کد خبر 1415425
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
الهامی: بازیکنان هوادار ۱۰ دقیقه در زمین خوابشان بُرد

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: شروع خوبی داشتیم اما بازیکنان ما ۱۰ دقیقه در زمین خوابشان بُرد و بازی را از دست دادیم.

به گزارش مشرق، «ساکت الهامی» دوشنبه شب در نشست خبری بازی پس از پایان بازی با پرسپولیس که با شکست سه بر یک تیمش همراه بود، اظهار داشت: ابتدا از تیم داوری تشکر می‌کنم که قضاوت خوبی داشته و توانستند بازی را اداره کنند، بعد هم به پرسپولیس بابت برنده شدن تبریک می‌گویم.

وی افزود: هوادار شروع خوبی در این بازی داشت و توانست در ۱۰ دقیقه ابتدایی مسابقه نمایش قابل قبولی را به اجرا بگذارد. در ۱۰ دقیقه بعدی بازیکنان تیم ما به خواب عمیق فرو رفتند و همین ۱۰ دقیقه سرنوشت مسابقه را مشخص کرد.

سرمربی هوادار خاطرنشان کرد: دو گلی خوردیم که اصلا فکرش را نمی‌کردیم. پرسپولیس از تجربه‌اش استفاده کرد و در آن ۱۰ دقیقه گل‌هایش را به ثمر رساند.

وی در رابطه با تعویض‌هایش در این دیدار تصریح کرد: وقتی در شرایط خاصی قرار دارید و دو گل می‌خورید، تعویض می‌کنید. چیز خاصی نبود و بازیکنان همانی بودند که در دیدار قبلی به میدان رفته بودند.

الهامی تصریح کرد: استراتژی من اشتباه بود و نمی‌توانم ایرادی به بازیکنانم برای باخت بگیرم. به تیمی باختیم که چند سال در کورس قهرمانی ایران و آسیا قرار دارد.

وی تاکید کرد: مقصر شکست هوادار در این بازی من هستم. از مدیران باشگاه هوادار عذرخواهی می‌کنم، آنها من را آورده‌اند که بازیکنان اشتباه نکنند و حالا باید در بازی بعد جبران کنم.

الهامی در واکنش به این سؤال که رفتار او کنار زمین در بازی امروز متفاوت با سال گذشته بود و آیا محرومیت‌ها باعث این اتفاق شده یا موضوع دیگری، گفت: مربی رفته رفته تجربه پیدا می‌کند و هر روز برای او درس است. هر چقدر سن مربی بالا برود تجربه کسب می‌کند.

سرمربی هوادار در پایان گفت: به بازیکنان امسال ایمان دارم و از امروز تلاش خواهیم کرد تا مقابل مس رفسنجان به برتری رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آوریم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ✌ارتش سرخ✌ IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 2
    این پرسپولیس امسال واقعا حریف میطلبه با حضور ارتش سرخ کل تیم ها برای دوم و سوم شدن باید تلاش کنن چون قهرمانی برازنده پرسپولیس کبیره زنده باد پرسپولیس و پرسپولیسی
    • ffff IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      1 0
      چون وزارتخانه برای بازی های آسیایی نیست،حرفی از آسیا نمیزنید.
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      1 1
      سال قبل هم برنامه اول شدن پرسپولیس بود فقط شجاعت فرهاد معادلات شیتیل بگیران پس پرده ،دلالان و داوران منعصب به رنگ سرخ را بهم زد امسال هم برنامه همونه با فرمایشات جنابعالی هم کاملا موافقم
  • منصور IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 0
    تنها مربی که بعد از باخت از داور تشکر کرده همین مربی ساکت الهامی می باشد. فقط در مقابل پیروزی که می بازد به داور هم تبریک می گوید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس