دنده عقب فوتبال با بازگشت کی روش/ تیم ملی بازیچه کشمکش های انتخاباتی

صحبت از بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال کمتر از ۱۰۰ روز مانده به آغاز جام جهانی، نشان از بازگشت به عقب در فدراسیون آینده با مدیریت احتمالی مهدی تاج است.

به گزارش مشرق، شب گذشته مهدی تاج یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال در برنامه تلویزیونی صحبت از بازگشت کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی به تیم ملی درصورت رسیدن به صندلی ریاست فوتبال کرد.

مهدی تاج البته پیش از این هم در این باره صحبت کرده بود و قبل از اینکه بازیکنان تیم ملی علیه سرمربی فعلی توئیت مشترک منتشر کنند! هم مطالبی را درباره بازگشت کارلوس کی روش بر زبان آورده بود.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در شرایطی این موضوع را مطرح کرده که پیشتر خود از منتقدان جدی کی روش در زمان خروج این مربی از تیم ملی بود و ماجرای مارک ویلموتس هم پس از این اتفاق در تیم ملی فوتبال در زمان مدیریت وی رخ داد.

بیشتر بخوانید:

واکنش کی روش به پالس مثبت تاج! +عکس

زمانی که کارلوس کی روش از تیم ملی رفت، سرمربی بلژیکی سکان هدایت ملی پوشان کشورمان را در دست گرفت و آن فاجعه و محکومیت رقم خورد.

در حالی که فدراسیون فوتبال درباره تامین منابع مالی با مشکل روبرو است و مانده که بدهی مارک ویلموتس را چگونه پرداخت کند، باید ماهی ۵۰۰ میلیون هم برای مالیات این سرمربی بلژیکی جداگانه کنار بگذارد.

در این شرایط اسفناک، مهدی تاج براحتی درباره بازگشت کارلوس کی روش صحبت می کند و این در حالی است که تیم ملی فوتبال در شرایط فعلی با دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات و سایر دستیاران او قرارداد دارد و تمام برنامه های تیم ملی تا کمتر از ۱۰۰ روز مانده به جام جهانی با هماهنگی این سرمربی تدارک دیده شده است.

نکته دیگر اینکه در صورت حضور کی روش، علاوه بر قراردادی که باید با این سرمربی پرتغالی بسته شود که در گذشته ثابت کرده حاضر نیست حتی یک ریال از حقوقش بگذرد، باید با دراگان اسکوچیچ فسخ قرارداد کرد که این اتفاق عملا یک هزینه گزاف دیگری را روی دست فدراسیون خواهد گذاشت.

اتفاقات تیم ملی فوتبال و درگیر شدن بازیکنان تیم ملی هم با بحث انتخابات، مسئله ای است که به طور کلی فوتبال کشورمان را تحت تاثیر قرارداده تا جایی که بازیکنان با انتشار پست های مشترک «در جام جهانی قبلی تیم ملی در کمال آرامش توانست بهترین نتایج تاریخ را کسب کند. امیدواریم عزت و آرامشی که از بین رفته است دوباره به فدراسیون فوتبال بازگردد.»، درگیر کشمکش های انتخاباتی شده اند و این یک زهر کشنده برای فوتبال ملی مان خواهد بود.

به نظر می رسد، فوتبال کشورمان در صورت انتخاب مهدی تاج به جای حرکت رو به جلو، یک دنده رو به عقب خواهد داشت.

البته عملکرد و مدیریت فعلی فدراسیون فوتبال هم با انتقادات بسیار زیاد و جدی روبرو است به طوری که حتی قادر به مدیریت جو تیم ملی هم نیست.

نکته ای که حائز اهمیت است، این است که به نظر می رسد منافع ملی تنها چیزی است که در این انتخابات در نظر گرفته نمی شود و نامزدها بیشتر از اینکه به دنبال حرکت رو به جلو و پیشبرد اهداف فوتبال باشند، درگیر پیروزی در انتخابات حتی به قیمت ناکامی تیم ملی در جام جهانی هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رامین IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    5 2
    به نظر من یک روز هم به جام جهانی مانده باشد باید کی رش را دوباره آورد..تنها کسی که باعث جلوگیری از شکست خفت بار می شود اوست.
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      1 3
      دو جام قبلی رو خاطرمون هست. چقدر عالی بازی کردیم و صعود کردیم!!
    • سیروس IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      1 2
      امثال شماها مثل موریانه به جون فوتبال افتادین وبجای پیشرفت درحال پسرفتیم اگه قرار بر کم گل خوردن چرا مهاجم بیارن خب 10بازیکن دفاع ببرن تا گل کمی بخورن/برزیل قهرمان چن دوره جام جهانی از آلمان 7گل خورد چی شد؟ما که هیچ افتخاری نداریم ازچی میترسیم بفرض5 گل هم خوردیم چی میش تابدنبال این طرز فکر باشیم هرسالبدتر ازسال قبل میشیم
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      1 1
      معلوم میشود تو از دوستان تاج هستی
    • رامین IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      0 1
      عزیز دل همون برزیلی که میگی 7 گل خورد تا الان بهشون میگن برزیلتا.. می خوای به ما هم بگن ایرانیتا..
    • علی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      0 0
      خدا کند تاج دزد و نامرد بمیرد تا فوتبال ایران نفس راحت بکشد.
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    7 1
    دنده عقب؟ نه اينکه بدون کی روش هر روز داريم پيشرفت ميکنيم؟؟
  • محمد IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    3 0
    مردم عادی هم فوتبال وخادم وخائن وتبلیغات جهت دارومخلصانه ازشماهابهترمی فهمندچرا؟اونها فقط به منافع ملی واعتبارکشورمی اندیشندومنفعت طلبان فقط به منفعت گروه خاص،پس زیادبخودتان فشارنیاورید.تیم ملی سرمربی همچون کی روش باوفا وغیوربخودش نه دیده ونخواهددید.بکوری چشم برانکوی موزی واربابان خائنش که اینهمه خرج رودست بیت المال گذاشتند
  • تورک IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    1 0
    نتیجه بسیج فدراسیون فوتبال در دوره روحانی به نفع پرسپولیس این شد که تیم ملی رو ویران کردید. دنبال این بودید پرسپولیس با شش قهرمانی پیاپی با عدد شش تجدید میثاق کند که دقیقا زمانی که دولت روحانی به پایان رسید قهرمانی پرسپولیس هم به پایان رسید. چه شد؟ یادتان رفته هواداران پرسپولیس را به جان تیم ملی و کی‌روش می انداختید؟ یادتان رفته پرسپولیس روز بی حاشیه برای کی‌روش نداشت؟ به خاطر یک تیم باشگاهی لونگی فکستنی تیم ملی را ویران کردید
    • رامین IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      0 0
      آفرین ..گل کفتی اصلا به خاطر پرسپولیس وشخص برانکو با کی رش فسخ کردند..هرروز خدا یه حاشیه واسه کی رش وتیم ملی درست می کردند.
  • پیروزه IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    0 2
    طرف دیده که در ایران هیچ نظارتی نیست فعلا کاندید ریاست فدراسیون فوتبال شده با ان کاری که به فوتبال کشور کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس