؤال بعدی !!
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    1 0
    متاسفانه فعلا اوکراین صورتحساب سفارشات را با خرابی و از دست دادن نفرات و اراضی میپردازد . جناب زی
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    3 0
    پاشو از خواب! اونی که داره هزینه میده اروپا و آمریکاست. روسیه که با حماقتهای توی یهودی اسراییلی (طبق اذعان خودت) نفت و گازش گرون شد، ارزش روبلش بالا رفت، دو تا استان و کلی خاک اکراینو گرفت، رابطه ش با چین و ایران راهبردی تر شد. خوب با چشم زدی تو مشتش و با شکم زدی تو لگدش! بسه ولش کن!
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    2 0
    چی؟!!! بی خیال شو زلنسکی!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس