کد خبر 1407149
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
در ادامه حمایت از اسرائیل؛ آمریکا صاحبان اصلی سرزمین فلسطین را "اشرار" خواند

در ادامه حمایت های همه جانبه آمریکا از رژیم اسرائیل، توم نایدزسفیر آمریکا در فلسطین اشغالی به مردم مظلوم فلسطین توهین کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم ، "توم نایدز" سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را به زعم خود " حق دفاع از خود " و مبارزان فلسطینی را که از ملت و سرزمین خود در برابر اشغالگری دفاع می کنند، "اشرار" خواند و گفت: آمریکا به طور کامل از عملکرد اسرائیل حمایت می کند.  

نایدز در گفت وگو با شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که کشورش "زودهنگام در جریان عملیات نظامی اسراییل" علیه غزه قرار نگرفت اما به گفته وی، تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه، واشنگتن را غافلگیر نکرد زیرا در جریان روند تحولات قرار داشت.

ارتش رژیم صهیونیستی از عصر جمعه گذشته در حملات هوایی و توپخانه ای سه روزه خود به مناطق مختلف نوار غزه دستکم ۴۵ نفر از جمله ۱۶ کودک و ۲ زن فلسطینی را شهید و بیش از ۳۶۰ نفر دیگر از جمله دهها کودک را زخمی کرد، اما به دنبال موشک باران مناطق اشغالی توسط نیروهای مقاومت، مجبور به قبول آتش بس و شروط‌ جهاد اسلامی فلسطین شد و عملا در این جنگ شکست خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    2 0
    اشرارکاخ سفید است که بودجه های هنگفت برای بی عفتی وضربه به قوانین الهی انجام میدهد که شکست خورده است اینده بلاشک متعلق به فلسطین است دوران سقوط اینها درنجاستشان شروع شده هم اسراییل هم کاخ سفید
  • هوشنگ IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    1 0
    اشرار ؟ خخخخخخخ آفرین بر تو صد هزار آفرین بر تو ما باید کار اشرار را یکسره کنیم ففط چند بمب شیمیایی یا اتمی کافیه برای همیشه از شرشون خلاص می شیم
  • نادر سعدونی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    2 1
    امریکا فعلی حاصل اشغالگری و کشتار مردم بومی این سرزمین است .طبیعی است که از اشغالگری و اشغالگر حمایت میکند
  • US ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    شروط جهاد اسلامی چی بوده که اسرائیل مجبور به قبولش شده ؟!؟
  • DK ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    همه اشغال کنندگان از هم‌دفاع می کنن . خود امریکا هم کشور اشغال شده سرخپوست هاست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس