کد خبر 1418323
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
عملیات موفق فلسطینی ها در شهرک صهیونیست نشین کرانه باختری

منابع عبری زبان از وقوع عملیات تیراندازی در شهرک کرمل در جنوب الخلیل خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع عبری زبان از وقوع عملیات تیراندازی در شهرک کرمل در جنوب الخلیل خبر دادند.

به گفته این منابع، تیراندازی در این شهرکد در ساعات آخر پنجشنبه بی‌وقفه ادامه داشته و در همان دقایق نخست برخی منابع غیررسمی هدف قرار گرفتن یک صهیونیست و زخمی شدن او را تائید کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که در پی حادثه تیراندازی در شهرک کرمل، یک نفر کشته شده اما ظاهراً مجری عملیات نیست، بلکه یکی از صهیونیست‌های ساکن این شهرک است و مجری عملیات همچنان آزاد است.

خبر کشته شدن یک صهیونیست در شهرک کرمل تا در ساعات اولیه از سوی منابع رسمی تأیید نشد.

در عین حال ارتش رژیم صهیونیستی تمامی ورودی‌های شهرک کرمل را بسته و از صهیونیست‌ها خواسته فعلاً از خانه خارج نشوند.

همچنین نیروهای امنیتی اسرائیلی در شهرک کرمل به حالت آماده‌باش درآمده و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی در ورودی‌های این شهرک مستقر شدند.

از سوی دیگر منابع عبری زبان اعلام کردند که مجری عملیات کرمل با استفاده از نردبان وارد این شهرک نشده، بلکه بالای دیوار امنیتی رفته و از آنجا به سمت مدرسه دینی شهرک‌نشینان که در نزدیکی این دیوار واقع شده، تیراندازی کرده است.

منابع عبری علاوه بر این اعلام کردند که مجری عملیات تیراندازی در شهرک کرمل به سمت یک دستگاه خودروی اسرائیلی هم تیراندازی کرده است.

«تال لیو رام» روزنامه‌نگار سرشناس اسرائیلی درباره عملیات کرمل گفت: برآوردها تا این لحظه حاکی از آن است که تیراندازی در شهرک کرمل از خارج از این شهرک انجام گرفته نه داخل شهرک. هیچ نشانه‌ای وجود ندارد مبنی بر اینکه مجری عملیات وارد شهرک شده باشد و هیچ فرد مسلحی در هیچ مرحله‌ای از این عملیات در داخل شهرک رؤیت نشده است. برآوردهای مختلفی ارائه شده که حکایت از آن دارد که یک فرد مسلح از یکی از روستاهای نزدیک شهرک کرمل خود را به این منطقه رسانده و از بالای دیوار امنیتی اقدام به تیراندازی کرده و شاید هم تیراندازی از داخل خودرویی در حال عبور انجام شده باشد. با این حال، تا این لحظه جزئیات دقیق این عملیات مشخص نشده است.

در ادامه منابع عبری زبان اعلام کردند که ظاهراً تیراندازی در شهرک کرمل در دو نقطه مختلف انجام گرفته است. به گفته این منابع، یک بار مدرسه دینی یهودیان در داخل شهرک کرمل هدف تیراندازی قرار گرفته و بار دوم نیز به سمت نیروهای امنیتی در شمال این شهرک تیراندازی شده است و هنوز محل حضور مجری عملیات شناسایی نشده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس