اشتری

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با استفاده از پهپادها و سامانه‌های هوشمند، مرزها را برای قاچاقچیان وگروهک‌های ضدانقلاب ناامن کردیم.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع با تبریک ایام صنعت دفاعی به مجموعه دست اندرکاران صنعت دفاعی اظهارداشت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دستاوردهای بزرگی در حوزه ریز پرنده ها، سیستم پدافندی و مقابله با انواع موشک هایِ در اختیار دشمن داشته است.

اشتری ادامه داد: امروز توانمندی و قدرت دفاعی نیروهای مسلح و خصوصا نخبگان عزیز و دانشمندان این مرز و بوم در وزارت دفاع به سطحی رسیده است که نه تنها قدرت بازدارندگی ایجاد کرده بلکه دشمنان را نیز از این توانایی هراسان کرده است.

وی افزود:  این باعث افتخار مردم عزیز ما و نیروهای مسلح هست که امروز قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، یک قدرت مثال‌زدنی و باثبات در منطقه و حوزه بین‌الملل هست.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در تمام مجموعه های ما مثل فرماندهی هواپیمایی فراجا، با استفاده از پهپادهای به روز و بالگردها، پشتیبانی مناسب صورت می‌گیرد خاطرنشان ساخت: امروز با پهپادها و سامانه های هوشمند، مرزها  را برای قاچاقچیان وگروهک‌های ضد انقلاب ناامن کردیم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس