کد خبر 1407329
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
لوکادیا از نگاه آمار

آمار عملکرد مهاجم هلندی جدید پرسپولیس نشان می‌دهد او در سال‌های اخیر در گل‌زنی موفق نبوده است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس پس از نزدیک به دو ماه مذاکره با گزینه‌های مختلف در نهایت با یورگن لوکادیا به توافق رسید و رسما قرارداد امضا کرد. این بازیکن هلندی که که سابقه بازی در برایتون و لیگ برتر انگلیس را در کارنامه دارد، در رده‌های مختلف تیم ملی هنلد هم بازی کرده است.

لوکادیا که نیم فصل گذشته برای بوخوم بازی می‌کرد در ۱۱ دیدار این تیم در بوندسلیگا به میدان رفت و ۲ دیدار هم در جام حذفی آلمان بازی کرد. او در مجموع ۵۶۰ دقیقه بازی برای بوخوم ۲ گل و یک پاس گل در کارنامه خود ثبت کرده است.

این مهاجم هلندی که نیم فصل نخست سال  قبل را در برایتون بازی می‌کرد، تنها ۲۲ دقیقه در لیگ برتر انگلیس بازی کرد و ۱۰۴ دقیقه هم در جام اتحادیه برای برایتون به میدان رفت.

مهاجم جدید پرسپولیس در فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ در باشگاه سینسیناتی آمریکا عضویت داشت و تنها در ۹ دیدار برای این تیم به میدان رفت و از مجموع ۳۵۸ دقیقه بازی، تنها یک گل به ثمر رساند. البته در نیم فصل دوم ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ در ۱۸ بازی برای سینسیناتی به میدان رفت و در مجموع ۱۳۸۲ دقیقه بازی، توانست ۲ بار گلزنی کند.

با وجود اینکه یک سال اخیر لوکادیا آن چنان امیدوار کننده نیست اما او از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰، در ۳۴ دیدار برای برایتون در لیگ برتر انگلیس بازی کرده است و توانسته آمار ۱۵۳۷ دقیقه بازی در لیگ برتر انگلیس را به نام خود ثبت کند. او در این بازه زمانی هم ۳ گل و یک پاس گل به نام ثبت کرده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    به شون میاد،اون از دروازه بانشون،اون از دفاعشون ،اینم مهاجمشون،جنسشون جور شد،بازنده ها
    • حسین IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      0 1
      تو بازی با سپاهان دیدیم کی بازنده بود😂
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    1 0
    باواین دم خروس هایی که میدی بیرون، دیگه همه فهمیدن مشرق استقلالیه
  • مجتبی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    1 1
    میگن بازیکن خوبیه ولی چرا امارگلزنیش اینقدر پایینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس