کد خبر 1406417
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
گوشی گیمینگ لنوو Legion Y70 با طراحی ساده‌ و حداکثر ۱۶ گیگاب...

لنوو گوشی هوشمند Legion Y۷۰ را در ۱۳ آگوست ۲۰۲۲ (۲۲ مرداد ۱۴۰۱) رسماً رونمایی خواهد کرد. حالا رندرهای رسمی این دستگاه دردسترس قرار گرفته است که طراحی آن را به ما نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، برند Legion نشان می‌دهد Legion Y۷۰ محصولی گیمینگ خواهد بود. بااین‌حال، این مدل درمقایسه‌با Legion Y۹۰ که مارس ۲۰۲۲ معرفی شد، ساده‌تر خواهد بود. لنوو تأیید کرده است که Y۷۰ در سه رنگ خاکستری و سفید و قرمز عرضه خواهد شد.

قسمت میانی پنل پشتی Y۹۰ میزبان دوربین سه‌گانه درکنار سیستم نورپردازی RGB است. بااین‌حال، طراحی دوربین سه‌گانه‌ی Y۷۰ معمولی خواهد بود و در گوشه‌ی سمت چپ بالای بدنه‌ی پشتی آن قرار دارد. این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

معرفی گوشی گیمینگ لنوو Legion Y۷۰ +عکس

Legion Y۷۰ از صفحه‌نمایش ۶٫۵۸ اینچی AMOLED با وضوح Full HD پلاس و احتمالاً نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی نیز در بریدگی پانچ‌هول بالای نمایشگر قرار دارد.

معرفی گوشی گیمینگ لنوو Legion Y۷۰ +عکس

ناگفته نماند که لنوو Legion Y۷۰ به تراشه‌ی Snapdragon ۸+ Gen ۱ و حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR۵ و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS ۳.۱ مجهز خواهد شد. انرژی لازم برای کار با این گوشی هوشمند را نیز باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۸ وات تأمین خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های لنوو Legion Y۷۰ می‌توان به حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ با پوسته‌ی سفارشی ZUI اشاره کرد. درپایان باید بگوییم که هنوز قیمت نهایی این دستگاه مشخص نشده است.

معرفی گوشی گیمینگ لنوو Legion Y۷۰ +عکس

منبع:اقتصاد ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    واقعا همه گوشی ها دیگه شبیه هم شدن یه زمان نوکیا گوشی میزد یکی از یکی قشنگ تر و با یه کارایی رقیب هم نداشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس