کد خبر 1415063
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
افزایش همکاری موساد با آمریکا با تمرکز بر ایران

رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی اعلام کردند که رئیس موساد در یک سفر امنیتی پیرامون ایران، عازم آمریکا می‌شود.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی اعلام کردند  که  رئیس موساد قرار است فردا دوشنبه برای رایزنی‌های امنیتی  درباره مذاکرات رفع تحریم‌های ایران عازم آمریکا شود.

روزنامه «یدیعوت ‌آحارانوت» عصر یکشنبه در این زمینه نوشت که «دیوید بارنیا» مدیر موساد روز دوشنبه برای دیدار با مقامات دولتی، امنیتی و اطلاعاتی ایالات متحده به عازم واشنگتن  خواهد شد.

دفتر نخست وزیری رژیم موقت صهیونیستی اعلام کرده که این سفر بر تشدید همکاری‌های امنیتی و اطلاعاتی با آمریکایی‌ها بر سر توافق هسته‌ای ایران متمرکز خواهد بود.

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد تلاش تل‌آویو برای جلوگیری از توافق هسته‌ای بین ایران و قدرت‌های جهان ادامه دارد.

لاپید در توییتی نوشت: «با وجود  ساز و کارهای  انتخاباتی و تعطیلات تابستانی، دولت در حال کار است. با همراهی "بنی گانتز" و "نفتالی بنت" در حال اجرای  ساز و کار  فشرده با هدف جلوگیری از امضای توافق هسته‌ای خطرناک بین ایران و قدرت‌های جهان هستیم.»

این گزارش حاکیست، پنجشنبه گذشته رسانه‌های عبری گزارش دادند که لاپید با «دیوید بارنیا» رئیس سازمان جاسوسی موساد جلسه‌ای کاری برگزار کرده تا وی را برای سفر هفته آینده‌اش  (فردا دوشنبه) به ایالات متحده و دیدارهای با مقامات ارشد در واشنگتن آماده کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری، بخش مهمی از سخنان خود را معطوف به مخالفت با توافق هسته‌ای ایران کرد و گفت: «با تمام توانمان، علیه توافق خواهیم جنگید، بدون اینکه به روابط راهبردی به ایالات متحده آسیبی بزند. اسرائیل از بیش از یک سال پیش وارد نبرد دیپلماتیک چندجانبه برای ممانعت از امضای دوباره توافق هسته‌ای با ایران شده است.»

کشورهای غربی به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته ایران را به پیگیری اهداف نظامی در برنامه هسته ای این کشور متهم کرده‌اند. ایران قویاً این ادعاها را رد کرده است.

ایران تاکید می‌کند به عنوان یکی از امضاکنندگان پیمان منع گسترش سلاح‌های اتمی (ان‌پی‌تی) و عضوی از آژانس بین المللی انرژی اتمی، حق دستیابی به فناوری هسته‌ای را برای مقاصد صلح آمیز دارد. علاوه بر این، بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بارها از تاسیسات هسته‌ای ایران بازدید کرده‌اند اما هرگز مدرکی که نشان دهد برنامه صلح آمیز انرژی هسته‌ای این کشور به سمت مقاصد نظامی انحراف داشته باشد، پیدا نکرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    6 1
    مصرف داخلیه صهیونیستهاست وگرنه برجام درجهت مخالف صهیونیستهاوحمایت کامل سناتورهادرحال اجراست همانگونه که همفکران درکاخ سفیدجان گرفته اند وبه نفع فلسطین شعاردهی میکنند
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    1 5
    سفر رئیس موساد ب واشنگتن اگر بنا ب جلوگیری از توافق باشد، ساخت بمب اتمی ایران را ب جلو می اندازد. بعید است که این ادعا صحت داشته باشد. می‌تواند بیشتر برای تشکیل کشور سوم یهود در اوکراین و مبارزه با روسیه باشد. روابط نزدیک ایران و روسیه هم آمریکا را آزار میدهد و مسلما جلوگیری یا برهم زدن این روابط مورد نظر خواهد بود.
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    4 2
    توافق برجام بهترین گزینه و رویای صهیونیست هاست برای زمین گیر کردن صنعت هسته ای ایران ... این ادا و اطفار های جوهودی برای سیاه بازی و نمایش
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      0 1
      زمین گیرکردن صهیونیستها این فاشیستها
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    1 2
    آمریکا و اسقاطیل به هم اره میدن، تیشه میگیرن و به زندگی انگلی با هم ادامه میدهند و همکاری تنگاتنگی با هم دارند چون به هم نیاز دارند پس با همکاری هم و بازی پلیس خوب و پلیس خیلی بد(پلیس بد هم فرانسه هست) سعی میکنند امتیاز بیشتری بگیرند
  • DE ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    1 1
    جنگ زرگری نح نما شده و تئاتر گندیده و متعفن و فاسد صهیونیستهاست .
  • ش. AE ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 1
    فقط یک نفر توانست در اوج قدرت صهیونیست ها در اروپا آنها رو زمین گیر و از قدرت کنار بزنه و سکنه اروپا رو از وجود این اراذل پاک کنه و اون آدولف هیتلر بود درباره ایران با وجود دارا بودن رژیم کودک کش اسرائیل ۷۵ تا ۴۰۰ کلاهک هسته‌ای ایا ایران باید منتظر ناکازاکی، و هیروشیما دوم باشد ؟؟؟؟فقط بازدارندگی و قوی شدن ایران در برابر این غده سرطانی داشتن بمب اتم هست
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    1 0
    ید الله فوق ایدیهم هیچ غلطی نمی توانند بکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس