ابراهیمی: تاج چه تاجی بر سر فوتبال ایران گذاشته است/ در پرونده ویلموتس نباید دنبال سوراخ موش باشند

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مهدی تاج چه تاجی بر سر فوتبال ایران گذاشته که اکنون دوباره می‌خواهد بازگردد.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی، درباره حواشی قرارداد مارک ویلموتس، اظهار داشت: مهدی تاج این قرارداد بد را امضاء کرد اما بار دیگر خودش برای انتخابات فدراسیون ثبت نام کرده است. او چه تاجی بر سر فوتبال ما گذاشته است که می‌خواهد بار دیگر به فوتبال بازگردد. او و علی کفاشیان در دوره ریاست خود کار خاصی برای فوتبال ما نکردند و این چنین بدهی‌هایی را به بار آوردند. الان هم برای جلوگیری از عواقب احتمالی باید مبلغ سنگینی را به ویلموتس پرداخت کنیم زیرا دیگر نمی‌توان با هدیه دادن به فیفا و AFC کاری انجام داد.

وی افزود: قرارداد ویلموتس بزرگ‌ترین ضرر تاریخ فوتبال ایران است. در جلسه‌ای حضوری به علی کفاشیان گفتم تمام کارهایی که در فوتبال انجام دادید، اشتباه است. این موضوع شوخی‌بردار نیست و هرچه زمان بگذرد هم جریمه مربوط به پرداخت نشدن قرارداد ویلموتس بیشتر می‌شود. تاج، سلطانی‌فر، اعضای هیات رئیسه سابق فدراسیون و مدیربرنامه‌ای که این مربی را به ایران آورد، مقصر هستند و باید زیر سوال بروند. باید دلیل عقد چنین قراردادی مشخص شود و هیچکس نباید برای پنهان شدن دنبال سوراخ موش باشد. یا اینکه بخواهند موضوع را گردن همدیگر بیندازند، چیزی حل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

تاج باید تاوان آوردن ویلموتس را بدهد

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: فقط باید بابت این بلایی که سر فوتبال ما آمد و ناشی از برنامه ریزی اشتباه بود، تاسف خورد. اکنون هم رئیس فدراسیون نداریم و میرشاد ماجدی به عنوان یک فرد فوتبالی که سابقه حضور در فوتسال را دارد و تحصلیکرده است سرپرستی فدراسیون را به عهده گرفته اما او نیز اختیار آنچنانی ندارد. در غیر این صورت اگر اختیار داشت و وضعیت مالی فدراسیون هم مناسب بود، می‌توانست فدراسیون را بهتر اداره کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سوسان IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 2
    تقصیر تاج نیست که رئیس دولت دلسوز فرمودند که کی روش باید بره چون علیه تیمی که بخاطرش در برابر اردوغان دولا شد فرافکنی کرد اون مربی بیچاره هم راست میگفت که تیم ملی امکانات نداره تیم رئیس با هواپیمای چارتر میره و میاد خواستند بگن ما بهتر از کی روش رو میاریم
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    اگر با من بمیرم تو بمیری کشور اداره بشود، میشود این!
  • سید فروزان CH ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 0
    بابا این آقای تاج با ویلموس شریک شده در این مفتخوری ، خرج خانواده تاج در اسپانیا باید از جیب بین المال پرداخت شود؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس