خط و نشان تیم ملی فوتسال اندونزی با مربی ایرانی برای ایران!

نایب رئیس فدراسیون فوتسال اندونزی امیدوار است تیم ملی این کشور با سرمربی ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا برابر تیم ملی ایران به پیروزی برسد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا روز چهارم مهر به مصاف اندونزی می‌رود. ایران در گروه سوم این رقابت‌ها با اندونزی، چین تایپه و لبنان همگروه است.

ایران به عنوان پرافتخارترین تیم این رقابتها و مدافع کسب عنوان قهرمانی در حالی پای به این مسابقات می‌گذارد که تیم ملی اندونزی هم با محمد هاشم زاده مربی ایرانی خود سال موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته است.

هاشم زاده که یکی از مربیان تیم ملی فوتسال ایران در زمان سرمربیگری «خسوس کاندلاس» و محمد ناظم الشریعه بود، حالا این بار با نیمکت یک تیم خارجی برای تیم ملی کشورمان قرار می‌گیرد.

مسئولان فدراسیون فوتسال اندونزی هم امیدوارند با شناختی که هاشم زاده از تیم ملی ایران دارد، این بازی را با برد پشت سر بگذارند و حتی صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها را تجربه کنند.

در این ارتباط «سیافریل ناسوتون» نایب رئیس فدراسیون فوتسال اندونزی گفت: محمد هاشم زاده، مربی تیم ملی فوتسال اندونزی، راه شکست ایران در جام ملت‌های آسیا را می‌داند. دلیلش هم این است که ایران کشور اصلی هاشم زاده است و او از آنها شناخت دارد.

«دی پراستیو» دبیرکل فدراسیون فوتسال اندونزی هم خوشبین است که تیم ملی این کشور بتواند ایران را شکست بدهد و حتی به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس