کد خبر 1418116
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
اصولی: «استیلی» ۲ماه پیش اسکوچیچ را فاقد صلاحیت دانست و حالا اشک در چشمانش جمع می‌شود؟

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: حمید استیلی هم جزو کسانی بود که دو ماه پیش نامه زد که اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی صلاحیت ندارد؛ چرا در آن برهه احساساتی نشد؟َ!

به گزارش مشرق، احسان اصولی چهارشنبه شب در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در مورد استعفای حمید استیلی اظهار داشت: او استعفایش را به صورت شفاهی ارائه داد و در حال حاضر هم در اردو حضور ندارد و در تمرین امروز هم غایب بود. با توجه به صحبت‌های روز قبل او، وضعیت سرپرستی به زودی تعیین و تکلیف می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است پرونده اسکوچیچ دردسری برای فدراسیون ایجاد کند یا خیر، گفت: آنچه ما در هیئت رییسه صورت جلسه کردیم، بابت همین اتفاقات بود. فدراسیون با او به توافق رسید. مهدی محمدنبی(نایب رئیس فدراسیون) هم مسئولیت مذاکرات را به عهده گرفت. نهایتا هم طبق گزارشی که به هیئت رییسه رسیده، با او توافق کردیم. نگاه حرفه‌ای به مباحث حلقه مفقوده فوتبال ما است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا تمام حقوق اسکوچیچ طبق قرارداد پرداخت شده یا خیر، گفت: درباره این موضوعات، نقشه راهی وجود دارد. قرارداد اسکوچیچ ریالی بوده اما او بخشی از پولش را ارزی می‌خواست. این راه در حال طی شدن است. او توافق کرده و بر اساس آن پیش می‌رویم.

اصولی تاکید کرد: باید از اسکوچیچ تشکر کنیم چرا که او زحمات زیادی برای تیم ملی کشید. طبق روابطی که با اسکوچیچ داشتیم بسیار انسان حرفه‌ای است. عده‌ای گفتند اشک در چشمانش جمع شد اما یک مربی حرفه‌ای می‌داند که برای یک رویداد مهم نمی توان بر اساس اشک در چشمان یک نفر تصمیم گرفت.

وی در واکنش به صحبت‌های حمید استیلی گفت: برخی دوستان فضا را احساسی کردند و هیئت رئیسه و مجموعه فدراسیون فوتبال و هیئت‌های استانی را زیر سوال بردند. این رفتارها شایسته نیست. نمی‌شود سیاست یک بام و دو هوا داشت. این همان هیئت‌رئیسه ایست که دوستان را منصوب کرد اما می‌آیند و می‌گویند هیئت‌رئیسه مطلع نیست. متاسفانه حمید استیلی بارها این صحبت‌ها را تکرار کرد. ما بر اساس اصول حرفه‌ای تصمیم گرفتیم.

وی افزود: اسکوچیچ شخصا مقابل این اتفاقات حرفه‌ای رفتار کرد و به مسائل آگاه بود. جالب است استیلی و کمیته فنی دو، سه ماه پیش در مورد تغییر سرمربی نامه نوشته و خلاف عرف، آن را رسانه‌ای کرده و اسکوچیچ را فاقد صلاحیت دانستند. آنجا چرا اشک در چشمانشان جمع نشد؟!

وی در مورد اینکه پیش از این گفته بود اجازه تفرقه را نمی‌دهد، گفت: نظر کمیته فنی مشورتی است و اعضا قبل از اینکه نظرشان را اعلام کنند باید این نظر را به هیئت رئیسه بدهند. اگر قرار به اعلام باشد، هیئت رئیسه باید آن را اعلام کند. متاسفانه کسانی که مخالف اسکوچیچ بودند حالا حامی او شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    0 0
    نه بابا !
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    0 0
    بزرگترین لطف این بود که استیلی از تیم ملی رفت، هر جایی بوده فقط و فقط گند زده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس