کد خبر 1407555
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
کارتخوان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از نصب بیش از ۶۵۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند فعال در سطح نانوایی های استان تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، حشمت الله عسگری در جلسه کارگروه آرد و نان استان با اشاره به نصب بیش از ۶۵۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در سطح نانوایی‌های استان در راستای اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان اظهار داشت: بقیه دستگاه‌ها نیز با رفع مشکلات زیرساختی مرتبط با نانوایی‌ها تحویل داده می‌شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش دستگاه‌های اجرایی ذی ربط و مجری طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان افزود: همکاری متصدیان نانوایی‌ها و اتحادیه در راستای حل مشکلات زیرساختی موجب تسریع در اجرای کامل پروژه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به مزایای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان به جهت مدیریت مصرف و جلوگیری از هدر رفت این محصول مهم و استراتژیک عنوان کرد: نصب دستگاه‌های کارتخوان هوشمند در سطح نانوایی‌ها باعث رصد و کنترل سهمیه آرد و همچنین فروش نان خواهد شد و در این راستا از قاچاق احتمالی آرد جلوگیری می‌شود.

عسگری با بیان اینکه ۱۵ درصد مبلغ فروش روزانه به عنوان کمک هزینه و یارانه در پایان روز به نانوایی‌ها پرداخت خواهد شد، گفت: کنترل
سهمیه، گرانفروشی و کم فروشی پس از رصد از طریق سامانه قابل پیگیری می‌باشد و با متخلفین برخورد قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت.

وی با تاکید بر ضرورت استقرار نمایندگان دستگاه‌های جهاد کشاورزی، تعزیرات، صمت، غله، بانک‌سپه و نماینده استانداری در محل استقرار مرکز رصد و پایش طرح تاکید کرد: خروجی نظارت‌ها به صورت مشخص و در قالب آیتم‌های معین همچون تراکنش‌های نامتعارف، پخت شبانه و ساعت‌های نامتعارف فعالیت استخراج و احصا گردد تا بتوان تصمیمات لازم را در این خصوص اتخاذ کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    شاید راجع به سازو کار ایجاد شده تجدید نظر کنن یا اصلاح بشه، کسی که البته بعضی از نانواها از سهمیه آرد روزانه بدزد باید با وزن کم در زمان عرضه جبران کنه، خوب این دستگاه چنین چیزی را تشخیص نمیده، واقعا کمی عجیبه
  • مرصاد IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    هر طرحی که برای مبارزه با قاچاق انجام شود ، فورا توسط خلافکاران ، دور زده میشود ! اکنون نیز ؛ در کنار کارتخوانهای ویژه ، کارتخوانهای عادی و پول نقد هم ، همچنان استفاده میشود ، که در کنار عدم نظارت دقیق ، متاسفانه ، طرح را بی اثر کرده است !!
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    چقدر خوب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس