کد خبر 1415418
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
ترابی: هفته به هفته بهتر می‌شویم/ بابت عصبانیتم از داور عذرخواهی می‌کنم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه فعلا برای صبحت از قهرمانی زود است، گفت: تلاش می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه شب پس از پیروزی ۳ بر یک مقابل هوادار در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی سختی بود اما خیلی خوب توانستیم برنامه تاکتیکی آقا یحیی را اجرا کنیم و به سه امتیاز برسیم.

ترابی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید با زدن سه گل، مشکل گلزنی پرسپولیس برطرف شده است، اظهار داشت: قطعا، در روزی که خوب بودیم توانستیم سه گل بزنیم، این بازی را باید فراموش کنیم و باید تمرکزمان روی بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته ششم بگذاریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعتراض شدیدش به داور مسابقه در صحنه‌ای از بازی، خاطرنشان کرد: نباید این کار را می‌کردم و عذرخواهی می‌کنم، در آن لحظه یک لحظه عصبانی شدم و باز هم معذرت می‌خواهم.

وی درباره اینکه آمار گل نخوردن پرسپولیس در لیگ با دریافت یک گل مقابل هوادار شکست، هم اظهار داشت: عیبی ندارد، مهم برد تیم است.

ترابی درباره ادامه صدرنشینی پرسپولیس هم تصریح کرد: تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم، هنوز اول فصل است و زود است که برای قهرمانی صحبت کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولی در پایان با اشاره به کیفیت پایین چمن ورزشگاه گفت: چمن دستگردی کیفیت پارسال را نداشت، به هر حال چند تیم در این زمین تمرین و بازی می کنند اما خوشحالیم که برنده از زمین مسابقه بیرون آمدیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ارمین مهدوی مقدم IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    با سلام عاشق اقای ترابی هستم و بنظرم ایشان درست می گویند که از همین اول فصل بگوییم قهرمان می شویم اما انشالله قهرمان میشیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس