استعفای زاهدی‌وفا تکذیب شد/ معرفی‌نامه وزیر پیشنهادی ۲۹ شهریور اعلام وصول می‌شود

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب استعفای وزیر پیشنهادی تعاون،کار،رفاه اجتماعی گفت: نامه معرفی زاهدی وفا ۲۹ شهریور در صحن علنی مجلس اعلام وصول خواهد شد.

به گزارش مشرق، احمد امیرآبادی برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر عودت نامه معرفی زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون،کار، رفاه اجتماعی و استعفای زاهدی وفا را تکذیب کرد و گفت:  ۲۹ شهریور ماه معرفی نامه زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس اعلام وصول خواهد شد و مجلس بعد از یک هفته کاری جلسه رای اعتماد را برگزار می‌کند. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زاهدی وفا در طول مدت سرپرستی اش در وزارت تعاون کمتر با مجلس ارتباط برقرار کرد تا اخلاق‌مداری خود را نشان دهد و رئیس جمهور را در معذورات اخلاقی برای معرفی اش به عنوان وزیر پیشنهادی قرار ندهد. 

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی تعاون، کار، رفاه اجتماعی پس از معرفی به مجلس تعامل و ارتباط خود را با نمایندگان آغاز کرده و در مجامع برخی استان‌ها حضور یافته است. 

وی با تاکید بر اینکه اقبال خوبی در بین نمایندگان مجلس برای رای اعتماد به زاهدی وفا وجود دارد، گفت: زاهدی وفا در طول سرپرستی‌اش بر وزارت تعاون این وزارتخانه را به دور از حاشیه های سیاسی و با مدیریت علمی، منطقی و عقلانی اداره کرد.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی زاهدی وفا را نیرویی ارزشی باسابقه ایثارگری وجانبازی خواند وگفت: او امتحان خود را در دوران دفاع مقدس برای دفاع از مملکت وناموس ملت در روزهای سخت پس داده است

وی در خصوص برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر دوتابعیتی بودن فرزندان زاهدی وفا گفت: این موضوع را مورد بررسی قرار دادم همسر و فرزندان وزیر پیشنهادی، تابعیت هیچ کشور را ندارند. 

امیرآبادی اظهار داشت: طبق آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی کمیسیون‌های تخصصی باید ابعاد مختلف سوابق علمی و اجرایی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی را مورد بررسی قرار دهند  از جمله این ابعاد می تواند استعلام از دستگاه های امنیتی باشد. 

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد تغییر و تحول در این وزارتخانه برنامه دارد و این برنامه را به مجلس ارائه خواهد داد. 

امیرآبادی اظهار داشت: سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون تخصصی حضور خواهد یافت و برنامه های خود را به نمایندگان ارائه می‌کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    3 0
    بچه هاش تابعیت کانادا دارن
    • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      0 0
      تکذیب شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس