کد خبر 1407330
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
لوکادیا پرسپولیس را به هلندی‌ها ترجیح داد

مهاجم تازه وارد پرسپولیس پیشنهاد چند باشگاه هلندی را رد تا به سرخ پوشان پایتخت ملحق شود.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس امروز اعلام کرد با یورگن لوکادیا مهاجم هلندی قراردادی یک ساله امضا کرده است.

در همین رابطه سایت «sportnieuws» هلند، نوشت: یورگن لوکادیا بازیکن به تیم فوتبال پرسپولیس ایران پیوست. بامداد جمعه باشگاه ایران از جذب این مهاجم هلندی خبر داد. این مهاجم قبلاً مورد علاقه نایمخن و هیرنفین در لیگ هلند بود.

لوکادیا پرسپولیس را به هلندی‌ها ترجیح داد

لوکادیا با انتقالی آزاد راهی ایران شد. این گلزن ۲۸ ساله در سال ۲۰۱۸ از آیندهوون با ۱۶ میلیون یورو به برایتون منتقل شد. دوره او در انگلیس موفقیت آمیز نبود و پس از دوره های قرضی در هوفنهایم و اف سی سینسیناتی در نهایت به تیم بوخوم آلمان پیوست.

او در دومین باشگاه آلمانی اش هم گل های کمی به ثمر رساند. لوکادیا مقابل دورتموند و بایرن مونیخ گلزنی کرد، اما تنها ۴ بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • امین IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    8 1
    خدا باید رحم کنه دوباره با همکاری دلال ها و احتمالا وطن فروشان سیاسی بیرون کشور و یک سری بی خبرها و ساده لوحان داخلی دارن نقشه تلکه کردن می چینن احتمالا این بازیکن و مشاورینش متن قرارداد رو خوندن و دیدن بدون زحمت هم می تونن قسمتی از مبلغ رو بگیرن هم بعدش بزنن به چاک و با شکایت دوبرابر قرار داد رو هم بگیرن متن و تمام جوانب قراردادشو علنی کنید یا ورود بازیکن خارجی رو ممنوع کنید
    • پرسپولیس کبیر IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      0 0
      خبر داری تیمت ۲ بر ۰ تو آزادی باخت؟؟؟
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    یک مهاجم برای ۹ ماه لگد به توپ زدن دو میلیون دلار معادل ۶۴ میلیون تومان از بیت المال میگیره .۶۴ میلیارد پول ۱۰ کارخانه صنایع تبدیلی کشاورزی توی ۱۰ شهرستان که میتونه میوه های هر سال فاسد شدنی کشاورزان رو پوشش بده و برای ۱۰۰ نفر ایجاد اشتغال مستقیم کنه .
    • سلطانی IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      0 0
      توهم زده بالا... کدوم ۶۴ میلیارد؟ اون قیمت پارسال ترانسفر مارکت بود. اگر پرسپولیس چنین پولی داشت که ۲ ماه پیش ۳ تا مهاجم تاپ گرفته بود. بس کنید حاشیه سازی رو بر علیه تیم پرسپولیس. برو ببین تیم خودت چقدر بریز و بپاش کرده عزیز ناشناس.
  • فرشید IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    1 0
    پول بیت المال ایران را ترجیح داد! این تیم های دولتی لعنتی رو سریعتر خصوصی کنید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس