انتقاد از بازیگر نقش «فیدل کاسترو»/ هالیوود رویدادهای ما را به سرقت می‌برد!

جان لگوئیزامو در اینستاگرام خود علیه انتخاب اخیر جیمز فرانکو در نقش فیدل کاسترو انقلابی کوبایی در فیلم مستقل آینده «آلینای کوبا» صحبت کرد.

به گزارش مشرق، جان لگوئیزامو در اینستاگرام خود علیه انتخاب اخیر جیمز فرانکو در نقش فیدل کاسترو انقلابی کوبایی در فیلم مستقل آینده «آلینای کوبا» صحبت کرد.

جان لگوئیزامو در اینستاگرام خود علیه انتخاب اخیر جیمز فرانکو در نقش فیدل کاسترو انقلابی کوبایی در فیلم مستقل آینده «آلینای کوبا» صحبت کرد. ورایتی انتخاب فرانکو را در ۴ آگوست تایید کرد. «آلینای کوبا» به کارگردانی میگل باردم بر اساس فیلمنامه‌ای توسط خوزه ریورا و نیلو کروز ساخته شده است.

لگوئیزامو از فالوورهای اینستاگرام خود درباره انتخاب فرانکو به عنوان شخصیت تاریخی کوبا پرسید. بسیاری از مخاطبین گفتند چرا هالیوود از یک سو ما را طرد می‌کند و از سوی دیگر روایت‌های ما را به سرقت می‌برد. هالیوود باید بایکوت شود. ما با این هنرپیشه شخصا مشکلی نداریم ولی اون لاتین تبار نیست و نمی‌تواند نقش «فیدل کاسترو» را به درستی ایفا کند.

قرار است تولید و فیلمبرداری «آلینای کوبا» در ۱۵ آگوست در کلمبیا آغاز شود. فرانکو در مقابل آنا ویلافانی که نقش شخصیت اصلی آلینا فرناندز، دختر کاسترو را به تصویر می‌کشد، بازی خواهد کرد.

بازیگران مکمل این فیلم عبارتند از: آلانا د لا روزا، ماریا سیسیلیا بوترو، هاردینگ جونیور، سیان چیونگ و رافائل ارنستو هرناندز. میا ماسترو همچنین در نقش مادر آلینا، ناتالیا رووئلتا، سوسیالیست کوبایی نیز در فیلم ظاهر می‌شود.

لگوئیزامو می‌گوید با وجودیکه ما ۲۰ درصد جمعیت آمریکا را تشکیل می‌دهیم و ۲۵ درصد گیشه این کشور توسط ما فروش می‌رود اما سهم ما از هالیوود تنها یک درصد است!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس