دلخوری گل محمدی و درویش از یکدیگر شایعه است/ تیم کهکشانی نه، اما همه بازیکنان ستاره هستند

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: دلخوری سرمربی و مدیرعامل باشگاه از یکدیگر شایعه بوده و واقعیت ندارد.

به گزارش مشرق، محمد محمدی در مورد صحنه پنالتی که در بازی با هوادار علیه این تیم گرفته شد، اظهار داشت: ما هم در حین و بعد از بازی آن صحنه را دیدیم ولی به نظر من خطا بیرون از محوطه ۱۸ قدم بود. درست است؛ گل خوردیم اما مهم این است که شاکله دفاعی تیم خوب است.

وی در مورد گل محمدی روز گذشته بعد از بازی گفت می‌خواهیم جام را به پرسپولیس بازگردانیم و فکر می‌کنید این اتفاق بیفتد، گفت: ما هم به دنبال همین هستیم. مدیریت باشگاه همه در حال تلاش هستند و امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که پرسپولیس مجددا قهرمان شود.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه کار در این باشگاه سخت به نظر می‌رسد گفت: به هر حال باشگاه بزرگ دردسرهایش هم بزرگ است. از روزی که کار را در باشگاه آغاز کردم، با تمام توان جلو رفتیم و همه دست به دست هم دادیم تا بازیکنان و کادر فنی با فکر راحت‌تر در مسابقات حاضر شوند.

محمدی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس کهکشانی است، عنوان کرد: ما به این مسائل توجه نمی‌کنیم، اما از بزرگترین بازیکن تا کم سن و سال‌ترین همه ستاره هستند. من خیلی به کهکشانی اعتقاد ندارم اما معتقدم بازیکنانمان ستاره هستند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود؛ دلخوری‌هایی بین گل محمدی و درویش وجود دارد، گفت: اینها شایعه است و دلخوری وجود ندارد، خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش می‌رود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. چیزی که مهم است خوشحالی هواداران است. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا لبخند روی لب هوادار بیاوریم، چون حق‌شان است. سال گذشته هم خیلی اذیت شدند. ما سال قبل هم می‌توانستیم قهرمان شویم اما یکسری اتفاقات افتاد که نشد.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد عدم جذب کاسیانو و اینکه چطور او درخواست خانه در زعفرانیه کرده بود، عنوان کرد: این کم لطفی یک سری از هموطنان بود که به او اطلاعات می‌دادند. او ابتدا مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو را به ما پیشنهاد داد، اما با بررسی هایی که انجام دادیم دیدیم این ارقام کمتر از آن است. متاسفانه برخی ایجنت‌ها هم دنبال این بود که رقم را بالا و پایین کنند. چندین بار توافق کردیم، اما این بازیکن متعهد نبود و در نهایت هم گل محمدی هم اصلا او را نمی‌خواهیم. در کنار اینها او پرواز بیزینس کلاس برای خودش و خانواده اش می‌خواست!

وی در مورد اینکه قضیه جذب کاوه رضایی چه بود، تاکید کرد: اصلا با او مذاکره نکردیم. مدیر برنامه رضایی مدیر برنامه یکی دیگر از بازیکنان هم بود که به خاطر حل و فصل مشکلات آن به باشگاه ما می‌آمد.

محمدی در پاسخ به این سوال که خرید مهاجم رمان زیادی برد و چرا این اتفاق افتاد، گفت: از روز اولی که نقل و انتقالات آغاز شد هدفمان این بود که منطقی عمل کنیم و نمی خواستیم احساسی عمل کنیم و مثل باشگاه‌های دیگر چندین بازیکن در یک پست جذب کنیم. براساس نیاز گل محمدی جلو رفتیم و به دنبال مهاجمی بودی که کیفیت لازم را برای حضور در پرسپولیس داشته باشیم. خوشبختانه توانستیم بازیکنی را بگیریم که در لیگ ایران بی سابقه بود و از بوندس لیگا مستقیم به ایران آمد. در ادامه دیابانه را جذب کردیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد این دو مهاجم ۹۰ میلیارد برای پرسپولیس آب خورده‌اند، گفت: خوشبختانه ما شرکت بورسی هستیم و عملکردمان شفاف است و مثل آکواریوم می‌مانیم. هیچ چیز پنهان نداریم و عدد و رقم‌هایی که عنوان می‌شود خیلی کمتر از آن است. شنیدم که گفته‌اند بازیکن سه ساله ۷۰ میلیارد پول گرفته است.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد رقابت استقلال و پرسپولیس در مورد جذب بازیکنان یکدیگر عنوان کرد: قطعا این رقابت برای هواداران جذاب است و کری خوانی زیادی دارند، اما ما سعی مان این بود که منطقی در نقل و انتقالات باشیم و نیاز باشگاه باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    هوررررا . با دستمزد سرمربی جمعا میشه ۱۵۰ میلیارد بیت المال . برید حالشو ببرید .
    • محمد IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      0 0
      جالب اينجاست هر انفاقي در كشور ما رخ داد اول گفتن شايعه و دروغ است بعدأ به واقعيت تبديل شد دقيقأ مثل مبلغ قرارداد مربي بلژيكي ويلموتس كه گفته ميشد مبالغي كه از سوي رسانه ها اعلام ميشه بزرگنمايي و كذب محض است مطلبي كه هود آقاي تاج هم عنوان كرد بعد كه از ايشان سئوال كردن شما كه آن موقع اعلام كرديد دروغ است حالا چگونه شد گفت بخاطر دير كرد و جرايم و بعضي مسائل مبلغ اينگونه زياد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس