کد خبر 1415709
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
گاز پروم شرط از سرگیری انتقال گاز به اروپا را اعلام کرد

شرکت روسی گاز پروم می گوید تا زمان رفع کامل نقایص خطوط لوله، کار انتقال گاز به اروپا به جریان نمی افتد.

به گزارش مشرق، شرکت گاز پروم روسیه شرایط از سرگیری انتقال گاز به اروپا را اعلام کرد.

در حالیکه شرکت گاز پروم روسیه از روز جمعه صادرات گاز به اروپا را به طور کامل قطع کرده است، «ویتالی مارکلوف» معاون مدیرعامل این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که تا زمانی که شرکت زیمنس انرژی (ENR۱n.DE) تجهیزات معیوب خط لوله نورد استریم ۱ را تعمیر نکند، انتقال گاز از طریق بزرگترین خط لوله گاز طبیعی روسیه به اروپا کار خود را از سر نخواهد گرفت.

در حالیکه اروپا با بحران بی سابقه ای انرژی روبرو است، این مقام شرکت گاز پروم در حاشیه مجمع اقتصادی شرق در بندر ولادی وستوک روسیه به خبرنگاران گفت که شما باید از شرکت زیمنس بپرسید. آنها ابتدا باید تجهیزات را تعمیر کنند.

شرکت گاز پروم روسیه روز جمعه اعلام کرد در پی بروز نشتی در خط لوله نورد استریم یک، صادرات گاز از طریق این خط، که از اصلی ترین خطوط انتقال گاز است، به اروپا به صورت کامل قطع شد. طبق اعلام این شرکت روسی؛ توقف جریان گاز به اروپا از طریق خط لوله نورد استریم یک، تا زمان رفع کامل نقص عملکرد تجهیزات متوقف می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    1 4
    روسیه، عین زبان اروپاییها و غربیها، توپ رو انداخته توی زمین خودشون! این یعنی بفهمید غربیها، زبان نفاق یعنی چی که 400 ساله کوبیدید توی سر مستضعفین.
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    حالا کی درست میشه؟؟؟!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس