اتفاق غیرمنتظره برای پرسپولیس؛ ۴ کاپیتان سرخ غایب بزرگ دیدار برابر ذوب آهن

به احتمال زیاد کاپیتان های اصلی پرسپولیس شروع لیگ ۲۲ و بازی با ذوب آهن را از روی نیمکت آغاز خواهند کرد.

به گزارش مشرق، پرسپولیس روز ۲۲ مرداد اولین بازی خود را در ورزشگاه فولادشهر و مقابل ذوب آهن برگزار خواهد کرد و این احتمال می رود سرخ ها در این رقابت کاپیتان های اصلی خود را به همراه نداشته باشند.

امید عالیشاه اولین نفری است که احتمال دارد در ترکیب اصلی غایب باشد. امید عالیشاه که با جدایی سیدجلال حسینی کاپیتان اول پرسپولیس است، با توجه به این که یحیی در بازیهای دوستانه اغلب از سعید صادقی و مهدی ترابی به عنوان هافبک کناری استفاده کرده و در دو بازی نیز سروش رفیعی را در پست پلی میکر قرار داده، بسیار بعید است در بازی با ذوب آهن راهی میدان شود.

وحید امیری کاپیتان سوم سرخ ها نیز با توجه به مصدومیت اش، غیبتش در این بازی قطعی است و جالب این که با توجه به سیستم بازی پرسپولیس و تغییر آرایش احتمالی سرخ ها در لیگ ۲۲ ( پرسپولیس در بازی تدارکاتی مقابل امید و چند بازی دیگر با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی کرد)  پیش بینی می شود کمال کامیابی نیا نیز از ابتدا در ترکیب اصلی قرار نگیرد و شاهد بازی میلاد سرلک و حتی سینا اسدبیگی به عنوان زوج او در میانه میدان باشیم.

به جز این نفرات، با توجه به جا افتادن مهدی ترابی و سعید صادقی در کناره ها و همین طور حضور دائمی دانیال اسماعیلی فر به عنوان دفاع راست در ترکیب اصلی، بسیار بعید است گل محمدی در همین بازی اول به سیامک نعمتی کاپیتان چهارم تیمش بازی دهد. از این رو به احتمال زیاد سرخ پوشان تهرانی لیگ جدید را با کاپیتانی علیرضا بیرانوند آغاز خواهند کرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس