علت توهین میرحسین موسوی به شهدای نیروی قدس و مدافعان حرم چیست؟

میرحسین موسوی از سران فتنه ۸۸ در مطلبی جدید،‌ با ادبیاتی مشابه ادبیات گروهک تروریستی منافقین، به انقلاب، رهبری، شهدا و جبهه مقاومت اسلامی اهانت کرد.

به گزارش مشرق، «میرحسین موسوی» که به علت فتنه‌انگیزی علیه جمهوری اسلامی ایران و زمینه‌سازی برای براندازی انقلاب، مورد خشم مردم است و به همین دلیل، تحت تدابیر حفاظتی قرار داشته است، پس از مدت‌ها دست به قلم شده و برای کتابی، مقدمه‌ای نوشته که سرشار از اهانت‌های متعدد است.

این در حالی است که طبق اصل ۱۵۴ قانون اساسی، جمهوری اسلامی ایران موظف است از «مبارزه حق‌طلبانه مستضعفان در برابر مستکبرین در هر نقطه از جهان، حمایت کند» و معلوم نیست موسوی که زمانی از قانون‌گرایی دم می‌زد، چرا به اتخاذ موضعی در تضاد با قانون اساسی کشور روی آورده است.

لحن این مقدمه موهن که در کانال وابسته به یک سایت ضد انقلاب منتشر شده، به بیانیه‌های گروهک‌های تروریستی معاند شباهت‌های فراوانی دارد به‌گونه‌ای که اگر نام موسوی از روی آن برداشته می‌شد با بیانیه‌های آنها تفاوت چندانی ندارد.

این رسانه معاند که گفته می‌شود زیر نظر «اردشیر امیرارجمند» مشاور موسوی و رابط گروه برانداز موسوم به «جنبش سبز» با گروهک منافقین در پاریس مدیریت می‌شود، حاوی موضوعات متعددی است که بخشی از آن را اهانت و حمله به رشادت‌های شهدای مدافع حرم و در رأس آنها مضامین وصیت‌نامه سپهبد شهید، سردار حاج قاسم سلیمانی و هجمه به مواضع و اقدامات سردار سرلشگر حاج حسین همدانی، فرمانده شهید مدافعان حرم در سوریه تشکیل می‌دهد.

در تیتر این مطلب، از دستاوردهای نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت و پیروزی‌های آن تحت فرماندهی سردار شهید قاسم سلیمانی، تحت عنوان «جرائم ننگین حکومت در منطقه» نام برده شده است که مشابه اصطلاحاتی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی و گروهک تروریستی منافقین در بیانیه‌های خود علیه انقلاب و نظام استفاده می‌کند.

وی در این مطلب، با پیوند زدن فتنه ۸۸ با جنبش‌های برخاسته از بیداری اسلامی در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا، ادعا کرده است: «حاکمیت، نام بهار عربی را به بیداری اسلامی تغییر داد تا حرکت معطوف به آزادی و عدالت ملت‌های به ستوه آمده از دیکتاتوری و گرسنگی و فقر و بی‌عدالتی و مجالس قلابی را از حقیقتش خالی کند.»

علت توهین میرحسین موسوی به شهدای نیروی قدس و مدافعان حرم چیست؟

در مطلب منتشرشده از سوی موسوی، اشاره‌ای به ریشه این معضلات که وابستگی سران کشورهای عربی به غرب و نفوذ رژیم صهیونیستی است نشده و تلاش شده دیکتاتوری پادشاهان مخلوع وابسته و فاسد ارتجاع عرب و مشکلات اجتماعی ناشی از آن را بدون ذکر دلیل، به اسلام پیوند داده و اصطلاح بهار عربی را در مقابل اسلام و بیداری اسلامی قرار دهد حال آن‌که در اغلب قیام‌هایی که در کشورهای عربی حوزه بیداری اسلامی رخ داد، بسیاری از مردم با برافراشتن پرچم‌های «لا اله الا الله»، «محمد رسول‌الله»، «الإسلام هو الحل» و پلاکاردهای حاوی آیات قرآن و به‌طور خاص در کشور یمن با شعارهای «الله‌اکبر، الموت لآمریکا، الموت لإسرائیل، اللعنة علی‌الیهود، النصر للإسلام» به میدان‌ها آمدند و اتفاقاً به دلیل همین گرایش مردم در کشورهای عربی به آرمان‌ها و شعارهای اسلامی و با درک همین نکته بود که آمریکا در دوره حاکمیت دموکرات‌ها به ریاست باراک اوباما و با میدان‌داری «هیلاری کلینتون»، دست به ایجاد داعش به‌عنوان نمونه جعلی خلافت اسلامی زد تا اذهان عمومی را از مترسک تروریسم تحت عنوان «اسلام» بترساند.

علت توهین میرحسین موسوی به شهدای نیروی قدس و مدافعان حرم چیست؟

از سوی دیگر، اصطلاح «بهار عربی» اصطلاحی جعلی است که نخستین بار از سوی «مارک لینچ» پژوهشگر ارشد سازمان جاسوسی مرکزی آمریکا (سیا) در یک مقاله تحت عنوان «بهار عربی اوباما» به کار گرفته شد و مشخص نیست موسوی به چه علتی اصرار دارد اصطلاح برساخته یک پژوهشگر وابسته به سیا را به‌عنوان واژه اصیل جا بیندازد و اصطلاح بیداری اسلامی را که از سوی جنبش‌های اصیل مردمی منطقه مورد استفاده قرار گرفته است تحت عنوان «تغییر نام از سوی حاکمیت» جا بزند.

علت توهین میرحسین موسوی به شهدای نیروی قدس و مدافعان حرم چیست؟

آخرین عکس مشترک شهیدان همدانی و سلیمانی که ساعاتی پیش از شهادت شهید همدانی گرفته شده است.

میرحسین موسوی در ادامه بدون اشاره به نقش رزمندگان تحت فرماندهی شهیدان سلیمانی و همدانی در سوریه در نابودی خلافت گروه تروریستی داعش در سوریه و جلوگیری از سرایت خطر این تروریسم به مرزهای ایران، با اشاره به «غمنامه‌ای که همچنان در سوریه ادامه دارد» با تحریف معنای «دفاع از حرم» از دفاع از عتبات مقدسه به یک مفهوم انتزاعی عرفانی، مدعی شده است: «گناه بزرگ حکومت ما دست‌بردن در حقیقت معانی است. هر نام پرشکوهی به ننگین‌ترین جرائم تعلق می‌گیرد. دفاع از حرم که به معنای حراست از قلب مؤمن در مقابل کمترین گرایش به ستمگران است، به خون‌ریختن در سرزمین‌های بیگانه برای تحکیم پایه‌های رژیمی کودک‌کش اطلاق می‌شود.»

موسوی در اینجا، تحریف دیگری را به سود رژیم صهیونیستی انجام داده و اصطلاح رژیم کودک‌کش را که در بین آزادگان جهان برای رژیم اشغالگر قدس به کار می‌رود برای کشوری که یکی از مراکز اصلی مبارزه با این رژیم به شمار می‌رود به کار برده است.

وی سپس بدون اشاره به دلیل آوارگی و قربانی‌شدن ده‌ها هزار نفر از مردم سوریه به دست گروه‌های تروریستی ساخته‌شده توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی، در اظهار نظری عجیب، این موضوع و حتی «پیدایش داعش» را به نظام جمهوری اسلامی ایران و اقدامات شهید سلیمانی که باعث رفع خطر تروریسم، تأمین امنیت مردم سوریه و بازگشت آنان به کشورشان شد نسبت می‌دهد و در ادامه، در اظهار نظری عجیب‌تر، از حزب‌الله لبنان که حتی به اذعان اندیشکده‌های آمریکایی، محبوب‌ترین گروه مقاومت در جهان اسلام است به عنوان یک گروه «بدنام» نام می‌برد.

این در حالی است که وی که حزب‌الله لبنان در زمان نخست‌وزیری وی و با حمایت دولت جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد، در مناظره انتخاباتی مشهور خود در سال ۱۳۸۸ تأکید کرده بود: « ما دوستان معدودی در جهان داریم که بعضی از این دوستان بسیار برای ما اساسی هستند؛ مهم هستند؛ بنده روی آنها تأکید می‌کنم؛ به دوستی با آنها تأکید می‌کنم و جا دارد در همین‌جا به دوستی خودمان با حزب‌الله لبنان تأکید بکنم که شبهه‌ای در این زمینه پیش نیاید؛ یکی از عزیزترین نیروها برای ما بوده و همیشه با هم بوده‌ایم.»

علت توهین میرحسین موسوی به شهدای نیروی قدس و مدافعان حرم چیست؟

این در حالی است که خط مشی حزب‌الله لبنان، از همان بدو تأسیس تا امروز و بخصوص در دوره دبیرکلی حجج اسلام، شهید سید عباس موسوی و سید حسن نصرالله، حمایت از جمهوری اسلامی ایران، مقاومت اسلامی و ولایت فقیه بوده و هیچ تغییری در سیاست‌های آن ایجاد نشده است و مشخص نیست میرحسین موسوی چرا از مبارزه حزب‌الله لبنان با گروه‌های تروریستی و تکفیری این‌قدر عصبانی است که چنین چرخشی در مواضع وی رخ داده و از این جنبش مردمی و محبوب، تحت عنوان «گروه بدنام» نام می‌برد.

میرحسین موسوی در ادامه این مطلب موهن، با فروکاستن دفاع مردم یمن در مقابل جنگ‌افروزی‌ها و تجاوزات همپیمانان آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه به «جنگ‌های قومی و قبیله‌ای در یمن»، سعی در تبرئه سازش برخی رژیم‌های عربی با تل‌آویو کرده و از آن با عنوان «شاهدی بر شوم‌بودن نیات این کجروی» نام برده است.

او سپس اقدامات تأمینی و حمایتی شهید سلیمانی در منطقه را «مصیبت» خوانده و آن را اشتباه جمهوری اسلامی ایران توصیف کرده است.

اما رکیک‌ترین بخش این مطلب، توهین مستقیم موسوی به سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی، فرمانده مدافعان حرم در سوریه است که از او با عنوان «سردار بی‌افتخار»، بی‌همه‌چیز و فرمانده اوباش بدسیرت و قمه‌کش نام برده است.

علت توهین میرحسین موسوی به شهدای نیروی قدس و مدافعان حرم چیست؟

سردار شهید حاج حسین همدانی در کنار دیپلمات شهید حاج غضنفر رکن‌آبادی

وی درباره شهادت این سردار بزرگ ایران‌زمین به دست عوامل رژیم صهیونیستی و گروهک‌های تروریستی تکفیری را در عبارتی شنیع این‌گونه توصیف کرده است: «سزای آن سردار بی‌افتخاری که به این جنایت اعتراف و مباهات کرد چه بود، جز آنکه جانش در غربت به قربانی مستبدی دیگر تلف شود، در حالی که نه آسمان بر او گریست و نه زمین، و نه او کمترین نَمی‌ از سابقه پیشین با خود به پیشگاه خداوند برد؛ عبرتی برای بازماندگان تا در یابند که خودکامه در ازای طعمه‌ای که پیش‌پای‌شان می‌اندازد همه چیز آنان را مطالبه می‌کند. و این همه چیز شامل کمترین ظواهر به جا مانده از انقلاب نیز هست، تا این بار کدام نام پرطمطراق را بر خیانت‌شان سوار کنند و این همه چیز شامل کمترین ظواهر به جا مانده از انقلاب نیز هست، تا این بار کدام نام پرطمطراق را بر خیانت‌شان سوار کنند.»

این حجم از اهانت به مقدسات و گروه‌ها و افراد محبوب ملت ایران از سوی میرحسین موسوی، طی سال‌های گذشته کم‌سابقه بوده و به نظر می‌رسد افراد یا جریاناتی،  همزمان با کاهش محدودیت‌های وی، قصد کرده‌اند تا با هدایت او به سمت مواضع افراطی‌تر، از تبعات این تندروی‌ها به سود تقویت جایگاه از دست‌رفته خود سوءاستفاده کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 340
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 38
  • کاووسی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    51 22
    میرحسین میخواد دیده بشه
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      80 29
      ظاهرا سگی واق واق کرده است و دمی تکان داده تا تکه استخوانی دیگر اربابش براش بندازه، بدبخت مخش پوکیده.
    • ارش NL ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      18 26
      این سایت خودش یک دیکتاتور هست نظرات رو سلیقه ی گلچین می‌کنه بعد به اینستاگرام گیر میده درصورتیکه در اینستاگرام همه میتوانن آزادانه نظر بدن چه مذهبی چه غیر مذهبی بخدا قسم یک نادانی عجیبی شما دارید و یک توهم عجیب تولید ناخالص داخلی ایران رسیده به زیر دویست میلیارد دلار در حالی که اسراییل با جمعیت یک دهم و سرانه نظامی ده برابر !!!!!! توجه می‌کنید سرانه نظامی ده برابر ایران !!!!! اقتصادش دوبرابر ایران هست
    • DE ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      11 1
      مشرق هیچ اشاره ای به مهم ترین بخش بیانیه نکردی !!!!! من کاری به صحت و کذب بودن حرفهای موسوی ندارم
    • IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      17 11
      هنوز به خيانتهاي ايشان در دوران نخست وزيري و هشت سال جنگ رسيدگي نشده متاسفانه!!!!
    • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      13 8
      بعید میدونم نامه رو موسوی نوشته باشه. موسوی همون موقع هم عقل نداشت اصلا نمیتونست صحبت کنه حرف زدنم بلد نبود . الان که کلا تعطیله
    • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      3 6
      جلو دید ما رو رئیسی گرفته
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      6 12
      میرحسین شیر خورد
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      9 14
      پیرمرد پر حاشیه
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      13 2
      وی در دوره دانشجویی خود را به عنوان یک سوسیالیست معرفی می کرد و تحت تأثیر امواج انقلاب اسلامی برای مدتی سرشت خود را منافقانه پنهان کرد، و پس از رحلت امام به زعم خود زمان و موقعیت را برای اظهار نیات واقعیش مناسب دید و دست به آن تحرکات زد و مانند همه مدعیان سوسیالیست و کمونیست و خلقی پیش از انقلاب و پس از پیروزی انقلاب در آخر سر از آخور یانکی ها درآورد و به دامان ایشان خزید!!!
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 0
      ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ تا تربیت نشدی نظر نده
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      1 0
      ۰۶:۲۲ - نه سواد داری نه اطلاعات نه انصاف پس سکوت برات بهتره
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    38 23
    تا نظر ملت چه باشد؟
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      68 34
      نظر ملت در مورد میر حسین معلوم است میر حسین موسوی هم به سرنوشت دشمنان انقلاب اسلامی ایران دچار خواهد شد و جز نام ننگ برایش باقی نخواهد ماند
    • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      54 29
      نظر مردم در نه دی اعدام این خائن بود اما حکومت اسلامی ایران با احترام با اینها برخورد کرد اما خودشان برای خودشان ننگ میخرند و هیچ سرانجامی کارشان نخواهد داشت جز نکبت
    • BE ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      8 13
      ملت ؟ خدا شفا بده ، یعنی کل ملت ایران الان پشت سر این چالغوز عقده ای آماده جهاد هستند ؟ خدا شفاتون بده از عقده
    • DE ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      16 2
      عده‌ ای نطر خودرا به کل مردم تعمیم میدن
    • DE ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      5 6
      تا نظر ملت چه باشد/ نظر مردم ضد صهیونیست و ضد جورج سوروس مادر انقلابهای رنگی و در حقیقت کودتاهای صهیونیستی مانند کودتای‌ دلقک در اوکراین و ضد نوکری امریکا و وطنفروشی و ضد منافقین تروریست وبهائی های جاسوس انگل لیس و صهیونیزم است ...خب چرا میپیچونی‌ راحت بگو‌ نظر مردم‌ ضد فتنه گری بنام‌مستر چیز چیز چیز است که در هر حال افسارش دست زهرا رهنورد بوده و هست. چرا عکس های قبل از انقلاب میر حسین را در اینترنت نمیزنید با موهای بلند‌ هیپی بدون یک‌روز سابقه مبارزه با شاه و ساواک . بهترین نخبه ها رفتند جبهه و شهید‌شدند و‌ بدترین تحفه ها جای شیرمردان‌را گرفتند.
    • DE ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      7 24
      نظر ملت !!!!!!!ما که میگفتیم 13 سال قبل باید اعدام بشه. حکومت به حرفمون عمل نکرد.لعنت بر میر حسین
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      13 11
      نظر ملت اینه که باید اعدام میشد و هنوز نشده
    • سیف IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      5 5
      تا ملت را چه کسانی ببینی؟ همان مزدوران یا ذلیلان غربگدا؟! یا خیل عظیم ولایت‌مداران و وطن‌دوستان و عاشقان ایران...؟
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      4 2
      بجز یک سری که فریب دروغ تقلب را خوردند و هنوز در شیرینی توهمات آن روزها هستند بقیه معتقدند که فتنه گر هستند و باید میرحسین موسوی و چند نفر دیگر از جمله شیخ تکرارشان محاکمه بشوند.
    • عباس US ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 4
      در مورد موسوی خائن ؟
    • احمد IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      0 2
      اگر مجاهدتهای شهدای حرم نبود، داعش پس از فتح عراق تمام عتبات و مرقد مطهر شش امام علیهم‌السلام را نابود می‌کرد. از طرفی با سقوط سوریه و عراق، را استراتژیک اقتصادی و بازرگانی ما به دریای مدیترانه و سپس به اروپا بسته می‌شد. و همچنین حزب‌الله لبنان نیز نابود می‌شد و قدرت منطقه‌ای ما از بین می رفت و پس از آن نوبت تجزیه ایران بود. آمریکا و ناتو با همراهی اسرائیل و مرتجعین عرب حمله نظامی علیه ما را کلید می‌زدند. ولی خدا نخواست و کارشان به شکست انجامید تا جائیکه ترامپ گفت ما ۷ تریلیون دلار هزینه کردیم و چیزی بدست نیاوردیم. درود بر روح پر فتوح شهدای حرم بویژه سردار دلها و شهید همدانی.
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      1 0
      نظر ملت مشخصه
    • مردم IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      1 0
      نظر مردم را میتوان از نظرات غیر قابل انتشار حدث زد. فکر میکنم 10 تا 12 درصد حاکم خود را کل ملت میدانند و نمیخواهند حقیقت را قبول کنند.
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    71 24
    ازبیعرضگی قوه قضایی کشوراست که موسوی هرغلطی دلش خواست میکندمیرحسین بایداعدام میشد خدالعنتش کند
    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      9 27
      بی عرضه خودتی که نمیدونی شورای امنیت ملی طرح حصر رو درست کرد و قوه قضائیه چندین مرتبه گفت اگه شورای امنیت ملی حصر رو برداره محاکمه اش میکنیم
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    33 15
    مسئله اصلی و تجربه تاریخی اینه هرکس در مقابل نظام اسلامی می ایسته تا به قهقهرا سقوط نکنه متوقف نمیشه. من به نیروی قدس و شهید سلیمانی و همدانی کاری ندارم با این که برای عزیزترین هستند و دشمنانشون برام مثل روز مسیر را روشن میکنه که کدوم طرف بایستم. ولی حزب الله در تاریخ معاصر ما شرافت مسلمانان هستند از بس که اخلاص دارند و پاکند. وقتی حقارت خودت را میخوای با خاک پاشیدن به این اسطوره ها پنهان کنی نتیجش همون هم نشینی با نتانیابو و دوستانش هست که ازت حمایت کردند. کمر کشور را با تفرقه و موجبات قطعنامه 1928 و ترور طهرانی مقدم شکستی و انشاء الله ( من واقعا نفرین نمی کنم) خدا کمرت را بشکنه.
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    31 34
    اشتباه از خودتان است همه مردم در ۹ دی فریاد زدند اعدام اعدام.....اما شما برای دلخوشی شازده سیدحسن و آن روحانی کراوتی مظلوم نما و ......اینها را چاق کردید و از پول بیت المال توی حلقوم نجسشان ریختید این هم عاقبت گذشت و چشم پوشی!!!
    • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      6 12
      سلام وقتی از جیزی خبر نداری چیزی نگو
    • DE ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      3 6
      دقیقا باید همون روز دادگاه صحرایی جلو چشم مردم تشکیل میدادند و حکمش هم اجرا میششد. منم زیر پاشو میکشیدم و کارش رو تموم میکردم تا یه عمل صالح برام ثبت بشه
    • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 0
      ۰۴:۱۰ - از توانایی هات بگو نه از ناتوانایی هات
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    20 25
    زور بیخود یک بازنده
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    40 21
    موسوی ملعون ابدی است، به ایشان و دارو دسته متواری از وطنش به خاطر این اهانت ها که در بالا ذکر شد باید گفت: کی شود دریا ز پوز سگ نجس. همین و بس.
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    22 15
    او عقده ای شده میخواد خودش را مطرح کنه در حالیکه عمر از دست رفته را داره با بدنامی سپری میکنه
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    18 11
    او عقده ای شده میخواد خودش را مطرح کنه در حالیکه عمر از دست رفته را داره با بدنامی سپری میکنه
  • معلم IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    14 8
    آرام آرام خود را در باتلاقی که خودشان ساختند فرو میبرند و در ازای سر و گوش سپردن به وسوسه‌ی خناسان نه دنیایی برای خود نگاه داشتند و نه آخرتی را میخرند شاید ما وقتی سوره ناس را میخوانیم به این وضوح نمیفهمیدیم که چرا خداوند میفرماید باید از وسوسه‌ی خناسان به او پناه برد قل اعوذ برب الناس ملک الناس اله الناس من شرالوسواس الخناس الذی یوسوس فی‌الصدور الناس من الجنه والناس
  • افشین IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    52 61
    اگه یه مرد باشه تو ایران اونم میرحسین
    • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      38 21
      با این حساب شما هم دوشیزه محترمه افشین خانم.
    • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      34 2
      انشالله باهاش محشور شی
    • حمید IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      24 9
      توفقط از آلبانی صحبت کن از غار بیا بیرون
    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      26 7
      در شام هم یه مرد بود اونم یزید بود خدا باهم محشورتون کنه
    • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      15 8
      خفه بمیر
    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      4 2
      اگه خیلی دوستش داری واسه فامیلات بگیرش
    • حمیـد IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      3 3
      از قیافه‌‌ی کفتارگونه‌‌اش معلومه!
    • میثم IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      1 3
      اون تو خونه خودش هم مرد نیست، مردونگی به جنسیت نیست به مرامه که نه اون داشت و داره
    • داود IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      2 2
      تا مرد را برای شما چگونه معنا کرده باشند جنسیت یا شخصیت
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      1 2
      لقمه حرام
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 0
      ۰۱:۲۰ - عقب مونده بدبخت
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    45 23
    میرحسین موسوی بانی تمام تحریم ها وجاسوسی ها علیه این ملت هست که باید تاوانشو پس بده
  • DE ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    27 14
    لعنت بر موسوی نادان و مغرض که همصدای دشمنان ایران شده. همه چیز ما از عاشوراست. این اهانت ها سزاوار خودشه.
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    34 15
    چرا این فرد به سزای اعمال پلیدش نمی رسد؟
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    35 17
    ننگ بر میرحسین
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    17 14
    میرحسین موسوی اشتباه زیادی کرد
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      7 4
      اشتباه نبود خیانت بود
  • مردم IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    28 26
    درود بر مدافعان حرم
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    24 13
    این ها تراوشات یک ذهن بیمار است که توسط عده ای خبیث به بازی گرفته شده است. هر روز که می گذرد بیشتر به عنایات خداوند متعال به این ملت پی می بریم که یکی از این عنایات بی تردید ذلت و خواری میر حسین موسوی و کنار رفتن پرده از چهره این رذل خبیث و وطن فروش است.
  • محمد IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    25 11
    همینه دیگه وقتی با سر دسته فتنه گران و اراذل اوباش 88 که باعث خسارت‌های جانی و مالی و سیاسی.و.. به کشور عزیزمون شد برخورد قاطع نشه الان میاد زبون دراز تر از قبل به همه کسانی که برای کشور افتخار آفریدن توهین میکنه...
  • سلام IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    24 21
    خدا لعنتت کنه میر حسین موسوی
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    15 12
    قبل وبعد از انتخابات ۸۸ سازمانهای نطر سنجی امریکا اعلام کردند احمدی نزاد ۲ برابر موسوی رای داره وقتی فرهنگ سازی نشه اوضاع همینه
    • رضا IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      19 7
      فقط در این مورد نظر سنجی های امریکایی هارو قبول داری؟
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      1 1
      رضا برای آمریکاپرستان میبایست از خود آمریکاییها دلیل آورد
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    15 5
    پس آیا دیدى کسى را که هوس خویش را معبود خود قرار داده و خدا او را دانسته گمراه گردانیده و بر گوش او و دلش مهر زده و بر دیده‏‌اش پرده نهاده است آیا پس از خدا چه کسى او را هدایت‏ خواهد کرد آیا پند نمى‏‌گیرید - جاثیه آیه ۲۳
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    25 14
    پاسخ کوتاه: حرام‌لقمگی!
  • علی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    23 13
    مزدور کثیف خبیث
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    17 9
    دهن نجس‌تو ببند
    • داود IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      0 0
      منظورت م ح م است دیگه
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    18 9
    کی شود دریا ز پوز سگ نجس
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    12 6
    چشمتون کور این فرد رو اعدام میکردین تا اینجور ...
  • منصور IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    15 6
    تیغ سزاست هر که را درک سخن نمیکند،مرگ بر موسوی منافق
  • هاشمی IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    13 8
    جدای از حکومت ایران .لعنت بر آدم کثیف مثل موسوی و کروبی که اگه انقلاب نمیشد معلوم نبود کجا بودن بچه کروبی انگلیسه خخخ ننجون کروبی به خواب نمیدید تهران بیاد
  • کاووسی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    26 7
    درود بر تمامی مدافعان حرم
  • مانا IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    12 7
    متاسفانه این بنی بشر پا را از حد فرا گذاشته این بیچاره دنیا را به اخرتش فروخته مانده ام ان دنیا وقت مواجه با شهدا بخصوص شهدای مدافع حرم و بخصوص سردار شهید همدانی چه میکند
  • یاسر IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    19 9
    لعنت خدا بر دل سیاه میرحسین موسوی و د
  • امیریل IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    17 8
    این آدم کش فتنه گر نمک نشناس دیکتاتور قدرت طلب الان دقیقا کدام گوری هستند؟ انتقام دوستان ما را در فتنه ۸۸ کی می خواد از این چهره رذل وپست وکثیف بگیرد؟چرا نظام انتقام خون هایی که بدست این آدم کش ریخته شده نمی گیرد؟
  • حامد IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    14 10
    با منطق این احمق امام حسین هم برای قیام علیه یزید نباید از مدینه به کوفه می رفت چون غربت بود. مدافع حرم برای دفاع از حرم حضرت زینب و البته حرم ایران برای مبارزه با داعش و گروه های تکفییری دیگر می ره و جانش رو نثار می کنه و اگر مدافعان حرم نبودند داعش ایران رو هم مثل آب خوردن اشغال می کرد. اون وقت این حروم لقمه که بدون داشتن سواد و مدرک و علم و تجربه یک شبه از آمریکا اومد تو ایران نخست وزیر شد این جور چرند بافی می کنه. وقتی نخست وزیری انقلابی که با خون به دست اومده رو راحت مثل آب خوردن بدی دست مفت خور از آمریکا اومده نتیجه این می شه.
    • CA ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 1
      حرم حضرت زبنب حرم کل اهل بیت است. دفاع از آن دفاع از کل اهل بیت است
  • رضا IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    16 8
    من اکثر اوقات اینجا به عملکرد دولت و مجلس انتقاد میکنم ولی خون شهید خط قرمزه ، این متوهم هنوز تو ۱۳ سال پیش داره زندگی میکنه، امثال این کی باشن به شهید بی حرمتی کنن مرتیکه خرفت
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    13 6
    ان شاءالله که جان این پیری هم روی کاسه ی توالت تلف بشه به حق این روزهای عزیز
  • دارابی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    12 9
    ننگ بر میرحسین موسوی
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    16 3
    بنام خدا بنظرم باید یک مطالبه عمومی بر محاکمه این آقا صورت بگیره؟ واقعا از عدالت به دوره که با این حجم از فعالیت های خلاف قانون، راحت و آزاد باشند و عین اینکه کوچکترین ندامتی از کارهایی که کرده اند ندارند هر روز هم توهین و اهانت های بیشتری بکنند. واقعا باید مردم انقلابی بطور جمعی تقاضای مجازات و محاکمه داشته باشند.
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    7 3
    پناه بر خدا... فقط پناه بر خدا از عاقبت به شری
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    19 24
    ایشان توهینی نکردند فقط انتقاد کردند و مخالفت خودشو رو با دخالت در جنگ سوریه اعلام کرده
    • NL ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      15 3
      معنی انتقاد رو هم فهمیدیم
    • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      16 4
      توهین نکرد؟؟؟ چشمات بستس
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      10 4
      خورده با تو
    • DE ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      14 3
      به نطر بنده موسوی حرف راست را زده بخاطر سانسور مشرق نطرات بیشتر خوانندگان منتشر نمیشه بنده هم دلیلم را بیشتر توضیح بدم مشرق منتشر نمیکنه
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    13 6
    مرگ بر منافق. مرگ بر جنب سیاهِ سبز.
  • خسرو IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    11 4
    قدیمی ها میگویند یک قاطر و یک اسب را که در داخل طویله بمدت زیادی نزدیک هم ببندند اگر هم رنگ نشوند هم خوی میشوند . حال فردی که یک همسر منافق قسم خورده دارد و سالها در حصر پیش هم بوده اند چطور انتظار دارید که آقای موسوی هم خوی منافقین نشود و حرفهای آنها را نشخوار نکند ؟
  • خسرو IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    4 3
    قدیمی ها میگویند یک قاطر و یک اسب را که در داخل طویله بمدت زیادی نزدیک هم ببندند اگر هم رنگ نشوند هم خوی میشوند . حال فردی که یک همسر منافق قسم خورده دارد و سالها در حصر پیش هم بسته شده اند چطور انتظار دارید که آقای موسوی هم خوی منافقین نشود و حرفهای آنها را نشخوار نکند ؟
  • خسرو IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    4 3
    قدیمی ها میگویند یک قاطر و یک اسب را که در داخل طویله بمدت زیادی نزدیک هم ببندند اگر هم رنگ نشوند هم خوی میشوند . حال فردی که یک همسر منافق قسم خورده دارد و سالها در حصر پیش هم بسته شده اند چطور انتظار دارید که آقای موسوی هم خوی منافقین نشود و حرفهای آنها را نشخوار نکند ؟
  • خسرو IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    4 1
    قدیمی ها میگویند یک قاطر و یک اسب را که در داخل طویله بمدت زیادی نزدیک هم ببندند اگر هم رنگ نشوند هم خوی میشوند . حال فردی که یک همسر منافق قسم خورده دارد و سالها در حصر پیش هم بسته شده اند چطور انتظار دارید که آقای موسوی هم خوی منافقین نشود و حرفهای آنها را نشخوار نکند ؟
    • IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 1
      کاش کمی ادبیبانه تر میگفتی
  • حمیـد IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    8 3
    یارو داشت از انزوا و بی‌محلی مردم دق میکرد یه ذرتی پرت کرد چند روزی بره رو آنتن محل نذارید خود‌به‌خود دق میکنـه میره به جهنم
  • abas IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    7 4
    چرا جمهوری اسلامی و قوه قضاییه این نجاسات و منافقین بی همچیز را اعدام نمیکنند .اینها اگر به سزای عمالشان نرسند .هر روز به مردم ایران دهنکجی میکنند.و مردم که میبینند به این دهن کجی ها بر خورد نمیشد. از اقدار قوه قضاییه وسایر نیروهای مرتبط نا امید میشوند.ما مردم پشت امنیت اقتدار جمهوری اسلامی هستیم.جان بر کف وکفن پوش . سلام برتمام شهدا مدافعان وطن مدافعان حرم مدافعان سلامت و مدافعان امنیت
  • یاسر IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    8 5
    موسوی حیا نداری؟
    • میثم IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 0
      حیا چیه؟ این شرف نداره که اینارو گفته
  • رهگذر IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    15 3
    آقایان لطفا یکی توضیح بده اساسا وظیفه و دلیل وجودی دادگاه های انقلاب چیه و دادستان های این دادگاه ها چرا به این وظابف عمل نمی‌کنن؟ به عنوان یک ایرانی انقلابی سوال دارم. چرا با میرحسین موسوی به عنوان یک ضدانقلاب برخورد قاطع نمی‌شه؟! چرا دائما با فتنه گران مماشات می‌شه؟
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    9 6
    علت توهین به شهدا پر شدن شکمهای توهین کنندگان از مال حرامه مشرق جان
    • IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 1
      اخ که خوب گفتی
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 0
      پس قبول داری لقمه حرام خوب نیست؟
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 2
    وقتی فتنه گر محاکمه مجازات نشود پررویی راازحد می گذراند تا جایی به مدافعان حرم وفرماندهان مقاومت اهانت می نماید
  • DK ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 1
    مدافع
  • ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 2
    هر کس بیش از دوازده سال در بین دیوار های خانه اش باشد و بیرون را نبیند قطعا دیوانه می شود .
  • محمد IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    14 3
    واقعا که شعور و فهمش رو از دست داده این نا نجیب اینا همون قافله زبیر و عمر سعد و امثالهم هستن که با پیغمبر خودشون رو نمایان کردن و بعد از اون یواش یواش ذات اصلیشون رو نمایان و آشکار کردن لعن الله آل فتنه
  • علی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    14 4
    سلام. آی خلخالی کجایی ...
  • FR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    5 0
    بعضی از حرف‌های او هفته گذشته مطهری زده بود
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    8 3
    اگه اسناد شهید آیت بدست می‌آمد امروز میر حسین سرنوشت دیگری داشت
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    4 2
    جالب حاج قاسم درعکس هاش همون روحیه بسیجی های اول انقلاب رو داره
  • علی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    4 1
    چقدر قشنگ جناب مولانا جواب این نامرد رو داده: نور مردان مشرق و مغرب گرفت / آسمانها سجده کردند از شگفت ترهات چون تو ابلیسی مرا / کی بگرداند ز خاک این سرا مه فشاند نور و سگ عو عو کند / سگ ز نور ماه کی مرتع کند شب روان و همرهان مه بتگ / ترک رفتن کی کنند از بانگ سگ
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    13 5
    خدا شهید آیت را بیامرزد که خوب این جرثومه فساد را شناخت.
  • شیردل US ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    7 9
    علتی که موسوی یهودی میاد این چرندیات رو بلغور میکنه رافت اسلامیه اگر طناب دار رو دور گردنش کرده بودن برای خیانتاش الان صد کفن پوسونده بود مردک نافهم خائن!
  • بابایی IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 2
    خداروشکر که همه دارن درونشونو بیرون میریزن. میرحسین نفاقت آشکار شد.
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 12
    اینکه بصورت مطلق نوشته اید که ایشان مورد خشم مردم قرار گرفتند ، آیا واقعن خودتان به گزاره باور دارید؟
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    7 1
    انتظار داشتیم محاکمه و اعدام شود اما آزادش کردند که بازهم قانون شکنی و زبان صهیونیستها بشه. ظاهرا هوای خارج از حصر بهش نساخته.
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    5 4
    خدا لعنت کند موسوی را که اینقدر پست شده
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    11 2
    اگر سال ۸۸میگرفتن مجازات سختتری میکردند نه الان هزیان می‌گفت ونه فردی مثل روحانی سر کار می آمد تا ۸سال ملت را مسخره میکرد
    • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      1 0
      مطمئن باش حسن فریدون با خنجری که در این هشت سال از پشت به انقلاب اسلامی و مردم ایران زد سرنوشتی بهتر از میر حسین نخواهد داشت سرنوشت کسانیکه از پشت به انقلاب اسلامی ضربه زدند را ببینید متوجه خواهید شد چه دشمنان خارجی چه منافقین داخلی !!!
    • علي IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 0
      مموتي كه انان ياغي تر پس چرا ان مجازات نميشه نكن اطلاعات مهمي داره....
  • علی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 0
    خداوند بزرگ را شاکریم که چهره نفاق را با واضح ترین شکل ممکن به همه نمایان می کند.هر چند در نظام اسلامی نقص و ضعف ممکن است دیده شود،اما اظهارات موسوی نشان داد این نظام با همه مشکلات، تحت عنایت و حمایت صاحبش قرار دارد،و خون شهدا این نظام را بیمه کرده است،وگر نه چه فتنه ای عمیق تر و غبار آلوده تر از فتنه ۸۸.هم اکنون نظام اسلامی ثمره صبر و خویشتنداری مقابل فتنه گران را برداشت میکند.اینها بدون آنکه نظام هزینه اضافه ای انجام دهد خویشتن بی وجود خود را به همه نشان میدهند.اکنون حجت بر همه تمام است و صد البته که تاریخ قضاوت خود را بی رحمانه انجام میدهد.
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    12 0
    الان وقتشه بااعلام جرم دادستانی ببرنش اوین پیش تاجزاده آب خنک بخوره
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    8 0
    موسوی بس کن این همه بچه های مردم به کشتن دادی با حرفهای بیخود خودت ، دوباره شروع کردی جمع کن فکر کردی دارودسته تو روحانی وخاتمی ورفسنجانی مملکت را گل وبلبل کردن تو خودت چکار کردی اگر مدافعان حرم وایمان وناموس وغیرت نبودن فکر کردی داعش تورا روی سرت می گذاشت کله ات روی گردنت نبود بیچاره
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 0
    شب پره گر وصل آفتاب نخواهد رونق بازار آفتاب نکاهد.... سردار سلیمانی نور بود و اینها ظلماتند.... ببین این بلیچاره آخر عمری به چه لجنزاری افتاده و چه خزعبلاتی میگه... خدایا مارو عاقبت بخیر کن.....
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    سزاوار محاکمه ومکافات
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    8 0
    مردک با پیرشدن از ضدیت با انقلاب به ضدیت به دین رسیده... خدا عاقبت همه مارو ختم به خیر بفرماید. خدا شهید دیالمه را رحمت کند چقدر خوب اورا شناخت و خطرش را گوشزد کرد...
  • . IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 2
    درود بر میرحسین ملعون
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    ووی پناه بر خدا
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    4 0
    فشار خانه نشینی مردک را از مغز تهی کرده. وقنی به یه پیرمرد تهی مغز هشتاد خورده ای ساله قلم بدن میشه این خزعبلات
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    6 2
    گفته یه قلم بدین میخوام عقده هام رو از پیروزی های انقلاب و مقاومت و ایران و اسلام روی کاغذ خالی کنم.
  • داریوش از اهواز IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    5 2
    غلط زیادی کرده موسوی. مدافعان حرم مخصوصا پرچمدار مدافعان حرم سردار رشیدمان شهید بزرگوارمان سلیمانی برای امنیت کشور ودفاع از حریم حرم مجاهدت ها کردند ودرقلب ملت جای دارند و همگی مدیونشان هستیم
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 1
    از کوزه همان طراود که دراوست.از مخزن ... مثل میرحسین موسوی توقع عطر وعنبر نباید داشت. درواقع باطن واقعی وی الآن درحال آشکارشدن است
  • رسول IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    6 1
    موسوی ملعون شد ایشان مصداق کلام امام است که فرمود دشمن در کنار شما برای سالهای آینده آدم می گمارد این همان است وقتی موسوی در سئوالی که در انتخابات در مورد محکوم کردن نهضت آزادی حاضر نبود تفکر سران نهضت آزادی در مورد ولایت فقیه وانقلاب اسلامی و مبارزه با غرب را محکوم کند همانجا مصداق حرف امام قرار می گرفت
  • NL ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    4 1
    این مردک مزور در آینده خوراک مار و مور خواهد شد اما قدرت نظام اسلامی فزون‌تر و سوزش دشمنانش بیشتر خواهد شد
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    5 1
    این موسوی ملعون هزارمرتبه پستترازمنافقان میباشد
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 1
    مرگ بر منحرف و منافق
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 1
    و تنها نامی که می شود بر این هتاک گذاشت، اسمش کاملا بی مسما و توخالی است، نه میر است نه بویی از حسین برده آسا، نه موسوی آیت. و گرنه کدام مسلمان یا بهتر بگویم کدام انسان حاصر است اجازه آتش زدن و برهم زدن عزا و خیام حسین را بدهند و به شهید و.... اهانت کنند، چقدر آدم می تواند سقوط کند! خدایا عاقبت به خیرمان کن، در مقابل شیطان پناهمان باش که مسیر پر از خطر و دزد و.. است
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    10 0
    چرا به این فرد ترحم میکنند
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    علتش فقط یک چیز است ! ولی اینکه به چه کسانی حمله می کند که یکی دوتا نیست ! و فرقی هم نمی کند چه کسانی باشد ! نیت فقط این است که بگوید من را هم تحویل بگبربد ! شخص فوق العاده مغرور این روزها دارد از بی محلی می ترکد و صدایش را در نمی آورد ! طبیعی است به هر کسی یا کسانی حمله و توهین کند که مورد توجه قرار بگیرد ! این کار این حسن را هم دارد این آقای مغرور متوجه می شود که حتی خود غربیها هم معتقد به داشتن تاریخ مصرف برای شخصیتهای وابسته جهان سومی هستند و بخاطر گذشتن تاریخ مصرف میر حسین آنها هم دیگر او را تحویل نخواهند گرفت !
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    درود بر میرحسین ملعون
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 0
    علتش فقط یک چیز است ! ولی اینکه به چه کسانی حمله می کند که یکی دوتا نیست ! و فرقی هم نمی کند چه کسانی باشد ! نیت فقط این است که بگوید من را هم تحویل بگبربد ! شخص فوق العاده مغرور این روزها دارد از بی محلی می ترکد و صدایش را در نمی آورد ! طبیعی است به هر کسی یا کسانی حمله و توهین کند که مورد توجه قرار بگیرد ! این کار این حسن را هم دارد این آقای مغرور متوجه می شود که حتی خود غربیها هم معتقد به داشتن تاریخ مصرف برای شخصیتهای وابسته جهان سومی هستند و بخاطر گذشتن تاریخ مصرف میر حسین آنها هم دیگر او را تحویل نخواهند گرفت !
  • مرگ بر منافق IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 0
    آقای میرحسین زیادی داره اشتباه میکنه . بیچاره پات لب گوره دنیاتو که از دست دادی آخرتتو هم تباه کردی
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    بابا این موسوی مهره سوخته و جاسوس هست و جاسوس تربیت شده صهیونیستی بوده بزرگش نکنین. طرفداران حال به هم زنش که اهل همه جور فساد ... دزدی از بیت المال و انواع جرایم هستند. خداوند اینا رو داره با زبان خودشون رسوا و حقیر میکنه. هر کی من دیدم از اینا طرفداری کرده خودش بویی از آدمیت نبرده.
  • ایرانی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    شمع حق را پف کنی تو ای عجوز/ هم تو سوزی، هم سرت ای گنده‌پوز! کی شود دریا ز پوز سگ نجس/ کی شود خورشید از پف منطمس! هر که بر شمع خدا آرد پف او/ شمع کی میرد، بسوزد پوز او! چون تو خفاشان بسی بینند خواب/ کین جهان ماند یتیم از آفتاب! مه فشاند نور و سگ وع وع کند/ سگ ز نور ماه کی مرتع کند!
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    7 0
    حقتون هست هرچی دلش میخواد بزار به این نظام بگه خدا لعنتتون کنه چرا همون روزاول که این موسوی بیشعور فتنه بپا کرد اعدامش نکردید چرا اینقدر به این اصلاحطلبان فاسد رو دادید حالا هم حقتون هست بزار هر چی میخوان توهین کنند اخه....
    • صادق IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 0
      دوست عزیز صبور باش! من هم چند سال اول فتنه همش عذاب میکشیدم که چرا این عناصری که خیانتشان به وضوح آفتاب است محاکمه نمیشوند تا امروز که فهمیدم اگر محاکمه میشدند و حتی به اعدام محکم میشدند کم نبودند افرادی که یا از عنادو خیره سری یا نادانی وگمراهی و یا حقه بازی و بی دینی آنها را قُدسی کنند و همچون معاویه علم خونخواهی بردارند و هزینه ها به این ملت تحمیل کنند امروز روشن بینی و درایت رهبرم که بی شک تحت هدایت امام زمان هستند بر من آشکار شد که چگونه این عِفریت گام به گام تعفن افکار و نیات خود را برای مردم روشن میکند و حجت را بر فریب خوردگان تمام میکند تا بهانه ای برای ایستادن در جناح باطل نداشته باشند.
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 4
    احسنت بر حکومت که با صبر خودش، دست اینها رو رو کرد
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    پناه بر خدا از شر شیطان لعین. خاصیت فتنه همین است! افتادن نقاب از نفاق. قبل فتنه ۸۸ امید به بهبود روابط با غرب ایجاد شده بود؛ اما فتنه باعث به اشتباه افتادن محاسبات دشمن شد و در انتها به تحریم ایران روی آورد! هرچه مصیبت بود از فتنه ۸۸ بود. و هر چه افتخار و عزّت هست به خاطر سرداران همدانی و حاج قاسم و دیگر شهداست. راه اطاعت از رهبری همان صراط مستقیم است که سرداران ما را عزّت بخشید. دروود بر ارواح پاک شهدای هسته ای و حرم، و دعای خیر ملت شریف ایران پشت و پناه حاجی زاده ها و ارتشیان جان برکف. لبیک یا خامنه ای.
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 2
    موسوی پیرشده و مشاعرش را ازدست داده
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 3
    موسوی پیرشده و مشاعرش را ازدست داده
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 2
    این حیوون رو بکشید بالا تا زیاد نخوره
  • محمود IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    نخست وزیر اسبق اسرائیل از این طیف جماعت پشت کرده به انقلاب و گذشته خود به عنوان پشتوانه اسرایل یاد کرده بود.حال جای چرای چرخش این بازماندگان از قطار انقلاب به خوبی روشن میشد.خداوند آخر و عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.که تاریخ امثال طلحه و زبیرهای زیادی به خود دیده
  • محسن IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 2
    میرحسین اشتباه خورده
  • ابراهیم غلامی IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    7 0
    سلام ، بنظرم نافذترین نامی را که میتوان به میرحسین موسوی نهاد که در شان و منزلت حقیقی و واقعی ایشان دلالت بکند و برازنده ایشان باشد کلمه خوارج میباشد ، بنده آذری و اهل تبریز هستم اوایل انقلاب تعلق خاطری نسبت به ایشان داشتم و حتی عکس نامبرده را بر روی جلد آلبومم الصاق کرده بودم ، ولی بتدریج که شاهد زاویه گرفتن ایشان از اصول انقلاب بودم بخصوص در حریان سفرهای انتخاباتی ایشان در سال ۸۸ مواجه با یکی از سخنرانی های ایشان بودم که فرموده بود «بنده از هرکسی و یا گروهی که از من در حریان انتخابات حمایت بکند استقبال میکنم»که با دیدن این مطلب واقعا متعجب شدم که چگونه ایشان با حمایت سلطنت طلبان و یا عناصر ضد انقلابی خارج نشین مشکلی ندارند ، و این بود که به استحاله سیاسی ایشان در مجموعه جریانات ضدانقلاب پی برده و از ایشان برائت نمودم .
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 0
    این لجن که توی فتته ۸۸ این همه اهانت به ابا عبدالله کرد با اون حرومیا که با میونداری این حرامی معرکه گرفته بودند براش توهین به فدایی حسین س چیزی نیست
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 3
    از مردم مایه نگذارید شما مطلب خودت را بنویس مردم آنقدر در عذاب اند که بیزار از زندگی شده اند.
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    سوال اینه که چرا الان؟ برنامه این فاسدها چیه؟ هرچند الان از خس و خاشاک پست تر هستن.
  • طاهره صالح IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    محاکمه موسوی فتنه گرکذاب ومجازات او کمترین حق نظام مظلوم جمهوری اسلامی است.
  • اسماعیل IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    سلام ودرود خدا برسردارهمدانی ومدافعان حرم فی قلوبهم مرض فزادهم الله ... مصداق افرادی کوردل مثل موسوی است .
  • مفتخری IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    موسوی فتنه گر اگر بخاطر رهبری در فتنه ۸۸ محاکمه میشد الان دم در نمیاورد که بخواهد به مدافعان حرم بی احترامی کند .خدایی نظام خیلی به مخالفینش باج می‌دهد.
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    این چی میگه!! به وللّه قسم، در روز حساب؛ به هیچ کار خیری و هیچ عبادتی که کرده ام امید ندارم که دست گیرم باشد؛ اِلاّ یک کار و آنهم حضور در تشییع پیکر پاک سردار حاج قاسم سلیمانی در مشهد الرضا میباشد. و آن شب قسمش دادم که شفاعتم کند.
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    5 3
    به جای تفسیر اصل حرفش رو بذار!
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 3
    خیلی چدی نگیرید یک سگی (بلا نسبت سگ) واق واق کرده
    • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      0 0
      تربیتت نکردن
  • قاسم IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 3
    مرگ بر فتنه گر
  • DE ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    این مطلب و واقعا جدی میگم. موسوی سنش بالا رفته احمق شده. خود ترامپ گفت داعش و آمریکا ساخته. از نشانه های حماقت همینه، توهم میزنن مسائل و برعکس میگن. یکی از فامیلای ما هم همینجوریه
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 0
    میرحسین مثل سلبریتی هایی شده که وقتی دارن فراموش میشن یک کار عجیبی میکنن و حرف عجیبی میزنن که دوباره سر زبون ها بیفتن. این بیانیه نشون داد موسوی دیگه هیچ پایگاه اجتماعی نداره و در لبه پرتگاه فراموشی است. او از تشییع میلیونی سردار و اجتماع سلام فرمانده و غدیر اینو فهمیده که او و جنبش سبزش روزهای پایانی را سپری میکنن. این نوشته عصبانیت فروخفته ی این پیر بازنده هست
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 7
    چرت و پرت های مشرق نیوز
  • مهدی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 1
    ننگ بر تو ای پیر خرفت
  • مهرداد IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 1
    میر حسین موسوی عضو حزب فراماسونری وشیطان پرستی که مدارکشو شهید آیت می خواست فاش کنه که ترورش کردند.....در سید بودنش هم شک دارم....
  • ایرانی IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    دلیل توهین به شهدا = انحراف ازدین و خیانت به شهدا وولایت فقیه مهم تراز توهین میرحسین موسوی به شهدا سکوت هم نشینان اوست که دست کمی از کار بد خودش نداره .
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    مرگ بر موسوی مرگ بر رجوی مرگ بر کروبی مرگ بر رهنورد مرگ بر پهلوی مرگ بر فائزه (فاجعه) هاشمی
  • . IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 1
    درود بر میرحسین ملعون
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    موسوی در باره ی سردار همدانی دقیقا به چی اشاره میکنه؟ چه مساله ای بینشان بوده؟
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    هیچ حکومتی تا کنون نسبت به این گستاخی مماشات نمی کرد البته بد هم نیست تا همگان ببینند ذات این جماعت چقدر خبیث است آنقدر بوندق طرف زده بیرون که کور هم لمسش می کند
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    از کوزه همان تراود که در اوست این فرد ذات خودش را بروز می دهد و تاکید بر این نکته که از اول نفوذی در نظام بوده است. خداوند شهید بزرگوار " آیت" را بیامرزد >
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    ننگ بر میر حسین موسوی حیف نام حسین بر تو
  • هادی مهندی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 3
    اینم از خودتونه. جنگ قدرت
  • حجت IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    ایشان و همسرش شام زیادی میخورن
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    چقدر حقیر و کوچکه این میرحسین. ان‌شاءالله با ابوبکر بغدادی و ابو عمر شیشانی محشور بشی.
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 0
    واقعا دعا کنیم خداوند عاقبت مان را ختم به خیر کند. به عکس حاج قاسم و شهید همدانی و... نگاه کنید. میرحسین هم یک طرف قصه. بیچاره پیر شده ولی هنوز بیدار نشده.خدا بهش رحم کنه و تا وقتی زنده است به دامن انقلاب و شهدا برگرده
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    میر حسین موسوی زهرا رهنورد مهدی کروبی محمد خاتمی هاشمی رفسنجانی حسن روحانی از مخالفین سرسخت مدافعان حرم میباشند اگر این حضرات به مدافعین حرم توهین نکنند چه کنند این اشخاص هیچ محبوبیتی در بین اقشار مردم ایران ندارند و مجبورند به شهدا توهین کنند چون حداقل در بین دشمنان مردم ایران جایگاهی هر چند ریز پیدا خواهند کرد البته توهین این اشخاص به سربازان جان برکف و فدایی دین و وطن هیچ سرانجامی برای ایشان نخواهد داشت و همچنان روسیاه تر به زندگی انگلی خود ادامه خواهند داد تا با شیطان محشور شوند.
  • شسم IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 7
    اگر براى مخاطبان خود ذره اى عقل و شعور قائل هستيد حق اين بود كه اول بيانيه را بى كم و كاست منتشر ميكرديد و بعد به توضيح اضافات و محاكمه او مى پرداختيد .
    • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 0
      یعنی بیانیه توهین به شهدا مدافع حرم را تکرار کنند که چی بشه،رزمندگان مدافع حرم بدون هیچ چشم داشتی به صندلی های قدرت و ثروت رفتند مردانه سینه خودرا سپر کردند و اجازه ندادند داعش سلاخ چشم نامحرم خودرا به سرزمین ایران بیندازند و ده ها کیلومتر دور تر از مرز ها سر دادند تا ایرانیان در ارامش در خانه های خود به زندگی مشغول باشند حالا یک نیرنگ باز دغل که در روز عاشورا ۸۸ با طرفداران خود هلهله و پایکوبی میکردند به مدافعین حرم ایرانی توهین میکند ایا باید توهین اورا به فدائیان اسلام دوباره تکرار کرد تا این انگل مطرح شود؟؟ اگر خیلی دوست داری بیانیه توهین امیز این خائن به شهدا را بخوانی برو درسایت های اصلاح طلب که ان را با اب وتاب مکتوب کردنده اند بخوان الحمد ولله ایران پر است از روزنامه های زنجیره ای زرد مواجب بگیر مزدور دشمن خارجی ...
  • محمد IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    این خائن نشسته خونه اش مفت میخوره هار شده داره مثل ...پارس می کنه همه میدونن که این پیرخرفت جزو دست اندرکاران انقلاب بود که از همون اول معلوم شد به قصد غنیمت وارد انقلاب شد وقتی غنیمت گیرش نیومد رو به خیانت علنی آورد والا قبلا خیانت پنهانی می کرد که حذفش کردن .
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 0
    لعنت بر این پیرِ خرفتِ منافق
  • ح ن CA ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    بهترین کار برای پیوستن میرحسین موسوی و همسرش به عزیزان و همفکرانش این است که برای خانم رهنورد و میرحسین موسوی ویزای آلبانی تهیه کرده و با سلام و صلوات با هواپیمای اختصاصی به آلبانی و پرداخت کرایه تاکسی از فرودگاه تا کمپ اشرف 3 آنها را به دوستان و همکاران خودشان بفرستند تا ما مردم ایران را از شر نفاق رذالت آنها راحت شویم
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    4 0
    ميرحسين موسوي بدبخت جهنمي
  • BE ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    7 9
    درود بر موسوی. مرد شجاع و مبارز
    • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      3 3
      مثل اربابش یزید ابن...
    • BE ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 0
      ایشون اول باید با شیاطین درون خودش مبارزه کنه ، سپس با مگسان دور و برش
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    درود بر موسویِ ملعون
    • BE ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 3
      خیلی باحال بود ، ما که نفهمیدیم منظور شما چی بود ولی کلی خندیدیم ، خدا عمرت بده
  • امیر IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    6 0
    یک تار موی سردار بزرگ اسلام شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی صد شرف داره به آدم خیانتکاری مثل میرحسین موسوی که تمام دعواها و داد و بیدادهاش فقط و فقط بخاطر پست و مقام دنیوی و قدرت طلبی های ایشونه!!! انشالله در اون دنیا با چشم های خودش جایگاه والای سرداران شهید بزرگوار را خواهد دید!!! اگر یه پست بهش می‌دادند هیچوقت از این مزخرفات رو عنوان نمی‌کرد!!!
  • اصلاحات بی دینه IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 0
    این غلام حلقه بگوش غرب ویهودیان رابه زباله دان تاریخ بفرستید..خدالعنت کنه ک حتی بعدازفتنه خیانت بزرگتریهم کردن بهمراه خاتمی وچندین خودفروش ادرس ومختصات چگونگی دورزدن تحریم رابه کنگره امریکاگزارش دادن مثلا اولین نمونه خیانت واضحشون این بودکه به امریکااطلاعات دادن فلان کشتی ها چطوروکجاتحریم نفتی رادور میزنن ایناتوهرکشوری بودن تاالان اعدام شده بودن لعنتی ازسیدبودن خجالت نکشیدی ک روزعاشورا اغتشاش کردیدو... بایدسید بودنش رابردارن ازش چون این دیگه دربست غلام حلقه بگوش غرب شده
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    میر حسین مجبور است برای دیده شدن به شهدا محور مقاومت توهین کند میر حسین مهره سوخته عبری غربی است که در بین احاد مردم ایران هیچ جایگاهی ندارد اما برای دیده شدن برای اربابان خود مجبور است برای ایشان هر از گاهی دمی تکان دهد و پارسی کند
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 5
    اقای میر حسین موسوی با توهین به شهدا بیشتر در بین مردم رو سیاه خواهی شد
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 1
    زهرا رهنورد و میر حسین موسوی با اکبر شاه محشور شوید
  • ایران IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 1
    خدا لعنت کند کسی ک بدی سلیمانی و همدانی و شهدا مدافع حرم و سربازان ولایت میکند خدایا در هر دو جهان لعنت بر بدگویان سربازان ولایت
  • حسن ازتبریز IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 5
    باسلام واحترام دوستان گرامی صدای مخالف هرچند سخت است ولی باید شنیده شود ولازم نیست شما آنرا برای مردم تفسیر به رای بکنید بیشتر مردم آگاه هستند که چگونه نیت شما ونیت مخالف را تفسیر کنند وخودشان تصمیم بگیرند اما همه ما به شهیدانی که در دفاع از خاک کشورمان جان داده اند افتخار می کنیم وبه آنها وابسته ایم
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 4
    چون مزدور انگلیس و آمریکاست
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    قطار انقلاب اسلامی ایران مستحکم با دعای خیر شهدا و نیروی فعال جوانان نخبه انقلابی دارد پیش میرود بد به حال پیاده شدگان از قطار و خوشابه حال کسانی که سوار قطار انقلاب اسلامی میشوند با انقلاب اسلامی ایران به رهبری سید علی خامنه ای به قله های افتخار یکی یکی میرسند فتح میکنند و ادامه میدهند تا ظهور منجی عالم بشریت ...
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    قطار انقلاب اسلامی ایران مستحکم با دعای خیر شهدا و نیروی فعال جوانان نخبه انقلابی دارد پیش میرود بد به حال پیاده شدگان از قطار و خوشابه حال کسانی که سوار قطار انقلاب اسلامی میشوند با انقلاب اسلامی ایران به رهبری سید علی خامنه ای به قله های افتخار یکی یکی میرسند فتح میکنند و ادامه میدهند تا ظهور منجی عالم بشریت ...
  • مهماندار هواپیما IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 0
    میر حسین و زنش با تغییر نام هایشان برای رذ گم کنی کهع اموزش دیذه های سازمان سیا هستن باید محاکمه می شدن تا اینطور جفتک نیتدازن
  • ناشناس IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 1
    مقاله خوبی بود اما متاسفانه نگارنده خیلی از اصولها و ارزشها رو چون میرحسن موسوی زیرپا گذاشته! میرحسین موسوی از افراد نزدیک به بنیانگذار انقلاب حضرت امام بود، حالا چرا چنین مقدمه ای توسط ایشان نگاشته شده یا به ایشان نسبت داده میشود خود جای تامل دارد!!!
  • امیر IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 3
    موسوی خودفتنه است
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    چو بیشه تهی ماند از نره شیر،،       شغالان  درآیند  آن‌جا  دلیر// چو بیشه ز شیران تهى یافتند،،          سگان فرصت روبهى یافتند//
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 1
    «11» وَ إِذا قِيلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ‌// هرگاه به آنان (منافقان) گفته شود در زمين فساد نكنيد، مى‌گويند: همانا ما اصلاحگريم.// 1- گرچه منافقان پندپذير و نصيحت خواه نيستند، ولى بهتر است آنها را مؤعظه و نهى از منكر كرد. «قِيلَ لَهُمْ»// 2- نفاق، عامل فساد است. «لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ»// 3- منافق چند چهره بودن خود را مردم‌دارى واصلاح‌طلبى مى‌داند. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ»// 4- منافق، فقط خود را اصلاح‌طلب معرّفى مى‌كند. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ» (ممكن است كسى دچار بيمارى سخت روحى باشد، ولى خيال كند كه سالم است.)// 5- منافق با ستايش نابجا از خود، در صدد تحميق ديگران و توجيه خلافكارى‌هاى خويش است. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ»//
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    تراژدی ،تلخ، تکرار، تاریخ ایران... همزمان بادو حریف میجنگیم... یکی دشمن مهاجم خارجی... و یکی هم خائنین مزدور، داخلی... ای کاش فقط با دشمن خارجی میجنگیدیم... ضربه اصلی را خائنین ،منافقین ،جریان فتنه ‌، وشبهه افکنان داخلی به ایران میزنند... دشمن بهترین راه را برای نابودی استقلال ما انتخاب کرده است: جنگ، تبلیغ ، تحریف، تطمیع و قحطی ساختگی.... بدبختی اینجاست که عامل اجرای تمامی اینها خائنین معروف داخلی هستند.... # خائنین-فتنه گران-منافقین-جریان تحریف
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 1
    خب داره علنا میگه چه کاره است. پدیده جاسوس دشمن و یهودی مخفی و ... رو باید جدی بگیریم
  • فرهاد قاسم زاده IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    خدا میر حسین رو به سمت خودش هدایت کنه انشالله
  • masoud US ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    کی منتشر میشه؟
  • . IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    از کوزه همان برون تراود که در اوست ،امثال موسوی باید تا پایان عمر حسرت بخورند و دستاوردهای انقلاب و عشق ملت به مدافعان حرم را ببینند
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    خسرالدنیا والاخره که شنیده اید همان میرحسین موسوی پس ازیزیداست
  • ترابیان IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    هر کشور دیگری بود این فرد ۷۰ کفن پوسانده بود
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    احتمالاموسوی دیوونه شده یادچارجنون آنی شده..... خداشفابده......
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    باید میر حسین و کسانی که چنین تفکری دارند را چند وقت با داعشی ها در یک سلول زندانی کنیم تا بفهمند چه غلطی میکنند
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    رونالد ریگان رئیس جمهور امریکا ،آریل شارون نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی ،مارگارت تاچر نخست وزیر انگلیس ،ملک فهد شاه سعودی ،صدام حسین رئیس جمهور مادام العمرعراق ،حسنی مبارک رئیس جمهور مادام العمر مصر ، محمد رضا پهلوی دست نشانده و نوکر انگلیس درایران ، ابوالحسن بنی صدر رئیس جمهور خائن به ایران ،مسعود رجوی سر کرده منافقین و جلاد وسلاخ هفده هزار بیگناه ایرانی ،عبدالمالک ریگی جلاد جندالشیطان ، و صدها ضد انقلاب بزرگتر از میر حسین موسوی و زهرا رهنورد آرزوی از بین بردن انقلاب اسلامی ایران را داشتند که اکنون در خاک سرد گور رو سیاه خوابیده اند اما جمهوری اسلامی ایران استوار و مستحکم به راه خود ادامه میدهد و انشاء الله جشن صد سالگی خودرا با افتخار خواهد گرفت و انقلاب اسلامی را تحویل حضرت ولیعصر منجی بشریت خواهد داد .
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    لعنت به موسوی و جماعت همفکرش
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 3
    ننگ بر موسوی
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    موسوی» به علت فتنه‌انگیزی علیه جمهوری اسلامی ایران و زمینه‌سازی برای براندازی انقلاب، مورد خشم مردم است ....
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    عزیزان ای که در سایت مشرق کار می کنید و زحمت می کشید خواهشا سایت خودتتون را با این .... ها بی غیرت بی برکت نکنید. مردم تو خیابان دو هزار تومان کف دسته این نمی گذارند. انشاالله با یزید محشور بشن
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    موسوی» به علت فتنه‌انگیزی علیه جمهوری اسلامی ایران و زمینه‌سازی برای براندازی انقلاب، مورد خشم مردم است ....
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    عزیزان ای که در سایت مشرق کار می کنید و زحمت می کشید خواهشا سایت خودتتون را با این ... ها بی غیرت بی برکت نکنید. مردم تو خیابان دو هزار تومان کف دسته این نمی گذارند. انشاالله با یزید محشور بشن
  • م ج IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    این آقا کاملا هوشیارانه داره ماهیت واقعیش رو به ملت می شناسونه.رو سیاهی ابدی برای رییس جنبش سبز. در عجبم از اینکه کسی بخواد ایشون رو تطهیر کنه...
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 1
    دکتر ایت قرار بود در مورد میر حسین موسوی افشاگری کند که با شلیک شصت گلوله دهانش را بستند
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    به سیم آخر زده و دیگه حق و باطل رو در هم بر هم می بینه.
  • مهدی IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    از یک مزدور بنام موسوی بهتر از این انتظار نیست مرگ بر این خود فروخته
  • شهریار IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    علت لقمه های حرامه
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    همیشه فکر میکردیم چگونه در صدر اسلام بعد از پیامبر (ص) اسلام را از صاحبان اصلی آن ربودند و سرنوشت مسلمانان را اینگونه رقم زدند امروز جریان های منافق را که میبینیم برایمان واضح میشود چگونه اسلام را از راه اصلی خود منحرف کردند
  • امیر خلف خانی IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    7 0
    مترادف خرفت ، پخمه، حواس پرت، بی هوش وحواس، کم حواس، کندذهن، کم هوش، کودن، منگ، ابله
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    حقوق بازنشستگیش رو قطع کردید یا نه؟
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    در کشور های لیبی و مصر و تونس و سوریه و یمن و.. که مردم علیه حکومت های شان قیام کردند و در بعضی از کشورها هم منجر به سرنگونی دولت ها شدند (مصر ؛ لیبی ؛ یمن ؛ تونس)
  • عطار IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    مردم به ذات خراب و فاسد این افراد پی بردند. به عبارتی دریا به دهن سگ نجس نمیشه.
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    اصلا همه چیز به کنار فقط: به نور و صفا و صداقت چهره شهدا نگاه کنید. به خاتمی و میرحسین هم نگاه کنید .چهره ها حرف میزنند
  • مریم IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    مرگت باد
  • کیان IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    3 0
    مرگ بر موسوی خائن
  • IQ ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    5 0
    من تا قبل از شهادت سردار همدانی ایشان را نمیشناختم بعد از شهادت ایشان و کنجکاوی و مطالعه در سیره شهید بزرگوار عاشق او شدم و همیشه دعاگوی ایشان هستم و همین الان بین الحرمین به یاد ایشان هستم، حالا من نمیدونم چرا زبان موسوی باز شده و توانسته و مجال پیدا کرده که برای عمال شیطان بنویسد...و حال امت اسلامی را بهم بزند لعنت بر ضد ولی فقیه
  • محمد IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    بهتر بود متن را میاوردید تا اینکه تفسیر کنید
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 3
    موسوی بیچاره
  • خخخ US ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    11 2
    مشرق چرا فک میکنی ملت نظرشون راجع به اقای موسوی مثل تویه ؟
    • IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 0
      ملت یا تَکرارش؟
    • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 0
      نظرتو چیه؟
    • یکی از مردم US ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 0
      موسوی غلط کرد
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    بگذار این ... هر چه می خواهد بر چهره آفتاب خاک پاشی کند... زیرا دریا هرگز به پوز سگ نجس نمی شود!
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    شیطان خوب بیخ خفت و افسار موسوی و سروش را گرفته و رها نمی کند چون از مسیر حق با غلبه هوای نفس جدا و غوطه ور شده اند . که نه بنفع خود و نه به منفعت جامعه هست . یک عمل خوب انسانی و اسلامی . دعا کنیم خدا به فریاد رانده شده گان برسد . و عاقبت امر همه ما را ختم بخیر کند
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    کینه از سردار همدانی از سال هشتاد و هشت به بعد بر دلش مانده . چون او بعنوان پاسدار انقلاب اسلامی بشایستگی عمل کرد
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 1
    یکی از بزرگترین ایرادی که برای گروه تکفیری داعش گرفته می شد این بود که از دید این گروه "کسانی که هم فکر و هم عقیده شان نبودند دشمن " محسوب گشته و حکم شان مرگ بود .
  • هستی IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 3
    موسوی غلط کرد
  • واقع بین US ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    علت توهین به مقدسات مشخصه، "خوردن مال حرام"
  • ناشناس IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    می گویند در روز عاشورا وقتی امام حسین برای سپاه کوفیان سخنرانی می کرد عمر سعد گفت سر و صدا کنید شلوغ کنید تا صدای او به مردم نرسد
  • علی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 3
    عقده حقارت در کلام موسوی کاملآ ملموس است . بعد از توهین به شهید همدانی و شهید حاج قاسم که مستقیما توسط آمریکای جنایت کار ترور شد ، ضایع ترین و مسخره ترین بخش چرندیات بی مقدار موسوی ، حمله به «بیداری اسلامی» در برابر « بهار عربی» است. گویی «بهار عربی» ، اصالتی راستین بوده که انقلاب اسلامی ، با تغییر آن به «بیداری اسلامی » آنرا تباه کرده !! اگر سال ۸۸ فتنه این مرد حقیر ، به ثمر می نشست ، امروز فردی بود چون زلنسکی!!! و کشور ایران را میدان جنگ نیابتی کدخدا کرده بود!!
  • حسين DE ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 1
    يادمون باشه كه شيخ مرحوم از اين موسوى خائن بشدت حمايت ميكرد.
  • غلامرضا IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    6 5
    مرد‌ مردان میرحسین است ولاغیر.
    • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      4 4
      دقیقا
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 1
    میر حسین موسوی در ارزوی بی سرانجام درضدیت با انقلاب اسلامی به خون پاک شهدا توهین میکند روزی میر حسین هم تمام خواهد شد اما شهدا با افتخار در انقلاب اسلامی ایران جایگاهی ابدی دارند .
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 1
    رحمت خدا بر شهید همدانی و بر همه ی مجاهدان راه حق
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    5 1
    ترامپ با ترامپیش هواداراش را فرستاد برای اغتشاش داره محاکمه میشه ولی این مزدور عوضی بی هیچ مزاحمتی زندگی می کند و حتی به دادگاه هم نرفت
  • ميرزا مهدي خان IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 3
    اين انشاء موسوي نيست
    • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 0
      انشاء نیست املا است از ابلیس به بنده خالصش موسوی
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    5 0
    تراوشات ذهنی یک بیمار با مغز زنگ زده و تلاش مذبوحانه عنصر نامطلوب ومزدور سرویسهای جاسوسی عبری غربی!
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    6 0
    افکار پلید غرب گرا ها
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    سلام به میر حسین موسوی باید گفت: ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما میداری بنده مفلوک مورد خشم خدا تو رو چه به نظر دادن در مورد جبهه مقاومت و مدافعان حرم
  • BE ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    زن و شوهر جفتشون ور پریدن رفته پی کارش ، آقای چیز از این چیزا نگو که چیز میشه
  • فرزاد IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 4
    میرحسین موسوی فرقی با مسعود رجوی معدوم نداره .خدالعنتشان کند .
  • برات عباسی IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    خاک برسرت بعداز چند سال ادم نشدی بروبمیرپست فطرت نامرد کاش سیدنبودی اقای موسوی بیچاره نادان
  • فرزاد IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    سقوط آزاد .ورودصددرصدی به دوزخ برای همیشه.شک نکنید .این عاقبت کسانی است که بناحق درمقابل امام زمان و ولایت فقیه ایستادند..رجوی ملعون امیرحسین ملعون وبنی صدرملعون در جهنم جاودانند
  • باغبان پیر FR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    3 5
    زمستان رفت و سیاهی به زغال ماند. انتخابات سال ۸۸ حضور بیش از چهل میلیون نفر حماسه بزرگی را آفرید. اما گروهی از خو اص بی بصیرت و زیاده طلب شیرینی ان را با خشونت و بی قانونی به کام مردم تلخ کردند. از فشار خیابانی به دنبال امتیاز سیاسی حکومتی بودند. جنگ احزابی به راه انداختند که در ان قدرت طلبان داخلی , سلطنت طلبان , منافقین , سرویس های جاسوسی غربی, سیاستمداران آمریکایی, صدای امریکا, بی بی سی, رادیو اسراییل همه و همه در یک صف قرار گرفتند. با خشونت و آشوب طلبی مقر پلیس, مسجد , خودرو و اموال عمومی آتش زده و به صف عزاداران حسینی حمله کردند و بیش ۳۰ کشته رو دست جامعه گذاشتند. با فرض "تقلب " در آرا به شرف و کرامت هموطنانی که انتخابات را برگزار کرده بودند و بخصوص معلمین و فرهنگیان اهانت ورزیدند. شرایط جرقه یک جنگ داخلی را فراهم کردند تا بتوانند با دیکتاتوری و لشگر کشی خیابانی صندوق های رای را زیر پابگذارند. داخلی ها به دنبال قدرت و خارجی ها به دنبال هرج و مرج ایران و گروهی هم نا خواسته در این بازی گروگان بودند. جغد های شوم در صدای امریکا, بی بی سی, تلویزیون های لوس آنجلسی و دیگر رسانه های غربی با هلهله هیزم بیار فتنه شده و سیاستمدران غربی بخصوص امریکا نیز بر شعله هایان میدمید تا آتشی خانمان سوز شود. اما مردی با گام های استوار و صدایی رسا به میدان آمد و گفت " اگر قرار باشد لشگر کشی خیابانی شود پس چرا صندوق رای گذاشته شده است. تنها ولی با صلابت در مقابل قدرت طلبان هوچیگر و جغد های شوم خارجی از نفس انتخابات و حق رای دهندگان صیانت کرد . اگر ان روز ها در یک پادگان باز میشد و اسلحه به دست برخی از افراد هیجان زده می افتاد , چه اتفاقاتی میتوانست رخ دهد؟ آیا سرنوشت یک لیبی یا یک سوریه در انتظار ما نمی نشست؟ اگر مدعیان تقلب اعتراض به نتایج انتخابات داشتند چرا صف خود را جدا نکردند و مملکت را در معرض حملات همه جانبه امریکا , اسرائیل و شرکا و ضد انقلاب قرار داده و امنیت ملی و تمامیت ارضی را به خطر انداختند؟و چرا حمله به اماکن عمومی, آتش زدن مسجد و مقر پلیس را محکوم نکردند ؟ قیام ۹ دی, عاشورایی بود در برابر شر خناسان داخلی و خارجی که امنیت, استقلال و آینده ایران را نشانه رفته بودند.
  • رضا IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    اگه میخواهید ببنید غرور و لجاجت با انسان چه میکند به این مردک بنگرید! اگر میخواهید بدانید زبیر چگونه آدمی بود که از سیف الاسلامی رسید به جنگ با امیرالمؤمنین به این فرد نگاه کنید!
  • BE ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    شما هی میگی چیز کردی ، عکس خانم منو چیز میکنی ، هر چی ما چیز(سکوت) میکنیم شما چیز ( خجالت ) نمیکشی ؟ این چیزا اصلا قابل چیز ( قبول ) نیست
  • DE ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 1
    به نظر نمیر سه ایشان مورد غضب اکثریت مردم باشه بهتره بنویسی مورد غضب برخی مردم
  • علیرضا IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    لعنت بر کسانیکه اربابانشان شیطان واسراییل است..وپس ماندهای نسل شمیر هستند
  • مختار US ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 1
    وقتی احوال ننگین موسوی را‌ می خوانم و مشاهده می کنم به این کلمات قرآن فکر می کنم که دارد با دست خودش خودش را به درجه اسفل السافلین سقوط می دهد! و این نیست جزء همنشینی با شیطان رجیم ان شاءالله بزودی حق خون پاک شهداء مدافع حرم حلقومش را خواهد فشرد و به سزایش خواهد رساند
  • IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 1
    به دلیل اهانت به اشخاص، اهانت به ارزش‌های الهی، فریب افکار عمومی از طریق جابه‌جا کردن حقایق، تهدید به قتل سایر مدافعان حرم و اخلال در مسیر جمهوری اسلامی، دادستانی باید این مردک نجس رو هر چه سریع‌تر دستگیر و به سزای اعمالش برسونه
  • علی حقجو IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 1
    لعنت بر این مارکسیست پیر
  • IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    اگر به من هم خانه هزاران متری مصادره ای می دادندحتما مثل این نمک به حرام حرف می زدم ،حداقل پرونده واگذاری منزل وی را بررسی کنید ،خوب هزار متر در تهران این همان مصداق شکم انباشتن از مال حرام است از او بگیرید یک آپارتمان صدمتری بدهید به این مفسدین مال حرام خوار
  • DE ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    یعنی در در جمهوری اسلامی شیعه که نه، مسلمان که نه، انسان که نه، بلکه یک بی دین شجاع پیدا نمیشه که جرات کنه دهن نجس این مفسدین رو گِل بگیره؟ تا کی مزخرفی به نام رافت اسلامی؟
  • مهران IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    با سلام جنس خباثت میر حسین موسوی از همان جنس خباثتیست که در فائزه هاشمی، سعید حجاریان، مصطفی تاج‌زاده و حسن روحانی و کروبی ، علی مطهری دیده ایم. آنها حلقه ارتباط غربگرایان و تعاملیهای داخل کشور به خارج هستند. وجه مشترک آنها زدن انقلاب و تعامل با آمریکاست.
  • IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    سلام بر شهیدان و شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده مدافعان حرم لعنت و نفرین بر فتنه‌گران که بر خلاف شهیدان رفتار کردند و ناجوانمردانه این اراجیف را می‌بافند
  • رها IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    لعنت خدا واهل آسمانها وزمین برمیرحسین موسوی وسران فتنه وتمامی کسانی که آگاهانه طرفداران این جریان بودن.عاقبت بخیرنشیدوشفاعت اهل بیت دردنیاوآخرت شامل حالتون نشه وبایزیدوآل ابوسفیان وآل مروان محشوربشید. که ضربه ای که شمابه کشورزدید درطول تاریخ هیچ دشمنی به ایران نزد
  • IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    درود بر مردمردان میرحسینِ کافر جانشین خلف معاویه و یزید دوران.
  • مصطفی IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    میر حسین و صدام حسین نماد جنایت و خیانت به ایران اسلامی هستند که بازیچه دست دشمنان قسم خورده این کشور شدند
  • DE ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    هرچند با او بدلیل همکاری های اولیه اش با سیستم موافق نیستم اما خیلی شهامت میخواهد که بعد از 10 سال هنوز جرئت انتقاد از واقعیات را داشته باشی و قید عافیت پیری را بزنی ..
  • IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    قطع رحم بزرگی کرد و عمرش کوتاه شد
  • علی IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 3
    مردم دیگر اصلاح طلب ها را هم قبول ندارند
  • علوی IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    هنوز اون قدر بی غیرت نشدیم که به شهدای مدافع حرم توهین بشنویم و بگذریم بنده همراهی جمعی از مشهد قصد شکایت داریم نیاز به مستند هست آیا کسی میدونه نام اون کتاب چیست ؟
  • علوی IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    فردی که نوشتی مرد مردان میرحسین است! آری گویا علاقمند به حضور داعش در ایران و رسیدگی به احوالات فامیل بودی ؟ از مدافعان حرم ابرمردان میدان ؛نالانی و ماسونی بنام موسوی را قدر میدانی چون داغ ت تازه ساخته؟
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 2
    جانم فدای خامنه‌ای عزیز و مدافعان حرم اسلام عزیز نابود بشه دشمن جمهوری اسلامی
  • ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    این مرد عقل و دینش را از دست داده و جهنم را برای خود خریده است
  • بهروز IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 2
    كي شوددريا زپوز سگ نجس
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    عاقبت به شری یعنی این اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    تکانه های یک جسد سیاسی .....
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 1
    مردم فقط همین ها نیستن که شما نظرهاشون را گلچین میکنی حداقل حفظ ظاهر کنید یک نظر مخالف کنار این همه موافق بگذارید .البته که براتون وجود نظر مخالف سخته ولی جهان سومی بودن همین مکافات را داره .چرا نمیخواهید قبول کنید مردم همونی نیست که شما میگید تا کی میخواهید از واژه مردم برای موجه نشان دادن نظرتون استفاده کنید مردمی که شما ازش حرف میزنی مردم نیستن خواص هستن
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 4
    یکی از مظلوم ترین شهدای مدافع حرم سردار حسین همدانی. راهش پر رهرو
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 1
    این ...صفت که هر چی خودش و خاندانش داره از انقلابه رو باید مجازات می کردن تا اینجوری هار نشه ....
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 4
    موسوی ازریزشهای انقلاب است
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 4
    موسوی ازریزشهای انقلاب است
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 4
    ناراحته چرا داعش پاش به ایران نرسید تا اون ریس جمهوربشه.
  • ناشناس IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    خداوند برای هر کس عقل داده اگر هر گفنه ونوشته بدون تعصب وبا عقل ساز گار باشد درسته وگر نه در دنیای دیگر باید تاوان پس بدهید و....
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    " ثم کان عاقبه الذین اساءاو السوء ان کذبوا بایات الله " گناه شهوت سیاسی و زیاده طلبی و رکون به دشمن مهمترین علت انحراف از خط توحید و امامت و عدالت است . و چه گناهی بالاتر از خروج علیه نظام اسلامی - مردمی که توسط سران امریکایی - انگلیسی فتنه و شخص میر حسین موسوی صورت گرفت ؟ واقعا بن مایه های نظری و عملی بخش قابل توجه تندروهای غربگرا موسوم به اصلاحات (جریان امریکایی - انگلیسی داخلی )کاملا شبیه نظر و عملکرد داعش و فتنه گران سلفی - وهابی است که توسط سازمان سیا در غرب اسیا به فتنه مشغولند . سرنخ هر دو جریان فتنه و خشونت داخلی و خارجی علیه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت به اژانس یهود و بنیاد سوروس و سازمان سیا مرتبط است .
  • جلال میاندوآب IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 1
    به امام حسین قسم اگر خدا نکرده دشمن بر مامسلط شود اولین افرادی که گوش وسرشان را دشمن میبره همین ساده لوح های به اصلاح ا.....است
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    يزيد، ابن زیاد، عمرسعد، شمرو... لعنت الله عليهم، امام‌حسین عليه السلام و یارانش را خارجی خواند میر حسین،، بوش، ترامپ ، بایدن، بنت، نتان یاهو، بن سلمان و.. مدافعین حرم و محور مقاومت را جنایتکار و محور شرارت می خوانند. وتاریخ تکرار می شوذ
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 1
    تکانه های یک جسد سیاسی .....
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    فقط بانک مرکزی دارایی این منافقها را اعلام کند مشکل حل می شود....
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    "تحت تدابیر حفاظتی قرار داشته است" خودتون خندتون نمی گیره؟
  • علیرضا IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    این یارو دیگه آب از سرش گذشته است اگه دیدید در آینده نعوذبالله به خدا و پیغمبر اهانت کردتعجب نکنید
  • 1234 IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 5
    زنده باد میرحسین
  • نظر US ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    روشتو اصلاح کردی
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    نظر بسیار بسیار بسیار مزخرفی داده. ببخشیدش.
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 1
    عقده گشایی و فحاشی رذیلانه و ناجوانمردانه میرحسین قابل درک است . پویایی انقلاب اسلامی و گسترش حیرت انگیز ان علیرغم نفوذی های گردن کلفت و سوپر میلیاردهای جبهه اشرافی غربرگرایان و سنگ اندازی 40 ساله ملی گراها و چپ ها و تروریستهای منافقین و گروه های به اصطلاح ملی و مذهبی تا حلقه شبه فراماسونری کیان که نسخه استحاله و بر اندازی نظام اسلامی را میپیچید جبهه کفر و نفاق وابسته به امریکا و انگلیس را کلافه و سر در گم کرده است . اظهار ارادت امت اسلامی به ساحت مقدس امام عصر عج تحت عنوان " سلام فرمانده " و عزاداری کم نظیر یا بی نظیر میلیونها مومن وفادار به نظام و انقلاب و امام و رهبری عزیز و جبهه مقاومت و جهانی شدن نام پر افتخار و غرور انگیز سردار ملی مجاهد قدیس و پارسا و شهید سلیمانی( ره )در سراسر دنیا معادلات و محاسبات مادی مراکز سازمانهای جاسوسی و معاندان اسلام و وابستگان انان را اشفته نموده است . امروز باید شهید سلیمانی و یاران شهید و عزیز او مورد غضب و زشت گویی و فحاشی استکبار و عوامل داخلی انان قرار بگیرد چون با همت و تدبیر و مجاهدت بی نظیر ان بزرگ مرد و یاران شهید و رزمنده اش توطئه های خبیثانه جبهه امریکایی - انگلیسی و تکفیری در غرب اسیا خنثی شد و سرمایه گذاری بزرگ انان ( داعش) به زباله دان تاریخ رفت و ایران عزیز از تیر رس ناوهای امریکایی و ماشین جنگی خونخواران داعش این نیروهای واکنش سریع ناتو بیرو ن رفت . این زشت گویی ها و فحاشی های میر حسین و هم حزبی های او گویی از حنجره های کثیف و الوده و عفن البانی نشینان پست فطرت و بی ابرو ی منافقین بدر امده است . و الا لعنه الله علی القوم الظالمین . و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون .
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    هویت افراد از کلامشان ظاهر می شود مدال شهادت به هرکس ندهند ما به شهید همدانی و شهدای مدافع حرم افتخار می کنیم
  • رضا IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 1
    سلام صلوات خدا برشهدای راه حق بنده سردار همدانی را یک بار ملاقات کردم درمنطقه پل ذهاب گردنه پاتاق اون هم در حالت وضو .دیر زود همه ما از این دنیا رخت خواهیم بست در دادگاه آگاه الهی جواب گوی عمل خود خواهیم بود قضاوت عادل فقط خداست
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    3 0
    مرگ بر منافق
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    الیوم او دارد به خوبی ها گستاخی میکند که فلسطین پاره تن اسلام است صاحب این بیانیه ها همان شاعر جامعه دوست مدنی است در همه جبهه های مختلف بویی از شکست دشمن بگوش می رسد به او می گویندسر وصدا کن
  • جوانمرد IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 1
    میر حسن موسوی کم عقل وکودن است اگرنه باید اعدام میشد
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    خروجی عملکرد داعش / القاعده / النصره / مجاهدین انقلاب / مشارکت و کارگزارن و بهزاد نبوی و سروش و حجاریان و زیبا کلام و تاجزاده و رجوی با ابو مصعب زرقاوی و ابوبکر بغدادی و ملاعمر و ایمن الظواهری و دیگر اراذل و اوباش تکفیری علیه جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی تقریبا یکسان است . " الکفر امه واحده "
  • رحمت عیدی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 1
    اینگونه از ریشه زدن ها خاص فراماسونی است آنهم برای تنها مذهب الهی و پیروان راستینش که جلوی صهیونیسم جهانی ایستاده و سازمانش و برنامه هایش را بهم ریخته، مردک فراماسونِ منافق میر ماسون صهیونیست واسه ما ادا دیندار در میاره ببند دهن کثیفتو ماسون نجس
  • US ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    مدافعین حرم قبل از تشکیل داعش در سوریه حضور داشتند
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    یارو دو تا آفتابه میدزده صدبار نشونش میدین و توی زندان میاندازیدش اما این نخاله های افساد طلب بی صفت هزاران بارخیانت و جنایت میکنند باز هم نازشان را میکشید
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    گئده موسوی چوخ یئمه خائن ...اوغلی ....مزدور آمریکا اف سنین شرفین
  • رامین IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    چطور يه عده ميان نظر خودشونو ،نظر کل 80 ميليون ايراني ميدونن!!!
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 1
    سردار همدانی نقش بسزائی در مهار فتنه ی 88 در تهران داشت به همین دلیل گوساله سامری (سوسوی) زخم خورده سردار همدانی است - در جریان آتش افروزی فتنه 88 این رزل سیاسی مهندس سوسوی - سران فتنه با برنامه گیری از غرب تصورشان ایران دهه سی قرن قبل بود لذا ارازل اوباش کودتای شبیه سازی شده فضل الله زاهدی همدانی از کودتای شاه برعلیه نهضت نفت را دو باره طراحی کرده بودند به سران فتنه و اهالی فتنه سپرده بودند - اما حبیب ملت ایران نه درنقش سپهبد فضل الله زاهدی بلکه در نقش سپهبد حسین همدانی حبیب انقلاب اسلامی ملت ایران حیثیت بر باد رفته بوسیله زاهدی را به مردم همدان برگرداند - چه اتفاق مبارکی با درایت و دستان حبیب سپاه در فتنه 88 روی داد که مهار فتنه 88 و مهار ادامه فتنه 88 در دمشق و سوریه ..
  • میثم IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    حروم لقمه ی شیطان صفت، پست فطرت، بی همه چیز تویی که به خودت اجازه میدی به سرداران شهیدمون توهین کنی
  • رضا کاظمی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    یک عمر پشت صحنه بودی وجوانهای مردم دونه دونه شهید شدند تو کجا بودی؟ پشت کسای پنهان شدی که اگه نبودن معلوم نبود تودر کجا بودی توکجا بودی شهید همدانی تمام عمر خودش برای کشور ومملکت جنگید تا تو وامثال تو مدیریت کنند حیف من که یکروز طرف دار توبودم برای تو سینه می زدم خدا را شکر تودر این مملکت چیزی نشدی وگرنه معلوم نبود وضع ما چطور می شد
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    4 0
    با مشرق صفتان باش و خدايي كن !!!
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 4
    لقمه حرام
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    2 1
    میر حسین کثافت پس چی بگه چه بکند محاکمه بشه این بشرف رو محاکمه کنید
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      0 0
      کثافت خودتی نکبت
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    1 2
    اکثر مردم دیگر نسبت به سیاست بی تفاوت و دلزده شده اند نمونه اش انتخابات ریاست جمهوری بود که به نسبت تعداد جمعیت ایران افراد کمی رای دادند دولتمردان و مقامات فکری بحال وضعیت بد اقتصادی و گرانی و تورم بکنند.
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    2 1
    کل مهملاتش به کنار، این را که یک دیوسیرت ملعون خودشیفته که ملتی را سپر بلای خود کرد و کشور برای ادامه زندگی ننگین او تابحال چه هزینه ها متقبل شده، به آن سردار نورانی که همواره خود را سپر بلای دین و کشور قرار می‌داد و عاقبت جان در طبق اخلاص گذاشت، چنین اهانتهای وقیحانه و رذیلانه‌ای روا داشته، چطور تحمل کنیم؟
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 0
    احتمال زیاد چون بیسواد است این را بازی دادند و فرستادند جلو گفتند توهین کن بعد ابطحی و کرباسچی و سایر اصلاحطلبها بیایند اعلام برائت کنند از موسوی که این افراد به دلیل این کار مجدد تائید شوند
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 0
    موسوی را بدین داعش
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 0
    احتمال زیاد نقشه است که اصلاحطلب خرابکار ابراز برائت کنه ازش و خودش تائید و مجدد فعالیت کند چون اقتصاد کشور دست اصلاحطلب و زن و بچه اش است
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 0
    نقشه است این کار که اصلاحطلبهای معاند ازش ابراز ناامیدی کنند و خودشان تائیدشوند بابت این کار و مشمول رافت الهی و افراد شوند و مجدد فعالیت کنند. حیله خوبیه.
  • شین شامالا IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 0
    میرحسین مهره سوخته در ردیف اصلاح طلبان
  • م ر ب IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 0
    باسلام حیف نام سید .میرحسین
  • رضایی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    پست فطرت منافق دهن نجست رو ببند.لعنت خدا بر این منافق و امثال این منافق لعنت الله علیهم اجمعین.سلام خدا بر شهدای مقاوت.
  • رضایی IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    پست فطرت منافق دهن نجست رو ببند.لعنت خدا بر این منافق و امثال این منافق لعنت الله علیهم اجمعین.سلام خدا بر شهدای مقاوت.
  • عل مهدوی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    موسوی وروحانی بجرم خیانت باید اعدام میشودند..البته جرم روحانی خیلی بیشتراز موسوی بوده..
  • رضا دهقان دهنوی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    موسوی غلط بیجا کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس