حمله به نابلس نشان دهنده آشفتگی رژیم صهیونیستی است

یک تحلیلگر سیاسی فلسطینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حمله به نابلس از همه نوع سلاح استفاده کرد، تاکید کرد که این حمله نشان دهنده آشفتگی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، درگیری‌های مسلحانه، شلیک تک تیراندازها، حمله پهپادی و هدف قرار دادن منازل، برای اولین بار طی سال‌های گذشته در شهر نابلس اشغالی رخ داد که بر اثر آن دو مبارز فلسطینی به شهادت رسیدند.

در ساعات اولیه صبح نظامیان صهیونیست به شهرک قدیمی نابلس یورش بردند، تک تیراندازها در منطقه رأس العین به بالای پشت بام‌ها رفتند و پهپادهای جاسوسی بر فرار شهر به پرواز درآمدند و درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست به وقوع پیوست که بر اثر این درگیری‌ها دو فلسطینی به شهادت رسیدند.

عمر جعاره تحلیلگر سیاسی بر این باور است که حوادث نابلس نشان دهنده آشفتگی رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در نابلس از همه نوع سلاح و حملات مختلف از جمله حمله راکتی، شلیک گلوله و حمله پهپادی استفاده کرد؛ اما صهیونیست‌ها در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند و به رغم استفاده گسترده از سلاح‌های مختلف تنها توانستند دو نفر از مبارزان فلسطینی را به قتل برسانند.

علاء الریماوی نویسنده و تحلیلگر سیاسی نیز معتقد است که مراکز مقاومت در کرانه باختری از اردوگاهی به اردوگاه دیگر و از شهری به شهر دیگر در حال انتقال بود.

وی افزود: دشمن صهیونیستی تلاش کرد نیروهای مقاومت را در کرانه باختری به زانو دربیاورد، ولی طی سال‌های گذشته موفق به این امر نشده است و تلاش می‌کند نیروهای مقاومت را در جنین، نابلس و کرانه باختری تعقیب و بازداشت کند.

این تحلیلگر فلسطینی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی بخش قدیمی را خطرناک‌ترین منطقه نابلس می‌داند، افزود: سران تل آویو در تنگنای بزرگی قرار دارند؛ چرا که مقاومت در کرانه باختری روز به روز تشدید می‌شود.

همچنین عماد اشتیوی عضو کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت در نابلس تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تنها زبان زور را می فهمد و به همیت علت باید در تصمیم گیری سیاسی و آمادگی برای مقابله با دشمن صهیونیستی تجدید نظر شود.

وی افزود: باید تلاش‌ها و موضعگیری‌ها برای مقابله با دشمن صهیونیستی هماهنگ شود و رژیم صهیونیستی باید مسئولیت حوادث روزهای آینده را بپذیرد.

این مقام فلسطین عنوان کرد: دو شهید مقاومت حامل پرچم مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی بودند که از تسلیم در برابر این دشمن امتناع کرده و تاکید کردند که زبان مقاومت تنها زبان مقابله با رژیم صهیونیستی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس