کد خبر 1415451
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۷

وقتی صحبت از رنت اتومبیل می‌شود؛ اولین نکته‌ای که به ذهن خطور می‌کند هزینه‌ای است که بابت استفاده از این خدمات باید پرداخت شود. بسیاری از افرادی که علاقمند هستند رانندگی با مدل‌های دیگر خودرو که بعضا مدرن‌تر و جدیدتر از خودروی شخصی خودشان هستند را امتحان کنند؛ از ترس هزینه‌هایی که ممکن است متحمل شوند از این اقدام صرف‌نظر می‌کنند. اما این ذهنیت کاملا غلط است؛ چرا که بسیاری از شرکت‌های کرایه اتومبیل، تعرفه‌های بسیار ارزانی دارند و امکان تست لذت رانندگی با انواع خودروها حتی از نوع خارجی و ارزان را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. این مقاله را تا انتها بخوانید تا متوجه شوید که کدامیک از خودروهای خارجی و لوکس را می‌توانید با تعرفه ارزان کرایه کرده و لذت رانندگی با آنها را تجربه کنید.

ارزانترین خودرو خارجی برای اجاره کدام است ؟

چرا باید به سراغ اجاره خودرو ارزان برویم؟

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد؛ یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث امتناع افراد از کرایه ماشین می‌شود؛ تعرفه‌های بعضا سنگینی است که برخی از موسسات کرایه اتومبیل از مشتریان خود دریافت می‌کنند. به این ترتیب اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که از رانندگی کردن با انواع مدل‌های خودرو لذت می‌برید اما از پس هزینه‌های استفاده از این خدمات بر نمی‌آیید؛ باید به سراغ اجاره خودرو ارزان بروید. در این شرایط می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای معقول، تجربه رانندگی با انواع خودروهای خارجی را به دست آوردید. زوج‌هایی که قصد برگزاری یک مراسم عروسی ساده و جمع‌وجور را دارند نیز مشتریان عمده این سرویس هستند و می‌توانند با این کار به شدت روی کاهش هزینه‌های خود تاثیرگذار باشند.

اجاره خودرو ارزان مناسب چه کسانی است؟

این سرویس بیشتر مناسب افرادی است که تمایلی ندارند برای رنت ماشین هزینه زیادی بپردازند. به عنوان مثال عروس و دامادهایی که تاکید بیشتری روی اصل مراسم دارند و بخش اعظمی از بودجه خود را صرف اجاره تالار، لباس عروس و آرایشگاه کرده‌اند؛ با اجاره خودرو ارزان می‌توانند این هزینه‌ها را جبران کنند. علاوه بر این، افرادی که برای مدت طولانی‌تر از چند روز به خودرو نیاز دارند نیز گزینه خوبی برای استفاده از این خدمت هستند.

آیا خودرو ارزان مناسب است!

فراموش نکنید که همیشه ارزان بودن به معنی بی‌کیفیت بودن خدمات نیست. گاهی این ارزانی دلیل دیگری دارد که مستقیما روی کیفیت اثرگذار نمی‌باشد. به عنوان مثال در بازار اجاره خودرو، وقتی یک مدل جدید از یک ماشین خاص عرضه می‌شود و به دست عموم می‌رسد؛ نرخ کرایه مدل قدیمی‌تر همان خودرو کاهش پیدا می‌کند. بنابراین، ارزان بودن قیمت رنت یک ماشین خاص نشانه از بی‌کیفیت بودن یا خراب بودن آن نیست.

ارزانترین خودرو خارجی برای اجاره کدام است ؟

شرایط اجاره خودرو ارزان

شرایط اجاره خودروهایی که تعرفه پایین‌تری دارند؛ تفاوتی با شرایط اجاره خودروهای لوکس‌تر ندارد. تنها نقطه تمایز بین این دو مدل از ماشین، قدرت چانه‌‎زنی بالایی است که مشتری برای اجاره مدل‌های ارزان‌تر دارد. در واقع اگر به سراغ مدل‌های ارزان بروید؛ می‌توانید بیشتر در مورد شرایط و مدارکی که شرکت از شما بابت ضمانت درخواست می‌کند چانه بزنید و با رسیدن به یک توافق دو طرفه، بر اساس قوانین داخلی عمل نکنید.

پورشه باکستر

پورشه باکستر تقریبا قدرتمندترین موتور 2 لیتری را بین تمام گزینه‌هایی که در این پست به شما معرفی کرده‌ایم دارد. این موتور با وجود 300 اسب بخار قدرت، کمتر از 5 ثانیه زمان نیاز دارد تا سرعت اتومبیل را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند. این کوپه زیبا و قدرت را می‌توانید با پرداخت روزانه حدودا 3 میلیون تومان از اکثر موسسات کرایه اتومبیل رنت کنید و لذت رانندگی با یک خودروی سوپراسپرت را تجربه کنید.

بنز C200

C200 مانند اغلب مدل‌های سری C کمپانی مرسدس بنز، موتور کم حجم و کم مصرفی دارد. ظرفیت پیشرانه این سواری شیک و مجلل، 1.8 لیتر است و توان تولید 184 اسب بخار قدرت را دارد. در مقایسه با موتور کم حجم، شتاب C200 معقول و منطقی به نظر می‌رسد. این خودرو برای رسید به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به 7.8 ثانیه زمان نیاز خواهد داشت. اکثر شرکت‌ها این مدل خودرو را با تعرفه روزانه تقریبا 2 میلیون تومان به مشتریان خود اجاره می‌دهند.

بنز E350

اگر دنبال یک بنز قدرتمندتر از C200 هستید؛ باید به سراغ مدل‌های سری E به خصوص E350 بروید. این ماشین مجهز به یک موتور 3.5 لیتری است که قدرتی معادل 306 اسب بخار تولید می‌کند. E350 با وجود وزن سنگین و حجم زیاد بدنه، قادر است در عرض 6.3 ثانیه، به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و از این نظر شتاب فوق‌العاده‌ای دارد. تعرفه اجاره این خودرو کمی گران‌تر از مدل C200 است و باید روزانه چیزی نزدیک به 3 میلیون تومان برای آن در نظر بگیرید.

BMW Z4

در لیستی که به عنوان خودروهای ارزان قیمت اجاره‌ای در این پست به شما معرفی کرده‌ایم؛ Z4 ارزان‌ترین کوپه است. این خودرو با یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ مجهز شده که قدرت آن در مقایسه با مصرف سوخت و شتابش منطقی به نظر می‌رسد. موتور BMW Z4 بیش از 180 اسب بخار قدرت داشته و قادر است سرعت اتومبیل را در عرض 6.9 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت برساند. نرخ کرایه روزانه این کوپه زیبا و بسیار مدرن فقط روزانه نزدیک به 2.5 میلیون تومان است.

BMW 528i

اگر در بین تولیدات کمپانی معروف BMW به دنبال یک سدان قدرتمند و جادار می‌گردید که نرخ کرایه ارزانی نیز داشته باشد؛ باید به سراغ مدل 528i بروید. علی‌رغم اینکه موتور نصب شده روی این سری، 2 لیتری است؛ اما قدرت 241 اسب بخاری و شتاب صفر تا 100 حدودا 6.2 ثانیه‌ای آن، این خودرو را به یکی از بهترین گزینه‌ها در لیست خودروهای ارزان اجاره‌ای تبدیل کرده است. برای اجاره روزانه این ماشین فقط کافیست روزانه حدودا 3 میلیون تومان پرداخت کنید.

لندکروز

تنها شاسی بلند قدرتمند این لیست، یکی از محبوب‌ترین محصول کمپانی تویوتا است. لندکروز مجهز به یک موتور 4 لیتری 6 سیلندر است که بیش از 270 اسب بخار قدرت دارد. البته از شتاب اولیه 11 ثانیه‌ای این مدل تویوتا نمی‌توان به عنوان نقطه قوت آن یاد کرد؛ اما سواری راحت و امکان رانندگی در جاده‌های ناهموار کوهستانی به لطف موتور قدرتمند، یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت این خودرو است. برای اجاره لندکروز باید روزانه حدودا 3.5 میلیون تومان هزینه در نظر بگیرید.

کیا اپتیما

ارزان‌ترین خودرویی که می‌توانید روزانه با پرداخت حدودا 1.5 میلیون تومان آن را رنت کنید؛ همین کیا اپتیما است. کیا روی این مدل از سدان‌های خود یک موتور 2.4 لیتری نصب کرده است که حدودا 180 اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا 100 کیلومتر آن کمتر از 10 ثانیه است.

اجاره خودرو ارزان با سورنا سیر!

سورنا سیر یکی از بهترین شرکت های رنت ماشین است که انواع خودروهای خارجی را کرایه می دهد که شما می توانید تنوع محصولات را از (ejarekhodrosorena.com) مشاهده کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید و خدمات متنوعی را ارئه می دهد و برای انتخاب مناسب می توانید از کارشناسان آنها مشاوره رایگان بگیرید و برای ارتباط می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

آدرس: جردن – کوچه آناهیتا – پلاک ۲۲ – واحد ۷

تلفن: ۸۸۷۸۵۷۰۴ - ۰۲۱

سایت: https://ejarekhodrosorena.com


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس