کد خبر 1419555
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
انتقاد مربی تیم ملی والیبال از موسوی

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مگر می‌شود یک روز قبل از اعزام تیم ملی، کاپیتان تیم آن صحبت‌ها را انجام دهد و بعد هم بگوییم که این مسئله تاثیری در روحیه تیم ملی نداشته است؟

به گزارش مشرق، عظیم جزیده در گفت‌وگویی در خصوص اینکه در فصل آینده لیگ برتر والیبال هدایت هیچ تیمی را بر عهده ندارد، اظهار داشت: به هر حال قسمت نبود که با تیمی به توافق برسم؛ اما چند روز دیگر به ترکیه می روم و بازی‌های لیگ این کشور را تماشا خواهم کرد. من هیچ وقت از والیبال دور نیستم و همیشه تلاش می‌کنم خودم را به‌روز نگه دارم.

وی درباره اینکه از همراهی تیم ملی والیبال در مسابقات جهانی بازماند، گفت: به خاطر مسائل مالی نشد به مسابقات جهانی بروم و مشکلی هم بابت این موضوع ندارم.

جزیده درباره عملکرد تیم ملی والیبال در رقابت‌های قهرمانی جهان، عنوان کرد: رقابت‌های قهرمانی جهان را با برد شروع کردیم و آرژانتین که واقعا تیم قدرتمندی محسوب می‌شود را مغلوب کردیم. در روز بدمان هم مصر را شکست دادیم و مقابل هلند مغلوب شدیم. مقابل هلند خوب نبودیم و روزمان نبود؛ اما این مسئله برای همه تیم‌ها رخ می‌دهد. به نظر من مهمترین مشکل تیم ملی در قهرمانی جهان، بحث روحی و روانی بود که نسبت به لیگ ملت‌ها افت کرده بود.

وی در مورد اینکه کناره‌گیری موسوی از بازی در تیم ملی چقدر در این موضوع تاثیر داشت، عنوان کرد: قطعا تاثیر داشت. اگر کم و کاستی هم وجود دارد کاپیتان تیم نباید اجازه می‌داد این مسائل پررنگ نشان داده شود. می‌شد پس از پایان مسابقات انتقاد کرد؛ نه این که یک روز قبل از اعزام انتقاد کنیم و در نهایت هم بگوییم ما نیستیم. این موضوع تمرکز تیم ملی را به هم زد. البته اسماعیل نژاد هم انتظارات را برآورد نکرد به نظر من مشکل سربازی این بازیکن در عملکردش تاثیرگذار بود. این مسائل باعث به هم خوردن تمرکز می شود.

مربی تیم ملی والیبال با انتقاد از برخی منتقدان گفت: متاسفانه برخی کارشناسان و مربیان دنبال این بودند که شرایط تیم ملی را اسفناک نشان دهند. فرانسه قهرمان لیگ ملت‌ها شد؛ اما در قهرمان جهان جزو چهار تیم هم نبود. آرژانتین هم با همه بازیکنان قدیمی‌اش نتوانست صعود کنند.

وی ادامه داد: تیمی که ۱۲ سال با یکسری بازیکن ثابت بازی کرده طبیعی است که وقتی ترکیبش تغییر کند دچار نوسان می‌شود. در حال حاضر بازیکنانی در تیم ملی حضور دارند که واقعا آینده‌دار هستند و این اتفاق کمی نیست. در این مدت بی‌اخلاقی‌هایی صورت گرفت و ناجوانمردانه به تیم ملی تاختند. کسانی که مدام از تیم ملی ایراد گرفتند نمی‌خواهند مربی ایرانی موفق باشد.

جزیده در پایان گفت: از همان ابتدا قرار بر این شد که هدف نهایی موفقیت در المپیک پاریس باشد؛ اما عده‌ای مدام دنبال حرف و حدیث هستند. این افراد برای عدم نتیجه گیری تیم ملی برنامه‌ریزی کرده بودند. اگر نیت آنها خیر بود در حین مسابقات از تیم ملی مغرضانه انتقاد نمی‌کردند. من همیشه منافع ملی را مدنظر قرار دادم و اگر با تیم ملی به مسابقات جهانی نرفتم نباید ناراحت بشوم. اینکه تا وقتی خودمان هستیم همه چیز گل و بلبل است و وقتی نباشیم از هر چیزی ایراد بگیریم جوانمردانه نیست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر رضائی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    کاملا درست و به جاست این انتقاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس