کد خبر 1418791
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲
اوکراین

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور حملات گسترده‌ای را علیه مواضع نظامیان رژیم کی‌یف، در بخش‌های مختلفی از اوکراین انجام داده‌اند.

به گزارش مشرق، بعد از گزارش‌ها درباره پیشروی نظامیان اوکراینی در جریان عملیات ضدحمله در جنوب این کشور، روسیه از حملات گسترده به مواضع نیروهای کی‌یف خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد که نیروهای این کشور حملات گسترده‌ای را علیه مواضع نظامیان رژیم کی‌یف، در بخش‌های مختلفی از اوکراین انجام داده‌اند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، این وزارتخانه همچنین گفت که نظامیان اوکراینی همچنان به انجام حملات راکتی و خمپاره‌ای پراکنده به مناطق نزدیک نیروگاه اتمی «زاپروژیا» ادامه می‌دهند.

وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه‌ای گفت نیروهای این کشور حملاتی را به مواضع نظامیان اوکراین در خِرسون، میکولایف، خارکیف و دونتسک انجام داده و حمله نیروهای اوکراینی به منطقه «پروادین» نزدیک خرسون را دفع کردند.

طبق این گزارش، مسکو همچنین خبر داد که سطح تشعشعات رادیواکتیو در نیروگاه اتمی زاپروژیا همچنان در سطح عادی قرار داد.

پیش از این نیز «رمضان قدیروف» رئیس جمهوری خودخوانده چچن با رد ادعاهای غربی‌ها مبنی بر عقب‌نشینی نیروهای روسیه در برابر عملیات ضدحمله اوکراین، گفت مسکو تلاش می‌کند تلفات غیرنظامیان در این عملیات به حداقل برسد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    20 14
    احسنت به روسیه اوکراین رانابودکنید
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      13 9
      دم روسیه گرم، این نازی‌ های نوکر یانکی‌ها رو بشونین سر جاشون!!!
    • محمد IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      6 2
      چی احسنت به روسیه؟ این چیزی که این داره میگه کلا اکراین الان باید کشته شده باشن و روسیه از اون ور اوکراین الان رد میشد زنده باد مقاومت
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    64 11
    نظامیان اوکراینی که اصالتی اوکراینی دارند، به نظرم احمقانه ترین فکر رو میکنن که دارن از کشورشون دفاع میکنن، اونا دارن از رژیمی دست نشانده حمایت می کنن وگرنه اوکراین که خودش جزیی از روسیه بوده.
    • مبین IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      2 0
      پهپادهای ایرانی کار خودشو کرده
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    60 10
    امریکایی ها اعلام کردند حملات اخیر روسیه که موجب تلفات سنگین اوکراینی ها شده با پهبادهای انتحاری ایرانی انجام شده. این مطب میتواند برای تحقیر روسیه باشد که روس ها با کمک کشورهای دیگر به این موفقیت دست یافته اند
  • امین IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    65 12
    در حقیقت جنگ روسیه با آمریکا و انگلیس در اوکراین.امیدوارم آمریکا شکست بخوره.
  • US ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    65 6
    نقشه پیشروی اکراین رو به صورت زنده در دسترس است کم شده ولی قطع نشده روسها پیشرفتی نداشتن بقدری دروغ خورد خواننده ها دادی باور کردن
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      57 8
      زیاد بی بی سی نبین
  • سپهر US ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    66 9
    اوکراینی ها آنقدر ساده اند که نمیفهمند برای چی دارند می‌جنگند دقیقا این جنگ مثل یک میدان مین گذاری شده است که اروپا و آمریکا به اوکراینی ها گفته اند شما اول برید مینها را خنثی کنید تا ما بعد بیایم روسیه را بهش حمله کنیم. وگرن اگه جون اوکراینی ها اهمیت داشت همون روزا با تلاش کشورها صلح برقرار میشد
    • محمد DE ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      4 1
      اونا نمیفهمن برای چی دارن میجنگن اما تو میفهمی که اونا برای چی دارن میجنگن؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    60 6
    رومانی اولین اعتراض را به پا کرد اکراین یک سرزمین جعلی است گالیسیا لهستان .زاکارپاتیه مجارستان .سرزمی درختان راش رومانی . بو کایو همراه با نیو روسیه.شامل دونباس زاپورژیا خرسون تاکریمه وادوسا چرنیهف مال بلا روس بقیه اکراینی این سرزمین جعلی بت زودی بت صاحبانش لر می گردد
  • علی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    9 52
    معلوم شد روسیه ببر توخالی وابرقدرت پیزوری شرق است
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      1 2
      لابد ارباب شما امریکا خیلی قوی خخخه
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    59 3
    آقای مشرق بگو عمليات ويژه، نه کلمه منحوس جنگ، يادت مياد هميشه از اين کلمه (عمليات ويژه) استفاده ميکردی؟ حالا که روسيه داره شکست ميخوره شد حمله؟؟؟
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 6
    ناتو کارش تمومه
  • UA ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    4 2
    اوایل جنگ بیل ام می‌دادی دست اوکراین با روسیه می‌جنگید ، غربی ها کم کم با فرسایشی شدن جنگ سلاح های قوی تری به اوکراین میدند که جبران خستگی و کاهش توان سربازانان اوکراینی بشه !!! ولی روسیه از همون ابتدا از هر سلاحی استفاده میکرد و الان افتاده به گدایی....انبار تجهیزات فرسوده غربی تمام بشه ، نوبت به سلاح های پیشرفته میشه که باید ارسال بشه !!! غربی ها با سلاح های قدیمی و خرج کردن کمی پول ضربه خیلی بزرگی و به روسیه وارد کردند و این شرایط کماکان ادامه داره.....هزینه جنگ و پول های بلوکه روسیه به یک تریلیون برسه دیگه روسیه ای وجود نخواهد داشت ، البته همچین پولی و روسیه نداره که بخوات هزینه کنه !!! :))
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    2 1
    این درگیری برنده در طرفین ندارد . باید عقل کنند و مذاکره کنند . مثل ایران نباشند .
  • مرتضی عبادزاده حور IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 0
    لطفا جنگ رو تموم کنید.تشکر
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 0
    این شکست خارکیف چند نکته جالب دارد 1- اوکراین جنگ چریکی را توسط نئونازی ها ومزدوران النصره و تیپ گولانی براه انداخته است و روسیه نیز باید نیروهای کاماندو و داوطلب برای این جنگ باید وارد نبرد کند نه نیروهای کلاسیک چون شکست نیروهای کلاسیک در این نبرد قطعی است 2- شهرهای و روستاهای پر از جمعیت اوکراین همانند جنگ سوریه علیه بشاراسد بعنوان سپر انسانی علیه ارتش روسیه استفاده می شود در نتیجه باید ارتش روسیه باید تمامی شهرهای تحت تسلط خودش و حتی تا 30 کیلومتری خطوط مقدم در مناطق تحت تصرف اوکراین را نیز خالی از سکنه نماید 3- خلبانان پهبادهای ایرانی باید به همراه پهبادهای شاهد اگر بخاطر منافع اقتصادی دولت رئیسی و مذاکرات هسته ای محافطه کاری کنند تا ارتش روسیه شکست بخورد ما باید جنگ را از داخل شهر تبریز و تهران باید آغاز کنیم 4- هدف از جنگ اوکراین سوریزاسیون اوکراین و نابودی ارتش اوکراین است ایران اگر بمانند بحران سوریه در بحران اوکراین نیز دیر وارد میدان شود اینبار روسیه سوریه نیست و ایران در صورت تاخیر وقت را از دست خواهد داد و دیگر کاری نمی تواند بکند 5- ایران باید بمانند جنگ سوریه باید به روسیه برای تشکیل بسیج مردمی از مردم خود روسیه و در صورت امکان از شرق اوکراین کمک نماید 6- در دنیای امروز هیچ کشوری به کشور دیگر بدون ائتلاف حمله نمی کند نه امریکا و نه عربستان همه اول یک ائتلاف جنگی تشکیل دادند روسیه نیز قبل از فرسوده شدن ارتش این کشور باید این خطا را تصحیح نماید و یک استان اوکراین را که درجه دوم اهمیت قرار دارد به نیروهای متحد بسپارد 7- بدون حمایت عملی ایران از روسیه نباید انتظار حمایت عملی روسیه از نیورهای ایرانی در عراق و سوریه را داشته باشیم و امروز باید پدرخوانده های داعش را باید در اوکراین شکست داد 8- مهمتر از موارد بالا از اول نیز معلوم بود که با شکست داعش پدرخوانده های داعش خود وارد میدان خواهند شد حالا تصمیم با مقام معظم سپاه است که ما 3 سال دیگر جنگ را از داخل شهر تبریز و تهران شروع می کنیم یا در همان شرق اوکراین جنگ را تمام می کنیم 9- همه کارشناسان نظامی بر این اعتقادند که حمله نوعی دفاع محسوب می شود و همیشع حمله کردن آسانتر و کم هزینه تر از دفاع کردن است باید ارتش روسیه تا زمستان باید بصورت مرتب در مناطق شرق اوکراین پیشروی نماید والسلام و رحمه الله و برکاته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس