تاکید نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر بر سرعت‌بخشی در امر امدادرسانی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی از استان‌های کشور طی پیامی، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، بر سرعت بخشی در امر امدادرسانی تاکید کرد.

به گزارش مشرق، از پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر،  حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی در پیام خود آورده است : وقوع سیل و آبگرفتی در روزهای گذشته در استان‌های مختلف کشور و جان باختن و مصدوم شدن جمعی از هموطنان در کشور موجب تأسف و تأثر گردید، اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان، بر لزوم تسریع و سرعت‌بخشی در امر امدادرسانی و جست‌وجوی مفقودان تاکید می‌نمایم. همچنین از مسئولان امر انتظار می‌رود که با دقت نظر در تمامی ابعاد این حوادث، اقداماتی که باعث پیشگیری از تکرار چنین حوادثی می‌شود را در دستور کار قرار دهند.  

وی در متن این پیام بر ضرورت موضوع آموزش همگانی در مقابله با حوادث و بلایا تاکید کرد و ادامه داد: اکنون نیز که چشم عده‌ای از هموطنان مصیبت زده به کمک دستگاه‌های ذیربط دوخته شده است، بر همه ارگان‌های خدمات‌رسان خصوصا جمعیت هلال احمر واجب است که با تمام تجهیزات و امکانات و بسیج نیروهای خود، به رفع مشکلات به وجود آمده در مناطق ‌سیل زده و همچنین جست‌وجوی مفقودان بپردازند.  

در پایان بار دیگر از تلاش همه‌ جهادگران  و دستگاه‌های خدمات رسان خصوصا نیروهای ایثارگر، خدوم و همیشه در صحنه‌ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که در این حوادث، همچون حوادث دیگر، پررنگ ظاهر شدند و از دقایق نخست در کنار مردم حضور یافتند، قدردانی می‌نمایم.

۱۸ استان کشور درگیر سیل شده است و طبق پیش بینی هواشناسی هموطنان تا دهم مردادماه باید از قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها و نقاط کوهستانی خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس