کد خبر 1413940
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
کیهان

گفت: یکی از مدعیان اصلاحات توئیت زده و نوشته است؛ «‌از یکی از نمایندگان مجلس شنیدم بسیاری از نمایندگان می‌گویند به‌خاطر نارضایتی گسترده مردم، روی سرزدن به حوزه‌های انتخابیه خود را نداریم‌»!

به گزارش مشرق، کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: یکی از مدعیان اصلاحات توئیت زده و نوشته است؛ «‌از یکی از نمایندگان مجلس شنیدم بسیاری از نمایندگان می‌گویند به‌خاطر نارضایتی گسترده مردم، روی سرزدن به حوزه‌های انتخابیه خود را نداریم‌»!

گفتم: خُب وقتی همین مدعیان اصلاحات، گرانی افسار گسیخته و ۸ برابر شدن قیمت مسکن و ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه و ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان اوراق قرضه و تعطیلی هزاران کارخانه و مرکز تولید و رهاکردن مردم در بیماری کرونا به بهانه برجام و FATF و ... صدها مشکل دیگر را بر سر مردم مظلوم آوار کرده‌اند، باید هم از روبه‌رو شدن با مردم خجالت بکشند!

گفت: خودشان را که نمی‌گوید! نمایندگان کنونی مجلس را می‌گوید!

گفتم: بازهم راست می‌گوید! مردم از نمایندگان انقلابی می‌پرسند چرا این مدعیان اصلاحات را به خاطر این‌همه بلا که بر سر مردم آورده‌اند، بازداشت و محاکمه و مجازات نمی‌کنید؟!

گفت: کاش برخی از این مدعیان اصلاحات یک کمی احساس و ‌اندکی وجدان داشتند!

گفتم: یارو می‌گفت؛ کی میگه من احساس ندارم. نزدیک ظهر که میشه، به‌شدت احساس گرسنگی می‌کنم. بعد از ناهار، به‌شدت احساس تشنگی می‌کنم و بعدش هم شدیداً احساس می‌کنم که باید بخوابم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 0
    اصلاحات دروغ بزرگ ، مزدوران حقیر صهیونیستی
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس