کد خبر 1416571
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کی‌روش هیچ کمکی به فوتبال ایران نمی‌کند/ برخورد زننده با اسکوچیچ

کارشناس فوتبال ایران بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی فوتبال را غیر قابل قبول توصیف کرد و گفت: اگر قرار بود این مربی کمکی به تیم ملی و فوتبال ایران کند در هشت سال انجام داده بود.

به گزارش مشرق، فرزاد آشوبی بازگشت کارلوس کی روش به فوتبال ایران را بی فایده توصیف کرد و گفت: کاملاً با این اتفاق مخالفم! با صراحت می‌گویم کی روش دیگر کاری برای فوتبال ما نمی‌تواند انجام دهد. او در هشت سالی که بود تمام توان خود را گذاشت. من درک نمی‌کنم چرا باید دوباره به او فرصت داده می‌شد تا برگردد.

کارشناس فوتبال ایران درباره جدایی دراگان اسکوچیچ افزود: من تصمیم گیرنده نیستم اما به عنوان یک ایرانی می‌توانم بگویم نحوه خداحافظی با او زننده بود. اگر قرار بر این تصمیم بود باید خیلی مناسب‌تر با او برخورد می‌شد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: من متوجه نمی‌شوم یک مدیر پس از یک هفته می‌تواند تصمیم به این بزرگی را بگیرد. به هر حال هیچ اتفاق زیبایی رخ نداد و همه چیز به بدترین شکل ممکن رقم خورده است.

او انتقادات خود نسبت به بازگشت کارلوس کی روش را اینگونه ادامه داد: اگر قرار بود مربی دیگری بیاید واقعاً افراد زیادی بودند که آرزو می‌کنند روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ بنشینند. من اصلاً احساس خوبی به این تغییر ندارم.

آشوبی راجع به احتمال تغییر در لیست بازیکنان بخصوص افرادی که از کی روش در این چند سال تندترین انتقادات را می‌کردند، گفت: واقعاً دیگر چیزی بعید نیست اما من زمانی را نمی‌بینم که کسی بخواهد دست به این کارها بزند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: به هر حال الان کی روش سرمربی شده است. باید از تیم ملی ایران هر نوع حمایتی را کرد. بازیکنان تیم ملی قطعاً برای اعتلای اسم ایران در جام جهانی بازی خواهند کرد و مهم‌ترین اصل حمایت همیشگی از این بازیکنان است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حق گو IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    5 4
    خدا در جام جهانی از ایران انتقام خواهد گرفت با توکل و به امید بخدا با تحقیر تیم فوتبال ایران در جام جهانی انتقام بی احترامی به اسکوچیچ گرفته خواهد شد
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      2 1
      اسکوچیچ برحق بود اما لااقل یک ایرانی سرمربی میشد بهتر بود شاید یکبار دیگر با یک مربی ایرانی امریکا رو ببریم
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      0 0
      برای تحقیر تیم ملی ایران به خدا امید و توکل داری؟ خدا شفات بده‌
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    2 0
    این اهالی پرسپولیس از سر جهل و عناد جایگاه و وجهه تیم ملی در دو جام جهانی قبلی را نادیده می گیرند. تیم ما که نمی تواند قهرمان شود حداقل آبرومندانه بازی کند همین. شما پرسپولیسی ها می خواهید این را هم از تیم ملی بگیرید؟ خدا وکیلی تیم خودتان (پرسپولیس) باشد راضی می شوید با یک مربی ضعیف به لیگ یا آسیا برود؟ می گویند زمانی که تیم وضع بدی داشت هیچ کس سرمربیگری آن را نپذیرفت جز اسکوچیچ. واقعا اینطور است؟ یعنی هیچ مربی داخلی یا خارجی حاضر نبود در آن زمان سرمربی تیم ملی شود؟ از طرفداری اسکوچیچ چی عایدتان می شود جز تضعیف تیم ملی مملکتان؟ طوری حرف می زنند انگار اسکوچیچ بچه یتیم است.
  • GB ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    1 0
    اینها دردشون کیروش هستش وگرنه با آمدن مربی ایرانی برکناری اسکوچیچ ایرادی نداشت، و جالبه میگه با مربی ایرانی امریکا رو میبردیم، جوک مسخره ای بود و معلومه که طرف خوابه و از فوتبال دنیا بی خبر!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس