کد خبر 1408021
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
گوشی موتورولا S30 Pro معرفی شد

گوشی جدید موتورولا S۳۰ Pro با تراشه Snapdragon ۸۸۸+ و نمایشگر ۶.۵۵ اینچی معرفی شد.

به گزارش مشرق، شرکت موتورولا طی رویدادی بزرگ در چین، سه گوشی هوشمند جدید معرفی کرده است؛ Razr ۲۰۲۲ جدیدترین گوشی تاشو این برند است در حالی که X۳۰ Pro و S۳۰ Pro طراحی معمولی‌تری را در کنار مشخصات رده‌بالا ارائه می‌دهد. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند موتورولا S۳۰ Pro به صفحه‌نمایش ۶.۵۵ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز مجهز شده است و از تراشه Snapdragon ۸۸۸ Plus بهره می‌برد.

گوشی موتورولا S۳۰ Pro معرفی شد +عکس

گوشی هوشمند موتورولا S۳۰ Pro از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر Omnivision OV۵۰A استفاده می‌کند و دارای لرزش‌گیر اپتیکال است. دو دوربین به کار رفته در این محصول شامل دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی آن نیز در بریدگی پانچ‌هول بالای نمایشگر تعبیه شده است و دارای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است.

گوشی هوشمند موتورولا S۳۰ Pro به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۸ وات پشتیبانی می‌کند. این محصول در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می‌شود، مدل آبی آن بدنه‌ای از جنس چرم مصنوعی دارد.

گوشی موتورولا S۳۰ Pro معرفی شد +عکس

مدل ۱۲۸ گیگابایتی گوشی S۳۰ Pro موتورولا با رم هشت گیگابایت با قیمت ۳۲۶ دلار عرضه می‌شود در حالی که مدل ۵۱۲ گیگابایتی این محصول با رم ۱۲ گیگابایت با قیمت ۴۳۰ دلار به فروش می‌رسد.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • . IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 0
    گوشی آمریکایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس