کد خبر 1418376
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
استیلی هم رای به برکناری اسکوچیچ داد/ «دایی» گفت نمی‌آیم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: نظر کمیته فنی فدراسیون و حتی حمید استیلی این بود که دراگان اسکوچیچ برکنار بشود.

به گزارش مشرق، جنجال و ابهامات در خصوص نیمکت تیم ملی فوتبال ایران سرانجام با ریاست مهدی تاج در فدراسیون فوتبال به پایان رسید. تاج یک هفته بعد از آغاز به کارش در فدراسیون، دراگان اسکوچیچ را برکنار کرد و کارلوس کی روش را به جای او به نیمکت تیم ملی بازگرداند.

اسکوچیچ بعد از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی، جایگاه متزلزلی روی نیمکت این تیم داشت و بعد از اختلاف و دو دستگی بازیکنان در حمایت و عدم حمایت از او، به طور کلی روزهای سختی را تجربه کرد.

کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مقطعی حتی رای به برکناری اسکوچیچ داد اما فدراسیون بعد از چند روز این مربی را ابقا کرد تا به کارش ادامه بدهد اما این پایان کار نبود و با انتخابات اخیر فدراسیون، اسکوچیچ در نهایت نیمکت تیم ملی را در آستانه جام جهانی از دست داد.

خداداد افشاریان یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص ابهاماتی که نسبت به نظر کمیته فنی و مدیران فدراسیون در زمان سرپرستی میرشاد ماجدی برای اسکوچیچ وجود داشت، گفت: کمیته فنی فدراسیون روز اول که بحث تعویض اسکوچیچ بود، حتی آقای استیلی نظرشان این بود که اسکوچیچ با آن با رفتارهای مدیریتی عوض بشود ولی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از مشورت به جمعبندی رسید که شاید برکناری اسکوچیچ بار مالی داشته باشد و شاید مربی که اعلام کردند یعنی کارلوس کی روش به توافق نرسیم. حتی گزینه ایرانی ما علی دایی بود که گفت نمی‌توانم در این دوره به تیم ملی کمک کنم. برای همین خروجی هیات رئیسه ماندن اسکوچیچ بود.

سرپرست فدراسیون فوتبال در واکنش به مذاکراتش با علی دایی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی، این بحث را تکذیب کرد و گفت: من با هیچکس مذاکره نکردم. اگر به شما زنگ بزنم حالتان را بپرسم فردا مدیر رسانه‌ای تیم ملی هستید؟ یک سلام در حد ۲۰ ثانیه هم نشده، نتیجه اش این شده بیا مربی بشو؟

ماجدی درباره اینکه خداداد افشاریان عضو هیات رئیسه مذاکره با دایی برای تیم ملی را تایید کرده است، اظهار کرد: او گفت "ماجدی صحبت کرده است". نمی‌دانست من چه صحبتی کرده‌ام!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس