تن‌هاخ: نمی‌توانم منتظر رونالدو بنشینم که می‌آید یا نه

سرمربی هلندی منچستریونایتد بار دیگر به غیبت رونالدو در تمرینات پیش فصل واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو به مدیران باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده که تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم ندارد و می خواهد اولدترافورد را برای دومین بار ترک کند.

تن‌هاخ: نمی‌توانم منتظر رونالدو بنشینم که می‌آید یا نه
 

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره باشگاه بعدی این فوق ستاره پرتغالی به گوش رسیده اما هنوز مشخص نیست که مقصد نهایی این بازیکن چه تیمی خواهد بود. گفته می‌شد که چلسی و بایرن مونیخ شانس اصلی را برای جذب این بازیکن دارند اما بسیاری از مدیران بایرن در چند روز اخیر هرگونه مذاکره و تلاش برای به خدمت گرفتن او را تکذیب کردند.  توماس توخل هم شانس جذب رونالدو را رد کرد. سه روز پیش در اسپانیا ادعا کردند که اتلتیکو مادرید در حال برنامه ریزی برای جذب رونالدو است.

تن‌هاخ: نمی‌توانم منتظر رونالدو بنشینم که می‌آید یا نه

اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد که در نشست خبری بازی با استون ویلا شرکت کرده بود، در مورد غیبت ادامه دار رونالدو گفت: «وضعیت تغییری نسبت به هفته های گذشته نکرده است. به کار بردن لفظ نگرانی شاید درست نباشد ولی روی بازیکنانی که در دسترس هستند، تمرکز کرده ام و باید بگویم که در فرم بسیار خوبی نیز قرار دارند و عالی کار کرده اند. نمی توانم منتظر رونالدو بنشینم که چه زمانی به تمرینات باز خواهد گشت یا خیر ولی اگر برگردد، روی او حساب خواهم کرد.»

هوشدن‌های هری مگوایر: « نباید روی دلیل این اعتراضات تمرکز کرد و باید تلاش کنیم این وضعیت تغییر کند. باید ببینیم چطور می شود این شرایط را عوض کرد. مگوایر و تمام تیم روی این قضیه تمرکز کرده ایم. مگوایر خوب تمرین می کند و اینجا حامی او هستیم.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 0
    نمی یاد . چون تیم تو لیگ قهرمانان نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس