کد خبر 1403507
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
کاپیتانی تیم ملی والیبال و ۲ گزینه

بهروز عطایی برای کاپبتانی تیم ملی والیبال ۲ گزینه دارد و باید دید از بین سید محمد موسوی و میلاد عبادی‌پور کدام بازیکن این مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشت و حالا باید از دهم مرداد خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده کند. در لیست ۱۶ نفره بهروز عطایی برای این رقابت‌ها نام سید محمد موسوی هم به چشم می‌خورد. موسوی که با نظر و تصمیم کادرفنی در رقابت‌های قهرمانی آسیا و همینطور لیگ ملت‌ها به میدان نرفت کار سختی برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی دارد؛ چرا که باید با  بازیکنانی همچون مهدی جلوه و امیرحسین توخته که در لیگ ملت‌ها درخشان ظاهر شدند رقابت کند.

از طرفی با بازگشت موسوی به تیم ملی، گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص انتخاب کاپیتان تیم ملی والیبال به وجود آمد. با توجه به اینکه موسوی سابقه ملی بیشتری نسبت به میلاد عبادی پور دارد قاعدتا او باید کاپیتان تیم ملی شود؛ اما به نظر می‌رسد عطایی تصمیم دارد عبادی‌پور همچنان وظیفه کاپیتانی تیم ملی را بر عهده داشته باشد.

عطایی در گفت‌وگویی تلویزیونی که روز گذشته (جمعه) داشت در خصوص اینکه کاپیتان تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان کدام بازیکن است عنوان کرد که باید این موضوع بررسی شود چون موسوی در همه مسابقات حضور ندارد. بنابراین سخت است کاپیتان بارها تغییر کند.

با توجه به این اظهارنظر به احتمال فراوان عبادی پور همچنان کاپیتان تیم ملی والیبال خواهد بود؛ مگر اینکه در این زمان باقیمانده تا رقابت‌های قهرمانی جهان اتفاق پیش‌بینی‌ نشده‌ای رخ دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس