کد خبر 1405866
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۵
عربستان حمله رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

وزارت خارجه عربستان سعودی شنبه شب حمله رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد.

به گزارش مشرق از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، وزارت خارجه عربستان اعلام کرد ما حمله نیروهای اشغالگر اسرائیلی به نوار غزه را محکوم می‌کنیم.

وزارت خارجه عربستان ضمن حمایت از مردم غزه از جامعه جهانی خواست تا به مسئولیت خود برای پایان دادن به این تنش و حمایت‌های لازم از غیرنظامیان عمل کند.

وزارت خارجه عربستان در پایان گفت: ما از جامعه بین المللی می‌خواهیم که تمام تلاش خود را برای پایان دادن به این درگیری که طولانی شده است، انجام دهد.

پیش تر کشورهای ایران، ترکیه، الجزایر، تونس، اردن، قطر و کویت با صدور بیانیه‌هایی حملات اشغالگران اسرائیلی علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کرده بودند.

به گزارش عصر شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، ساکنان شهرک ام الفحم در سرزمین‌های اشغالی به نشانه حمایت از مردم غزه و محکومیت حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه این باریکه دست به تظاهرات زدند.

تظاهر کنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین، شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم مظلوم غزه سر دادند.

این گزارش می‌افزاید: ساکنان شهر حیفا هم در محکومیت حمله جنایتکارانه علیه غزه به خیابان آمدند.

معترضان با در دست داشتن پرچم فلسطین، پلاکارهایی را حمل کردند که در آن خواستار توجه جامعه جهانی به ددمنشی های رژیم کودک کش صهیونیستی شده بود.

تجمع کنندگان شعار می‌دادند که باید هر چه زودتر به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه پایان داده شود.

مناطق مختلف نوار غزه از عصر دیروز (جمعه) شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است که در جریان آن دستکم ۱۵ نفر شهید و ۱۱۴ نفر دیگر مجروح شدند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    1 1
    ریا کاری ، پشت سر تلاش میکنند که با رژیم صهیونیستی ارتباط بگیرن. و عادی سازی روابط با این رژیم را رقم بزنند اما ظاهراً دارن جنایات این رژیم را محکوم میکنند که افکار عمومی جهان را فریب بدهند / کسی این محکومیت رژیم صهیونیستی توسط عربستان را باور میکند که سعودی های کودک کش و حاجی کش را نشناخته باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس