کد خبر 1418524
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
دعوت آمریکایی‌ها از ایران برای حضور در جام جهانی کشتی آزاد

آمریکایی‌ها به صورت رسمی از ایران دعوت کردند تا میزبان آزادکاران کشورمان در رقابت‌های جام جهانی باشند.

به گزارش مشرق، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان، با اشاره به دعوت آمریکایی‌ها از ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲، گفت: آمریکایی‌ها باید به همه اعضای تیم ویزا بدهند و اعلام کردم اگر حتی به یک نفر ویزا ندهند، ما در جام جهانی شرکت نمی‌کنیم. ما نباید سه ساعت در صف سه کیلومتری سفارت بایستیم. تیم من در صف نمی‌ایستد، تعارف هم نداریم.

دبیر گفت: زمانی بحث ویزای شخصی است و مشکلی وجود ندارد، اما اینکه از ما دعوت کنند فرق می‌کند. نه آمریکا، بلکه هیچ کشوری نباید این کار را انجام دهد. ما هر زمان آمریکا را دعوت کردیم به آن‌ها احترام گذاشتیم. برای ما احترام و دریافت ویزا مهم است، این موارد را اعلام کردم چرا که جنگ اول به از صلح آخر است.

دبیر در پایان با بیان اینکه، آمریکایی‌ها ۸۰۰ هزار دلار به اتحادیه جهانی پول دادند تا میزبانی جام‌های جهانی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ را بگیرند، گفت: ما اگر بیشتر پول می‌دادیم، میزبان می‌شدیم. البته برای آینده میزبانی می‌گیریم. آمریکایی‌ها برای آنکه این هزینه‌ای که کردند را جبران کنند، احتیاج دارند تیم ایران هم برود چرا که با حضور تیم ایران، ایرانی‌ها می‌آیند و چند برابر این پول را درمی‌آورند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    0 0
    دمشم گرم
  • مهدی اسدی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    0 0
    سلام : آفرین بر آقای دبیر _ این اقدام محکم‌ و شحاعانه می تواند عزت پاسپورت ایرانی را در امریکا بر گرداند و موجب عزت و افتخار ایران و ایرانی باشد .
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    0 0
    به جای حاشیه اقای دبیر از کشتی بکش بیرون یزدانی رو هم نابود کردی همه جوره به آمریکا می بازی بعد قبولشون هم نداری حداقل برو از شون یاد بگیر خجالت بکشید از این همه جوون و تماشاچی
  • DE ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 0
    جناب دبیر با این تیمی که ساختی نرویم سنگین تر هستیم
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 0
    شرط میذاشتین یه گرین کارتم خدمت هر کدومتون بدن تا منبعد به زحمت نیفتین. شما دلشو داشتی با توجه به رفتار قبلی شون دعوت کذایی رو رد میکردی، نه که با دست پس بزنی با پا پیش بکشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس