کد خبر 1411752
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
الهامی: گران‌ترین تیم ایران هستیم؛ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مایه افتخار است

سرمربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مایه افتخار است گفت: گران‌ترین تیم ایران هستیم و مطمئن باشید اگر باشگاه هوادار پول نداشت، به اینجا نمی‌آمدم.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و رفته رفته به هماهنگی مدنظرمان  نزدیک می‌شویم. روز به روز پیشرفت را در بچه‌ها می‌بینم و مایه افتخار است که با این مجموعه و بازیکنان کار می‌کنم.

وی افزود: مثل یک خانواده شده‌ایم، خانواده‌ای که همه برای هم جان می‌دهند. این مهمترین اصل برای یک تیم است. از این لذت می‌برم و از کل مجموعه از مالک گرفته تا تدارک تشکر می‌کنم. همه دست به دست هم دادند تا کار خوبی امسال انجام دهند.

الهامی تصریح کرد: اگر بچه‌ها به خودباوری برسند، قطعاً از هوادار و جوانانش بیشتر خواهید شنید. بازی فردا هم مثل بازی‌های قبل است، با این تفاوت که تیم‌ها شناخت بیشتری نسبت به هم پیدا کردند. باید تمام تمرکز و انرژی خود را حتی بیشتر از توان‌شان بگذارند تا دست پُر از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص عملکرد تیمش در نقل‌وانتقالات گفت: باید تشکر ویژه‌ای از مسوولان باشگاه داشته باشم. تیمی بودیم که تنها دو یا سه نفر از بازیکنان‌مان قرارداد داشتند. زحمات شبانه‌روزی انجام شد و توانستند تیمی که لایق هوادار بود را جمع کنند. صادقانه می‌گویم ما بچه‌هایی داریم که در آینده نزدیک حتی می‌توانند لژیونر شوند.

بیشتر بخوانید:

الهامی: سعی می‌کنم امسال جام نگیرم!

وی در خصوص متضرر شدن تیمش از داوری، توضیح داد: تا زمانی که VAR نیاید کار سخت است. خواهش من این است که فقط در چینش داوری وسواس بیشتری داشته باشند. اشتباهات داوری همیشه وجود دارد؛ نمونه‌اش گل سالم ما بود. گل سالم ما که مردود شد امکان داشت هر داوری در آن صحنه اشتباه کند، ولی پنالتی که علیه ما گرفته شد همه می‌دانند اشتباه بود. بابت گل درست‌مان که قبول نکردند هیچ اعتراضی ندارم، چون ما هم چند بار نگاه کردیم تا متوجه شدیم آفساید نیست.

الهامی در خصوص هزینه‌های اندک تیمش در مقایسه با سایر تیم‌های لیگ برتر، گفت:سطح قیمتی ما پایین نیست و گرانترین تیم ایران ما هستیم! اینکه می‌گویند ما پول نداریم را نمی‌پذیریم و اگر باشگاه هوادار مشکل مالی داشت به اینجا نمی‌آمدم. فوتبال جای رقابت است و باید در آن پول خرج کنید.

سرمربی هوادار ادامه داد: به اردوی ترکیه رفتیم و تاکنون ۲۵ درصد قرارداد این فصل را پرداخت کرده‌ایم. اینکه بنشینم و ناله کنم تا دل‌شان برای من می‌سوزد، اینطور نیست. شاگرد فیروز کریمی هستم. یک روز در اردوی جوانان به من گفت اگر زمانی از شما پرسیدند چه چیزی به شما دادند بگویید بهترین چیزها و بیشترین‌ها را داریم.

وی در مورد دیدار بعدش تیمش مقابل تراکتور و بازگشتش به تبریز، عنوان کرد: بهترین خاطرات زندگی ورزشی‌ام با تراکتور بوده است. حس خیلی خوبی دارم و آرزوی من این است ورزشگاه مملو از تماشاگر شود.

الهامی در خصوص حضور هواداران خانم در دیدارهای لیگ، گفت: این مایه افتخار است. الان همه در مورد فوتبال صحبت می‌کنند و مرد و زن ندارد. همه زندگی‌شان صرف فوتبال شده و مایه خوشحالی است که بانوان به ورزشگاه می‌آیند.

دیدار تیم های فوتبال هوادار و صنعت نفت آبادان فردا (جمعه) ساعت ۱۹ در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس