کد خبر 1411421
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
دستگیری

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای به اتهام جعل عنوان مأمور امنیتی خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار بهادر اسماعیلی گفت: با طرح شکایت وُرّاث متوفا از شخصی که خود را عضو یکی از نهادهای امنیتی و آشنا به مسائل حقوقی معرفی و از آن‌ها مبلغ ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری شده بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

او در خصوص جزئیات کلاهبرداری  افزود: شکات عنوان کردند پدرشان در زمان حیات تعدادی احشام به قیمت ۴۰ میلیارد ریال به فردی فروخته و ثمن معامله را نتوانسته دریافت کند در ادامه موفق به رسیدن به حق خود نشده اند در این اثنا و در حین پیگیری قضایی با فردی آشنا شده و نامبرده خود را از کارکنان یکی از نهادهای امنیتی و آشنا به مسائل حقوقی معرفی و مبلغ ۳ میلیارد ریال تحت عناوین مختلف دریافت و کلاهبرداری می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه بلافاصله تیمی از کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با اشراف و توسعه اقدامات اطلاعاتی، متهم ۵۰ ساله را شناسایی و دستگیری کرده که مشخص شد دارای سوابق متعدد کیفری با عناوین محکومیت‌های مالی متعدد و غصب عنوان مامور اطلاعات است.

سردار اسماعیلی تصریح کرد: نامبرده خود را فردی ذی نفوذ در مراجع قضایی، انتظامی و مامور امنیتی معرفی می‌کرده که در تحقیقات به جرم خود اعتراف و با تحویل به مرجع قضایی استان در نهایت با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: شهروندان برای مشاوره حقوقی، مستقیماً و بدون واسطه به واحدهای معاضدت قضایی و دفاتر وکلای دادگستری مراجعه تا طعمه افراد سود جو و کلاهبردار واقع نشوند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس