اربعین

رئیس ستاد اربعین با بیان اینکه خودروهای شخصی اجازه عبور به سمت مرزهای غربی را ندارند، گفت: خواهش می‌کنم مردم به مرز مراجعه نکنند.

به گزارش مشرق، مجید میراحمدی رئیس ستاد اربعین در گفت‌و گویی تلویزیونی در مورد شرایط حاکم بر جاده‌های مرزی اظهار داشت: اعمال محدودیت برای مرزهای غربی همچنان به طور جدی ادامه دارد و چشم‌اندازی روشنی برای تغییر در این تصمیم آن قائل نیستیم و هرچه زمان می‌گذرد شرایط سخت تر می‌شود.

وی افزود: تاکید ما بر این است که مردم از سفر معنوی زیارت اربعین منصرف شوند. تغییری در وضعیت مرزها شاهد نیستیم و برای آن چشم‌اندازی هم وجود ندارد.

میراحمدی با اشاره به اینکه اتوبوس‌های مسافربری بلیط فروشی ندارند، گفت: پلیس راهور کسانی که با خودروهای شخصی به سمت جاده‌های مرزی حرکت می‌کنند را متوقف کرده است و موجب شده ترافیک‌های سنگین به وجود بیاید که این مسئله برای خودروهای امدادی و اتوبوس‌هایی که می خواهند زائران را به شهرها بازگردانند مشکلاتی ایجاد می‌کند.

وی افزود: خواهش می‌کنم مردم به مرز مراجعه نکنند؛ چراکه این اتفاق موجب آزار کسانی ‌می شود که در راه بازگشت به شهرهایشان هستند.

میراحمدی با اشاره به اینکه پلیس راهور محدودیت‌های جاده‌ای به سمت شهرهایی که در انتهای آنها پایانه های مرزی قرار دارد را برقرار کرده و به خودروها اجازه عبور داده نمی‌شود، گفت: تنها راه حل همراهی مردم و به تاخیر یا تعویق انداختن این سفر معنوی است.

رئیس ستاد اربعین با بیان اینکه اتوبوس‌ها مطلقا بلیط فروشی ندارند، خاطرنشان کرد: برخی از کسانی که در تصاویر مشاهده می‌شود که در راه هستند، در جاده‌ها بودند و خودشان را به مرز رسانده بودند که ما تلاش می‌کنیم با همکاری طرف عراقی شرایط را برای عبور کسانی که به پایانه‌های مرزی رسیده‌اند فراهم کنیم. شرایط با همه تلاش‌ها به گونه‌ای است که توصیه می‌کنیم کسی به مرز مراجعه نکند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس