بیانیه گردان‌های قدس درباره درگیری‌های نابلس/ ۱۴فلسطینی زخمی شدند

گردان های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره درگیری های صبح امروز در نابلس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، گردان های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی دقایقی پیش با صدور بیانیه ای در این باره اعلام کرد که نیروهای این گردان با نظامیان صهیونیست در خیابان حطین در نابلس درگیر شده و به شدت آنها را هدف تیرباران قرار داده اند.

منابع فلسطینی صبح امروز از یورش نظامیان صهیونیست به منطقه قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری خبر داده بودند. در پی این یورش مبارزان مقاومت وارد عمل شده و با تیراندازی به سوی نظامیان صهیونیست به این یورش واکنش نشان دادند.

منابع محلی از بالا بودن شدت درگیری ها و همچنین مشاهده ستون‌هایی از دود در شهر نابلس و شنیده شدن صدای انفجارهای قوی در پی این درگیری‌ها خبر دادند.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند که در این درگیری‌ها تاکنون ۳۰ فلسطینی زخمی شده اند. در بین زخمی‌ها یک زن فلسطینی نیز دیده می‌شود. حال یکی از مجروحان که از ناحیه سینه هدف گلوله مستقیم نظامیان صهیونیست قرار گرفته، نیز وخیم اعلام شده است.

همچنین در جریان این یورش نظامیان صهیونیست، چندین خانه را در این شهر محاصره کردند. جوانان فلسطینی نیز به مقابله با اشغالگران صهیونیس پرداخته و به سمت آن‌ها سنگ و کوکتل مولوتوف پرتاب کردند.

همزمان با این درگیری‌ها یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی هم در حال گشت‌زنی در آسمان نابلس است.

بیانیه گردان‌های قدس درباره درگیری‌های نابلس/ ۱۴فلسطینی زخمی شدند

بیانیه گردان‌های قدس درباره درگیری‌های نابلس/ ۱۴فلسطینی زخمی شدند

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس