ادعای رژیم صهیونیستی درباره بازداشت یک تیم وابسته به حماس

سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک تیم وابسته به جنبش حماس که قصد اجرای عملیات علیه صهیونیست ها در کرانه باختری را داشت، بازداشت کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» مدعی شد که یک تیم وابسته به جنبش حماس که قصد اجرای عملیات علیه صهیونیست ها در کرانه باختری را داشت، بازداشت کرده است.

بر اساس ادعای شاباک، این تیم ۷ نفره قصد داشته در شهرهای الخلیل و نابلس عملیات‌هایی را علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست طراحی و اجرا کند.

بر همین اساس، روزنامه صهیونیستی معاریو هم مدعی شد، تحقیقات شاباک نشان می‌دهد که حماس این افراد را از طریق شبکه‌های اجتماعی جذب کرده است، همچنین دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی تمامی اعضای این تیم را به ارتکاب اقدامات خطرناک امنیتی متهم کرده است.

گفتنی است در پی تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی و یورش های مکرر نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی از جمله مسجدالاقصی، بر شدت عملیات های مقاومتی فلسطینی ها در قدس و کرانه باختری افزوده شده و ارتش رژیم صهیونیستی در مهار این رخدادها ناکام مانده است.

پیش از این شاباک خواستار تشدید تدابیر امنیتی در شمال کرانه باختری شده و هشدار داده بود که کرانه باختری در حال خارج شدن از کنترل است، شاباک توصیه کرده است که ارتش و سرویس های امنیتی تل آویو تدابیر امنیتی را پیش از اینکه اوضاع از کنترل خارج شود، تشدید کنند.

اخیرا، اراضی اشغالی فلسطین شاهد تشدید عملیات مقاومتی علیه رژیم صهیونیستی است و بسیاری از تحلیلگران و ناظران این حوادث نشانه وقوع انتفاضه سوم می دانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس