کد خبر 1407716
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
دستگیری

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از دستگیری ۴ سارق مامور نما با اعتراف به ۷۷ فقره سرقت در شهرستان‌های چهارباغ، کرج، فردیس و شهریار خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کامران چراغی، فرمانده انتظامی شهرستان چهار باغ گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از شهروندان در پوشش مامور پلیس در نواحی مختلف شهرستان چهارباغ، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

اوافزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد سارقان به وسیله خودرو های سمند و پژو ۴۰۵ سوژه های خود را که اغلب از سنین پایین و مسن بودند انتخاب کرده، با معرفی خود به عنوان مامور و تهدید آن ها، اقدام به سرقت گوشی همراه، وجه نقد و اموال قیمتی قربانیان می کردند.

سرهنگ چراغی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و افزایش گشت های انتظامی در نقاط وقوع سرقت، در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان های چهارباغ البرز و شهریار استان تهران شده و در ۲ عملیات غافلگیرانه، ۴ متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی چهارباغ منتقل کردند.

او گفت: سارقان پس از مواجهه با مال باختگان و مستندات کارآگاهان چاره ای جز بیان حقیقت نیافته و به ۷۷ فقره سرقت تحت پوشش مامور اقرار کردند.

فرمانده انتظامی چهارباغ با اشاره به شناسایی همه مال باختگان این پرونده، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مامور پلیس معرفی می کنند، ابتدا از آن ها کارت شناسایی و حکم ماموریت درخواست کرده و در صورت عدم ارائه این مدارک توسط آن ها، با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس