کد خبر 1407354
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
پیشکسوت پرسپولیس: جذب بازیکن خارجی مثل ازدواج است!/ با لوکادیا باید حرفه‌ای رفتار کرد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به حضور یورگن لوکادیا مهاجم هلندی در این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، بهنام طاهرزاده درباره پیوستن یورگن لوکادیا مهاجم هلندی به پرسپولیس اظهار داشت:‌ من شناخت زیادی از لوکادیا ندارم اما حتما کادر فنی فیلم بازی‌های او را دیده که خواهان جذبش شده‌اند. در همه این سال‌ها حضور یک بازیکن خارجی در فوتبال ایران مثل هندوانه دربسته بوده و نمی‌شود از حالا درباره عملکرد آنها صحبت کرد. سال گذشته تمیروف به پرسپولیس آمد و دیدیم که چه عملکرد ضعیفی داشت. شاید اگر یک دونده به جای او در پرسپولیس می‌گذاشتیم وضعیت بهتری در خط حمله شاهد بودیم. ما مهاجمی مثل فرشاد پیوس و مهدی طارمی می‌خواهیم و دیدید که سال گذشته از نبودن یک مهاجم چقدر ضربه خوردیم.

وی افزود:‌ چند فیلم در فضای مجازی از لوکادیا دیدم و نظر خاصی درباره عملکرد او ندارم اما باید دید او می‌تواند باعث حل مشکلات خط حمله شود یا نه. حضور در پرسپولیس برای یک بازیکن مثل زندگی مشترک است! در یک ازدواج هم تا زن و شوهر زیر یک سقف نروند نمی‌شود گفت که زندگی خوبی دارند یا نه و باید ببینیم حالا که این مهاجم به پرسپولیس آمده می‌تواند همان بازیکنی باشد که پرسپولیس می‌خواست یا اینکه او هم سرنوشت سایر بازیکنان خارجی را تجربه خواهد کرد. لوکادیا باید در ابتدای کار خیلی زود با بازیکنان هماهنگ شود تا هم او و هم بازیکنان نسبت به هم شناخت پیدا کنند. با وضعیت موجود به نظر من لوکادیا در هفته‌های ابتدایی جوابگوی انتظارات هواداران نخواهد بود اما هر چه جلوتر برویم،‌ وضعیت بهتر هم می‌شود تا او بتواند بهترین عملکرد خود را داشته باشد.

طاهرزاده در ادامه تصریح کرد:‌ باید مشخص شود که چرا در جذب مهاجم خارجی این همه تأخیر به وجود آمد. کادر فنی پرسپولیس خیلی خوب تقویت شد و مربیان خوبی به این تیم آمدند و از نظر مهره هم بازیکنان خوبی جذب شدند، اما همه می‌دانند که اگر یک تمام‌کننده نباشد کار چقدر سخت خواهد بود. یک قانون هم وجود دارد و آن این است که اگر گل نزنید گل می‌خورید و همین مسأله نشان می‌دهد که یک تمام‌کننده چقدر می‌تواند مؤثر باشد. یکی از دلایلی که ما فصل گذشته قهرمانی را از دست دادیم همین بود که از ناحیه مهاجم و البته دروازه‌بان ضربه خوردیم. بازی کردن در پرسپولیس کار راحتی نیست چرا که پرسپولیس یک تیم عادی نیست و باید یک بازیکن روحیه بسیار بالایی داشته باشد تا بتواند در این تیم خودش را نشان دهد. از طرف دیگر گل‌محمدی نیاز به مهاجم داشت و مدیریت باشگاه باید بازیکن مدنظر او را جذب می‌کرد. با این همه مهم این است که الان یک مهاجم به پرسپولیس اضافه شده و امیدوارم که او بتواند خیلی زود با تیم هماهنگ شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه طولانی شدن روند جذب مهاجم خارجی شاید باعث شود که فشار زیادی روی لوکادیا بیاید ادامه داد:‌ به نظر من فشاری روی این مهاجم نیست چرا که او شناختی از فوتبال ایران و پرسپولیس ندارد و با یک تفکر حرفه‌ای از یک دنیای حرفه‌ای به پرسپولیس آمده است. او از جایی می‌آید که امکانات، پول، شرایط نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و ... در بهترین شرایط خود قرار داشته است. لوکادیا مثل یک کاغذ سفید است که هیچ خط و خشی روی آن قرار ندارد اما باید ببینیم در ماه‌های آینده وضعیت او به چه شکل خواهد بود. باید ببینیم چه حواشی سر راه این بازیکن قرار داده می‌شود. باید ببینیم که با یک بازیکن حرفه‌ای آیا رفتار حرفه‌ای هم می‌شود؟‌ آیا پول این بازیکن به موقع و سر وقت پرداخت خواهد شد؟ هر چند که باید پذیرفت که دیگر دنیای تعصب در فوتبال به اتمام رسیده و بازیکنان با رقم‌های بالا جابه‌جا می‌شوند اما وقتی شما بازیکن حرفه‌ای می‌آورید باید رفتار حرفه‌ای هم با او انجام دهید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نصر IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 1
    آوردن بازیکن و مربی فوتبال از خارج علائم فساد و انحطاط در فوتبال است .خداوند شر فوتبال فاسد و دست اندرکاران خائنش را از سر مردم ایران کم کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس