درخشان: صحبت درباره بازگشت کی‌روش جو ایجاد می‌کند/ باید به تیم ملی و اسکوچیچ آرامش داد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نباید تصمیم عجولانه بگیریم و صحبت درباره بازگشت کی روش جو ایجاد می‌کند.

به گزارش مشرق، حمید درخشان، درمورد اظهارنظر مهدی تاج مبنی بر اینکه اگر به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شود برای بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی اقدام جدی خواهد کرد، اظهار داشت: در این مقطع بیان کردن چنین حرفی درست نیست. در ابتدا باید در تیم ملی آرامش ایجاد کنیم که برای رسیدن به این هدف با جا به جا کردن مربی، اتفاقی نمی‌افتد. پس از بازگرداندن آرامش به تیم ملی، اگر در مدیریت فدراسیون جا به جایی انجام شد، درمورد این موضوع تصمیمی بگیریم. البته نباید این تصمیم عجولانه باشد. باید تصمیمی بگیریم که به سود فوتبال باشد نه ضررش.

وی درباره اینکه آیا در این وضعیت بازگشت کی روش به تیم ملی به صلاح است، پاسخ داد: تاج فقط بحث پیشنهاد را مطرح کرده اما درباره این موضوع بعدها می‌توان صحبت کرد. تیم ملی در حال حاضر نیاز به آرامش دارد. اینکه چه کسی را بیاوریم و ببریم مهم نیست زیرا فرصت زیادی تا جام جهانی نداریم. صحبت نکردن درباره بازگشت کی‌روش در این مقطع زمانی بهتر است زیرا فقط جو ایجاد می‌کند. این کار اصلا درست نیست. در حال حاضر آرامش بهترین موضوع برای تیم ملی است و برای رسیدن به آرامش نباید چنین حرف‌هایی را مطرح کنیم.

بیشتر بخوانید:

دنده عقب فوتبال با بازگشت کی روش/ تیم ملی بازیچه کشمکش های انتخاباتی

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص اینکه آیا اسکوچیچ که این روزها مدام در حال سفر برای ارزیابی عملکرد بازیکنان تیم ملی است، با اینگونه حرف‌ها دلسرد نمی‌شود، توضیح داد: او کار خوبی انجام می‌دهد. دیدن بازی‌های لیگ و حتی سفر به خارج از کشور برای تماشای عملکرد لژیونرها کار بسیار خوبی برای انتخاب بازیکنان است. با این وجود مطرح کردن این حرف‌ها قطعا روی او هم تاثیر می‌گذارد. اگر هم می‌خواهیم کاری انجام بدهیم قبل از برگزاری انتخابات، صحبت کردن درموردش صلاح نیست زیرا تیم ملی و اسکوچیچ باید در آرامش کارشان را انجام بدهند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    3 0
    اختلاف قبلی در تیم ملی هم از تاج اب میخورد ضمن اینکه چرا یک شبکه تلویزیونی از این شخص دعوت به برنامه کرده ؟؟؟ در حقیقت تبلیغ برای این شخص انجام دادند اکر اینطور است فریدون و هاشمی و جهانگیری را هم بیاورند در تلویزیون تبلیغ کنند برایسان
  • ایرانی با غیرت IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    3 0
    بهترین راه برای ارامش دادن به تیم ملی خط زدن روی نام اون فردی است که خودش را کاندید ریاست فدراسیون فوتبال کرده و لهجه شیرین اصفهانی هم دارد.البته دوستان او در ای.اف.سیرک ممکن است با خط خوردن اسم او دوباره به صحنه بییند و باز هم یکجوری فوتبال ما را تهدید به تعلیق کنند.
  • حمید رضا IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    0 0
    بزرگترین مزاحمان تیم ملی این روزها تاج و علی دایی هستند که باید هردو رو از رسیدن به اهدافشون یعنی مربیگری و مدیریت نا امید کنیم تا دست بردارن البته سابقه هردو در این زمینه ها کاملا سیاهه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس