کد خبر 1412590
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
یکی از بهترین‌ تیم‌های کشتی تاریخ را داریم

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اعتقاد دارد تیم اعزامی به مسابقات جهانی بهترین تیم تاریخ است.

به گزارش مشرق، احسان امینی در گفت‌وگویی در خصوص شرایط آزادکاران برای حضور در مسابقات جهانی صربستان، اظهارداشت: تمرینات ما در این مدت به خوبی برگزار شد؛ کشتی گیران با پایان اردو روز گذشته به شهرهای خود برگشتند که دور جدید تمرینات از ۹ شهریور آغاز می‌شود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره کشورهای شرکت کننده، خاطرنشان کرد: آمریکا، قرقیزستان، ترکیه تیم‌های خوبی را اعزام می‌کنند. نمی‌توانیم بگوییم چون روسیه نیست پس کار ما راحت است. آمریکا مدال‌آوران المپیک و جهانی را در ترکیب تیمش دارد و می‌توان گفت این کشور رقیب اصلی ماست‌. کشورهای دیگر هم تک ستاره‌های خوبی دارند که می‌توان به حاجی علی‌اف از آذربایجان اشاره کرد.

وی در پاسخ به این سوال که روسیه کشتی‌گیرانی دارد که در کشورهای دیگر در مسابقات جهانی روی تشک می‌روند، گفت: این موضوع فقط مربوط به امسال نیست بلکه روسیه هر سال این کار را می‌کند؛ مثلاً در ۷۴ کیلو رقیب یونس امامی از اسلواکی در واقع اهل روسیه است.

امینی در ادامه مصاحبه خود در پاسخ به این سوال که شانس مدال را برای آزادکاران کشورمان در مسابقات جهانی صربستان چطور می‌بینید، عنوان کرد: هر ۱۰ کشتی‌گیر ما از سرلک گرفته تا یزدانی، قاسم‌پور و زارع همه شانس مدال هستند البته غفلت کنند ممکن است حذف شوند. در گذشته ما کشتی‌گیری داشتیم که روی کاغذ شانس مدال نبود اما امسال هر ۱۰ کشتی‌گیر ما شانس مدال دارند حتی برخی از کارشناسان اعتقاد دارند این تیم یکی از بهترین تیم‌های تاریخ است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس