عطایی جسارت شنیدن انتقادات سازنده را دارد/ با مربی خارجی اوضاع تیم ملی بهتر از الان نبود

کارشناس والیبال ایران گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در جلسه هیئت رئیسه رخ داد پیشنهاد عطایی مبنی بر تشکیل کمیته فنی بود. او ثابت کرد انتقادپذیر است و جسارت شنیدن انتقادات را دارد.

به گزارش مشرق، مصطفی کارخانه در گفت‌وگویی در خصوص جلسه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال که روز گذشته (دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه، گزارش عملکرد تیم‌های ملی والیبال در همه رده‌های سنی ارائه شد. بهروز عطایی که هم که در این جلسه حضور داشت در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال در این یکسالی که وی سرمربیگری آن را بر عهده داشت صحبت کرد و اعضای هیئت رئیسه از وضعیت تیم ملی آگاهی پیدا کردند.

وی افزود: یکی از اتفاقات خوبی که در جلسه هیئت رئیسه رخ داد پیشنهاد عطایی بود. او با این پیشنهاد ثابت کرد انتقادپذیر است و جسارت شنیدن انتقادات را دارد. عطایی پیشنهاد داد جلسه‌ کمیته فنی با حضور اهالی فن و کارشناسان برگزار شود تا هر کسی انتقاد سازنده‌ای برای پیشرفت تیم ملی والیبال دارد ارائه کند.

کارشناس والیبال ایران با اشاره به اینکه تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها نتیجه عالی کسب کرد، گفت: فراموش نکنیم در لیگ ملت‌ها بدون حضور نسل طلایی شرکت کردیم. در مسابقات جهانی هم مرحله گروهی اهمیت زیادی داشت که خوشبختانه صعود کردیم؛ اما در مرحله یک هشتم نهایی بدشانس بودیم و با تیم بزرگی روبرو شدیم. برزیل تیم بسیار قدرتمندی است که سوم مسابقات جهانی شد.

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال تصریح کرد: قطعا آینده تیم ملی والیبال با عطایی درخشان است. هر مربی ایرانی دیگر هم هدایت تیم ملی را بر عهده داشت من حمایت می‌کردم. البته تیم ملی نقاط ضعفی هم دارد که باید آنها را مورد بررسی قرار داد و قطعا عطایی به این نقاط ضعف اشراف دارد.

کارخانه در خصوص اینکه برخی تلاش می‌کنند پای مربیان خارجی را یکبار دیگر به  تیم ملی باز کنند، گفت: فدراسیون والیبال حمایت خود را از عطایی اعلام کرد. اگر برخی دنبال مربی خارجی هستند شاید منفعتی در این خصوص دارند. باید شرایطی فراهم کنیم تا کادرفنی تیم ملی با دلگرمی بیشتر به کارش بپردازد. قبلا هم با مربیان خارجی و نسل پیشین تیم ملی نتایج بهتر از الان کسب نکرده بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مسابقات قهرمانی جهان فشار مسابقات خیلی بود. پیشنهادی که می‌توانم در خصوص تیم ملی بدهم تقویت کادرفنی این تیم است. باید نفراتی در کنار عطایی قرار بگیرند که به سرمربی تیم ملی کمک کنند. ضمن اینکه از لحاظ روحی مقابل برزیل به مشکل خوردیم و باور نداشتیم می‌توانیم برزیل را شکست دهیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    1 0
    سقف والیباال ایران همینه- مربی خارجی و داخلی میتونن روی سقف حرکت بکنن ولی بدون شک مربی فعلی به پایین سقف هم خواهد اومد
  • علی GB ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    0 0
    من نمی دونم بدون سرمایه گذاری واقعی در تیم های پایه و رسیدگی به بازیکنان محلات و جوانان و نوجوانان چه انتظاری باید از تیم ملی باید داشت؟!مربی داخلی یا خارجی از کجاباید بازیکن شش دنگ بیاره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس